| 1 | 
                                Literatür Tarama, Web Tabanlı Araştırma | 
                                Ders Hedeflerini Tanıma ve Konuşma, Çocuk Edebiyatı Kavramına Genel Bakış, Eleştiri Türleri | 
                                Anlatım, Tartışma, Yaratıcı Çalışma Yöntemi, Soru Cevap | 
                            
                            
                                | 2 | 
                                Literatür Tarama, Web Tabanlı Araştırma | 
                                Düz Yazıda Temel Unsurları Tanıma ve Kullanma | 
                                Anlatım, Yaratıcı Çalışma Yöntemi, Soru Cevap, Beyin Fırtınası, Proje Çalışması | 
                            
                            
                                | 3 | 
                                Bireysel Araştırma, Grup Araştırması | 
                                Çocukların Edebi Eserlerle Güçlü İlişki Kurmasına Yönelik Çalışmalar | 
                                Anlatım, Soru Cevap, Beyin Fırtınası | 
                            
                            
                                | 4 | 
                                Literatür Tarama | 
                                Toplumsal Cinsiyet ve Çocuk Edebiyatı: Geleneksel Masallara Eleştirel Bakış ve Alternatif Yaklaşımlar | 
                                Anlatım, Tartışma, Yaratıcı Çalışma Yöntemi, Soru Cevap | 
                            
                            
                                | 5 | 
                                Web Tabanlı Araştırma | 
                                Edebiyatı Yazarak Yorumlama: Sharon Creech’in “Love That Dog: The Novel” eserine bakış | 
                                Anlatım, Tartışma, Yaratıcı Çalışma Yöntemi | 
                            
                            
                                | 6 | 
                                Literatür Tarama, Web Tabanlı Araştırma | 
                                Görsel Sanatlar Aracılığıyla Edebiyatı Yorumlama, Çocuk Edebiyatında Resimler ve Grafik Romanlar | 
                                Anlatım, Tartışma | 
                            
                            
                                | 7 | 
                                Uygulama | 
                                Drama Yoluyla Edebiyatı Yorumlama, Canlandırma Biçimleri | 
                                Sunum | 
                            
                            
                                | 8 | 
                                Uygulama | 
                                Çocuk Edebiyatı ve Felsefe: Çocuk Kitaplarını Ciddi Konuları Konuşmak İçin Kullanmak | 
                                Sunum | 
                            
                            
                                | 9 | 
                                Literatür Tarama, Web Tabanlı Araştırma, Bireysel Araştırma, Grup Araştırması | 
                                Okul Öncesi ve İlkokul Seviyesinde Kitap Okuma Dersine Hazırlık Aşamaları | 
                                Anlatım, Soru Cevap, Beyin Fırtınası, Proje Çalışması | 
                            
                            
                                | 10 | 
                                - | 
                                ARA SINAV | 
                                - | 
                            
                            
                                | 11 | 
                                Literatür Tarama, Web Tabanlı Araştırma, Bireysel Araştırma, Grup Araştırması | 
                                Ders Örneği: Frog and Toad Together’dan Dragons and Giants ile Etik Konuları Tartışma | 
                                Anlatım, Soru Cevap, Beyin Fırtınası, Proje Çalışması | 
                            
                            
                                | 12 | 
                                Görsel Kaynaklar, Uygulamalar | 
                                Ders Örneği: The Important Book ile Eleştirel Okuma Becerilerinin Arttırılması | 
                                Anlatım, Soru Cevap | 
                            
                            
                                | 13 | 
                                Görsel Kaynaklar, Uygulamalar | 
                                Çocuk Edebiyatı ve Sürdürülebilirlik: The Giving Tree ile çevre bilinci | 
                                Sunum | 
                            
                            
                                | 14 | 
                                Görsel Kaynaklar, Uygulamalar | 
                                Okuma Örnekleri: Leo Lionni’nin Frederick (1967) ve Morris the Moose | 
                                Sunum | 
                            
                            
                                | 15 | 
                                Uygulama | 
                                Okuma Örnekleri: Knuffle Bunny, Emily’s Art | 
                                Sunum | 
                            
                            
                                | 16 | 
                                - | 
                                FİNAL | 
                                - | 
                            
                            
                                | 17 | 
                                - | 
                                FİNAL | 
                                - |