1 |
- |
Dersin işleyiş yönteminin anlatılması. Stüdyo içi çalışma için ön bilgilerin verilmesi ve tanıtımının yapılması. |
Anlatma |
2 |
- |
Televizyon içinde çalışanları ve görevlerini öğrenme. |
Anlatma, Uygulama |
3 |
İşlenecek konu ile ilgili ön çekimlerin yapılması ve programa hazırlanması |
Televizyon stüdyosu ve kontrol odalarını öğrenme. |
Anlatma, Uygulama |
4 |
İşlenecek konu ile ilgili ön çekimlerin yapılması ve programa hazırlanması |
Görüntünün oluşumu ile ilgili temel bilgileri öğrenme. |
Anlatma, Uygulama |
5 |
İşlenecek konu ile ilgili ön çekimlerin yapılması ve programa hazırlanması |
Televizyon, izleyici, etki-tepki ve hedef kitlenin anlaşılması. |
Anlatma, Uygulama |
6 |
İşlenecek konu ile ilgili ön çekimlerin yapılması ve programa hazırlanması |
Televizyonda yapım ve üretim sürecinin işleyişi. |
Anlatma, Uygulama |
7 |
İşlenecek konu ile ilgili ön çekimlerin yapılması ve programa hazırlanması |
Televizyon programlarının türüne göre kamera kullanım mantığının işleyişi |
Anlatma, Uygulama |
8 |
- |
ARA SINAV |
- |
9 |
İşlenecek konu ile ilgili ön çekimlerin yapılması ve programa hazırlanması |
Televizyon programlarının türüne göre dekor kullanım mantığının işleyişi |
Anlatma, Uygulama |
10 |
İşlenecek konu ile ilgili ön çekimlerin yapılması ve programa hazırlanması |
Röportaj türleri ve tekniği. |
Anlatma, Uygulama |
11 |
İşlenecek konu ile ilgili ön çekimlerin yapılması ve programa hazırlanması |
Televizyon için yapım süreci ve aşamaları. |
Anlatma, Uygulama |
12 |
İşlenecek konu ile ilgili ön çekimlerin yapılması ve programa hazırlanması |
Televizyon programlarında kurgu ve mantığı |
Anlatma, Uygulama |
13 |
İşlenecek konu ile ilgili ön çekimlerin yapılması ve programa hazırlanması |
Final Uygulama Projesi 1 |
Uygulama |
14 |
İşlenecek konu ile ilgili ön çekimlerin yapılması ve programa hazırlanması |
Final Uygulama Projesi 2 |
Uygulama |
15 |
İşlenecek konu ile ilgili ön çekimlerin yapılması ve programa hazırlanması |
Final Uygulama Projesi 3 |
Uygulama |
16 |
- |
FİNAL |
- |
17 |
- |
FİNAL |
- |