1 |
Derse Hazırlık |
Dersin Genel olarak tanıtımı, syllabus çözümleme ve pazarlama iletişimi temel kavramlarına genel bakış |
Yüzyüze ve interaktif bir ders ortamında, slaytlar eşliğinde ilgili konular işlenir. |
2 |
Ders Notlarının okunması ve ilgili kaynak araştırması yapılması |
Marka Kavramı ve Tarihsel Gelişimi |
Yüzyüze ve interaktif bir ders ortamında, slaytlar eşliğinde ilgili konular işlenir. |
3 |
Ders Notlarının okunması ve ilgili kaynak araştırması yapılması |
Marka misyonu, vizyonu ve SWOT analizi |
Yüzyüze ve interaktif bir ders ortamında, slaytlar eşliğinde ilgili konular işlenir. |
4 |
Ders Notlarının okunması ve ilgili kaynak araştırması yapılması |
Marka kimliği ve imajı |
Yüzyüze ve interaktif bir ders ortamında, slaytlar eşliğinde ilgili konular işlenir. |
5 |
Ders Notlarının okunması ve ilgili kaynak araştırması yapılması |
Marka değeri, marka farkındalığı ve marka sadakati |
Yüzyüze ve interaktif bir ders ortamında, slaytlar eşliğinde ilgili konular işlenir. |
6 |
Ders Notlarının okunması ve ilgili kaynak araştırması yapılması |
Marka planlaması ve Hedef kitle analizi |
Yüzyüze ve interaktif bir ders ortamında, slaytlar eşliğinde ilgili konular işlenir. |
7 |
Ders Notlarının okunması ve ilgili kaynak araştırması yapılması |
Tüketici satın alma davranışı |
Yüzyüze ve interaktif bir ders ortamında, slaytlar eşliğinde ilgili konular işlenir. |
8 |
- |
ARA SINAV |
- |
9 |
Ders Notlarının okunması ve ilgili kaynak araştırması yapılması |
Dijital Platformlarda marka kavramı ve önemi |
Yüzyüze ve interaktif bir ders ortamında, slaytlar eşliğinde ilgili konular işlenir. |
10 |
Ders Notlarının okunması ve ilgili kaynak araştırması yapılması |
Dijital marka planlaması |
Yüzyüze ve interaktif bir ders ortamında, slaytlar eşliğinde ilgili konular işlenir. |
11 |
Ders Notlarının okunması ve ilgili kaynak araştırması yapılması |
Dijital marka konumlandırma |
Yüzyüze ve interaktif bir ders ortamında, slaytlar eşliğinde ilgili konular işlenir. |
12 |
Ders Notlarının okunması ve ilgili kaynak araştırması yapılması |
Dijital marka stratejileri |
Yüzyüze ve interaktif bir ders ortamında, slaytlar eşliğinde ilgili konular işlenir. |
13 |
Ders Notlarının okunması ve ilgili kaynak araştırması yapılması |
Sosyal medyada marka stratejileri |
Yüzyüze ve interaktif bir ders ortamında, slaytlar eşliğinde ilgili konular işlenir. |
14 |
Ders Notlarının okunması ve ilgili kaynak araştırması yapılması |
İçerik oluşturma ve dijital marka imajı |
Yüzyüze ve interaktif bir ders ortamında, slaytlar eşliğinde ilgili konular işlenir. |
15 |
Ders Notlarının okunması ve ilgili kaynak araştırması yapılması |
Genel Tekrar ve Vaka Analizi |
Yüzyüze ve interaktif bir ders ortamında, slaytlar eşliğinde ilgili konular işlenir. |
16 |
- |
FİNAL |
- |
17 |
- |
FİNAL |
- |