1 |
Araştırma |
Animasyon Tarihi ve gelişimi |
Teorik ve Uygulama |
2 |
Araştırma |
3 boyutlu tasarım kavramını anlama, 3dsmax programının arayüzünün tanıtılması. Vertex, edge, border, polygon, element kavramlarını tanıma, kullanma becerisi geliştirme. |
Teorik ve Uygulama |
3 |
Örnek inceleme |
2. Boyuttan 3. Boyuta geçiş, yüzey tanımlama, modifikasyon teknikleri, hareket ettirme, ölçeklendirme, rotasyon. |
Teorik ve Uygulama |
4 |
Uygulama |
Ekleme, Çıkarma, Kesiştirme, Şekil verme yöntemleri ile obje üretme. |
Teorik ve Uygulama |
5 |
Uygulama |
Organik formlu obje üretme, simüle ederek deneysel şekiller üretme. |
Teorik ve Uygulama |
6 |
Uygulama |
Sahne oluşturmak, bileşenlerinin anlatımı, materyal, ışık, kamera atanarak Corona Renderer eklentisi ile sabit kare çıktıları oluşturma (Rendering). |
Teorik ve Uygulama |
7 |
Uygulama |
Konsept geliştirerek bir fikri 3 boyutlu modelleme, Corona Renderer eklentisi ile artiküle edilebilen 2 boyutlu çıktılar üretme. (Proje I): Seçilen bir ürün tanıtımı, reklamı, hikayeleştirilmesi. |
Teorik ve Uygulama |
8 |
- |
ARA SINAV |
- |
9 |
Uygulama |
Konsept geliştirerek bir fikri 3 boyutlu modelleme, Corona Rendere eklentisi ile artiküle edilebilen 2 boyutlu çıktılar üretme, üretilen çıktıları Photoshop ile anlamlı bir kompozisyona dönüştürme, montaj teknikleri. (Proje I) üzerinden geliştirme. |
Teorik ve Uygulama |
10 |
Uygulama |
Konsept geliştirerek bir fikri 3 boyutlu modelleme, Corona Rendere eklentisi ile artiküle edilebilen 2 boyutlu çıktılar üretme, üretilen çıktıları Photoshop üzerinden poster haline getirme. (Proje I) üzerinden geliştirme. |
Teorik ve Uygulama |
11 |
Uygulama |
(Proje I) sunumu, değerlendirme. |
Teorik ve Uygulama |
12 |
Uygulama |
3dsmax anahtarlama yöntemi ile basit animasyona giriş. |
Teorik ve Uygulama |
13 |
Uygulama |
Konsept geliştirerek bir fikri basit animasyon ile anlatma. (Proje II): Proje I’ deki sabit karelerle anlatılan ürünü hareketli karelere dönüştürüp anlatma. |
Teorik ve Uygulama |
14 |
Uygulama |
Konsept geliştirerek bir fikri basit animasyon ile anlatma. (Proje II): kritik, geliştirme, üzerine tartışma ve teslim. |
Teorik ve Uygulama |
15 |
Uygulama |
(Proje II) Sunum, değerlendirme. |
Teorik ve Uygulama |
16 |
- |
FİNAL |
- |
17 |
- |
FİNAL |
- |