TR EN

DİJİTAL MARKA STRATEJİLERİ VE YÖNETİMİ DERS TANITIM VE UYGULAMA BİLGİLERİ

Kodu Dersin Adı Yarıyıl Süresi(T+U) Kredisi AKTS Kredisi
ELT317 DİJİTAL MARKA STRATEJİLERİ VE YÖNETİMİ 5 3 3 5

HAFTALIK DERS KONULARI VE ÖNGÖRÜLEN HAZIRLIK ÇALIŞMALARI

Hafta Ön Hazırlık Konular Yöntem
1 Derse Hazırlık Dersin Genel olarak tanıtımı, syllabus çözümleme ve pazarlama iletişimi temel kavramlarına genel bakış Yüzyüze ve interaktif bir ders ortamında, slaytlar eşliğinde ilgili konular işlenir.
2 Ders Notlarının okunması ve ilgili kaynak araştırması yapılması Marka Kavramı ve Tarihsel Gelişimi Yüzyüze ve interaktif bir ders ortamında, slaytlar eşliğinde ilgili konular işlenir.
3 Ders Notlarının okunması ve ilgili kaynak araştırması yapılması Marka misyonu, vizyonu ve SWOT analizi Yüzyüze ve interaktif bir ders ortamında, slaytlar eşliğinde ilgili konular işlenir.
4 Ders Notlarının okunması ve ilgili kaynak araştırması yapılması Marka kimliği ve imajı Yüzyüze ve interaktif bir ders ortamında, slaytlar eşliğinde ilgili konular işlenir.
5 Ders Notlarının okunması ve ilgili kaynak araştırması yapılması Marka değeri, marka farkındalığı ve marka sadakati Yüzyüze ve interaktif bir ders ortamında, slaytlar eşliğinde ilgili konular işlenir.
6 Ders Notlarının okunması ve ilgili kaynak araştırması yapılması Marka planlaması ve Hedef kitle analizi Yüzyüze ve interaktif bir ders ortamında, slaytlar eşliğinde ilgili konular işlenir.
7 Ders Notlarının okunması ve ilgili kaynak araştırması yapılması Tüketici satın alma davranışı Yüzyüze ve interaktif bir ders ortamında, slaytlar eşliğinde ilgili konular işlenir.
8 - ARA SINAV -
9 Ders Notlarının okunması ve ilgili kaynak araştırması yapılması Dijital Platformlarda marka kavramı ve önemi Yüzyüze ve interaktif bir ders ortamında, slaytlar eşliğinde ilgili konular işlenir.
10 Ders Notlarının okunması ve ilgili kaynak araştırması yapılması Dijital marka planlaması Yüzyüze ve interaktif bir ders ortamında, slaytlar eşliğinde ilgili konular işlenir.
11 Ders Notlarının okunması ve ilgili kaynak araştırması yapılması Dijital marka konumlandırma Yüzyüze ve interaktif bir ders ortamında, slaytlar eşliğinde ilgili konular işlenir.
12 Ders Notlarının okunması ve ilgili kaynak araştırması yapılması Dijital marka stratejileri Yüzyüze ve interaktif bir ders ortamında, slaytlar eşliğinde ilgili konular işlenir.
13 Ders Notlarının okunması ve ilgili kaynak araştırması yapılması Sosyal medyada marka stratejileri Yüzyüze ve interaktif bir ders ortamında, slaytlar eşliğinde ilgili konular işlenir.
14 Ders Notlarının okunması ve ilgili kaynak araştırması yapılması İçerik oluşturma ve dijital marka imajı Yüzyüze ve interaktif bir ders ortamında, slaytlar eşliğinde ilgili konular işlenir.
15 Ders Notlarının okunması ve ilgili kaynak araştırması yapılması Genel Tekrar ve Vaka Analizi Yüzyüze ve interaktif bir ders ortamında, slaytlar eşliğinde ilgili konular işlenir.
16 - FİNAL -
17 - FİNAL -