DİJİTAL REKLAM VE SOSYAL MEDYA PAZARLAMASI DERS TANITIM VE UYGULAMA BİLGİLERİ
Kodu |
Dersin Adı |
Yarıyıl |
Süresi(T+U) |
Kredisi |
AKTS Kredisi |
ELT403 |
DİJİTAL REKLAM VE SOSYAL MEDYA PAZARLAMASI |
7 |
3 |
3 |
8 |
DERSİN ÖĞRENME ÇIKTILARI (Öğrenciler, bu dersi başarı ile tamamladıklarında aşağıda belirtilen bilgi, beceri ve/veya yetkinlikleri gösterirler.) |
Dijital reklamcılık kavramını ve dijital reklam ortamlarını kavrayabilmek |
İnternetin gelişimi ve iletişim alanındaki dönüşümü anlayabilmek |
Dijital reklam ve geleneksel geleneksel reklam arasında karşılaştırmaları analiz edebilmek |
Sosyal mecralarda reklam uygulamaları geliştirebilmek |