1 |
Ders izlencesinin gözden geçirilmesi. Ders Kaynaklarının gözden geçirilmesi |
Dönem içi çalışılacak olan mevcut projenin tanıtımı, cadde cephesi olan çok katlı ve bodrumlu, bahçeli, şehir merkezindeki bir genel müdürlük ofisinin işleyişinin anlatımı, iç ve dış mekan fonksiyon şeması örnek gösterimi |
Ppt. Sunum ile görsel gösterimi |
2 |
Cadde cephesi olan çok katlı ve bodrumlu, bahçeli, şehir merkezindeki bir genel müdürlük ofisi örneklerinden oluşan araştırma dosyası hazırlama |
Araştırma dosyalarının incelenmesi, tasarımda konseptin oluşturulması üzerine konu anlatımı, işleyiş şemalarının oluşturulması |
Ppt. Sunum ve yüz yüze değerlendirme ile dosya ve eskizlerin incelenmesi |
3 |
Örnekleri ile konsept araştırma ve eskiz konsept paftası hazırlanması |
Grup çalışması ile konseptin netleştirilmesi ve 1/50 ölçekte mevcut proje üstünde eskiz ve 3 boyutlu modelleme çalışmaları |
Ppt. Sunum ve yüz yüze değerlendirme ile dosya ve eskizlerin incelenmesi |
4 |
Konsepte ve fonksiyona uygun alternatifli eskiz çalışmaları, dış cephe ve sokak silüeti araştırması |
Cadde cephesi olan çok katlı ve bodrumlu, bahçeli, şehir merkezindeki bir genel müdürlük ofisin; dış cephe ve sokak silüeti konu anlatımı 1/50 ölçekte mevcut proje üstünde eskiz ve 3 boyutlu modelleme çalışmaları |
Ppt. Sunum ve yüz yüze değerlendirme ile dosya ve eskizlerin incelenmesi |
5 |
Konsepte ve fonksiyona uygun alternatifli eskiz çalışmaları, dış cephe ve sokak silüeti araştırması |
Cadde cephesi olan çok katlı ve bodrumlu, bahçeli, şehir merkezindeki bir genel müdürlük ofisinin; iç ve dış mekan ilişkisi konu anlatımı, 1/50 ölçekte mevcut proje üstünde eskiz ve 3 boyutlu modelleme çalışmaları |
Ppt. Sunum ve yüz yüze değerlendirme ile dosya ve eskizlerin incelenmesi |
6 |
Konsepte ve fonksiyona uygun alternatifli eskiz çalışmaları, dış cephe ve sokak silüeti araştırması |
Cadde cephesi olan çok katlı ve bodrumlu, bahçeli, şehir merkezindeki bir genel müdürlük ofisinin; iç mekan konseptle düzenlenmiş ofis, resepsiyon ve toplantı-sergi mekanları iç ve dış düzzenlemeleri konu anlatımı, 1/50 ölçekte mevcut proje üstünde çizim ve 3 boyutlu modelleme çalışmaları |
Ppt. Sunum ve yüz yüze değerlendirme ile dosya ve eskizlerin incelenmesi |
7 |
Konsepte ve fonksiyona uygun alternatifli eskiz çalışmaları, dış cephe ve sokak silüeti araştırması |
Cadde cephesi olan çok katlı ve bodrumlu, bahçeli, şehir merkezindeki bir genel müdürlük ofisinin; 1/50 ölçekte mevcut proje üstünde çizim ve 3 boyutlu modelleme çalışmaları |
Ppt. Sunum ve yüz yüze değerlendirme ile dosya ve eskizlerin incelenmesYüz yüze değerlendirme ile eskizlerin ve 3 boyutlu modellemelerin incelenmesii |
8 |
- |
ARA SINAV |
- |
9 |
Jüri hazırlığı |
Ara jüri: 1/50 projelerin değerlendirilmesi |
Yüz yüze değerlendirme |
10 |
Konsepte ve fonksiyona uygun alternatifli çizim çalışmaları |
Ara sınavların değerlendirilmesi. 1/50 ölçekte mevcut proje üstünde çizim ve 3 boyutlu modelleme çalışmaları |
Yüz yüze değerlendirme |
11 |
Konsepte ve fonksiyona uygun alternatifli çizim çalışmaları |
1/50 ölçekte mevcut proje üstünde cephe, bahçe ve iç mekan ve 3 boyutlu modelleme çalışmaları |
Yüz yüze değerlendirme |
12 |
1/20 çizim tekniği üzerine hazırlanma |
1/50 ölçekte mevcut proje üstünde cephe, bahçe ve iç mekan çizim ve 3 boyutlu modelleme çalışmaları. 1/20 ölçekte bölgesel çizim çalışmaları |
Yüz yüze değerlendirme |
13 |
1/20 çizim tekniği üzerine hazırlanma |
1/50 ölçekte mevcut proje üstünde cephe, bahçe ve iç mekan çizim ve 3 boyutlu modelleme çalışmaları. 1/20 ölçekte bölgesel çizim çalışmaları |
Yüz yüze değerlendirme |
14 |
Konsepte ve fonksiyona uygun alternatifli çizim çalışmaları, Sunum dosyası hazırlama araştırması |
1/50 ölçekte mevcut proje üstünde cephe, bahçe ve iç mekan çizim ve 3 boyutlu modelleme çalışmaları. 1/20 ölçekte bölgesel çizim çalışmaları |
Yüz yüze değerlendirme |
15 |
Konsepte ve fonksiyona uygun alternatifli çizim çalışmaları, Sunum dosyası hazırlama araştırması |
Sunum dosyası hazırlıkların incelenmesi, 1/50 ve 1/20 ölçekte mevcut proje üstünde çizim ve 3 boyutlu modelleme çalışmaları. |
Yüz yüze değerlendirme |
16 |
- |
FİNAL |
- |
17 |
- |
FİNAL |
- |