| 1 |
Ders notlarının ilgili haftaya yönelik kısmının okunarak gelinmesi, örnek makalelerin okunması |
Pazarlama İletişimi Kavramı ve Karması (reklam, kişisel satış) |
Sınıf içerisinde slaytlar eşiliğinde, interaktif olarak, soru cevap yöntemi ile ders akışı sağlanır. |
| 2 |
Ders notlarının ilgili haftaya yönelik kısmının okunarak gelinmesi, örnek makalelerin okunması |
Pazarlama İletişimi Kavramı ve Karması (satış tutundurma, halkla ilişkiler) |
Sınıf içerisinde slaytlar eşiliğinde, interaktif olarak, soru cevap yöntemi ile ders akışı sağlanır. |
| 3 |
Ders notlarının ilgili haftaya yönelik kısmının okunarak gelinmesi, örnek makalelerin okunması |
Dijital Pazarlama İletişimi Kavramı |
Sınıf içerisinde slaytlar eşiliğinde, interaktif olarak, soru cevap yöntemi ile ders akışı sağlanır. |
| 4 |
Ders notlarının ilgili haftaya yönelik kısmının okunarak gelinmesi, örnek makalelerin okunması |
Dijital reklam stratejileri |
Sınıf içerisinde slaytlar eşiliğinde, interaktif olarak, soru cevap yöntemi ile ders akışı sağlanır. |
| 5 |
Ders notlarının ilgili haftaya yönelik kısmının okunarak gelinmesi, örnek makalelerin okunması |
Dijital Pazarlama İletişiminde İnternet Sitelerinin Rolü |
Sınıf içerisinde slaytlar eşiliğinde, interaktif olarak, soru cevap yöntemi ile ders akışı sağlanır. |
| 6 |
Ders notlarının ilgili haftaya yönelik kısmının okunarak gelinmesi, örnek makalelerin okunması |
Arama motoru optimizasyonu (SEO) |
Sınıf içerisinde slaytlar eşiliğinde, interaktif olarak, soru cevap yöntemi ile ders akışı sağlanır. |
| 7 |
Ders notlarının ilgili haftaya yönelik kısmının okunarak gelinmesi, örnek makalelerin okunması |
Arama motoru pazarlaması (SEM) |
Sınıf içerisinde slaytlar eşiliğinde, interaktif olarak, soru cevap yöntemi ile ders akışı sağlanır. |
| 8 |
Ders notlarının ilgili haftaya yönelik kısmının okunarak gelinmesi, örnek makalelerin okunması |
Sosyal medya pazarlaması |
Sınıf içerisinde slaytlar eşiliğinde, interaktif olarak, soru cevap yöntemi ile ders akışı sağlanır. |
| 9 |
Ders notlarının ilgili haftaya yönelik kısmının okunarak gelinmesi, örnek makalelerin okunması |
Sosyal Medya ve marka itibar yönetim |
Sınıf içerisinde slaytlar eşiliğinde, interaktif olarak, soru cevap yöntemi ile ders akışı sağlanır. |
| 10 |
- |
ARA SINAV |
- |
| 11 |
Ders notlarının ilgili haftaya yönelik kısmının okunarak gelinmesi, örnek makalelerin okunması |
İçerik pazarlaması |
Sınıf içerisinde slaytlar eşiliğinde, interaktif olarak, soru cevap yöntemi ile ders akışı sağlanır. |
| 12 |
Ders notlarının ilgili haftaya yönelik kısmının okunarak gelinmesi, örnek makalelerin okunması |
Mobil pazarlama |
Sınıf içerisinde slaytlar eşiliğinde, interaktif olarak, soru cevap yöntemi ile ders akışı sağlanır. |
| 13 |
Ders notlarının ilgili haftaya yönelik kısmının okunarak gelinmesi, örnek makalelerin okunması |
Inbound pazarlama-Influencer pazarlama |
Sınıf içerisinde slaytlar eşiliğinde, interaktif olarak, soru cevap yöntemi ile ders akışı sağlanır. |
| 14 |
Ders notlarının ilgili haftaya yönelik kısmının okunarak gelinmesi, örnek makalelerin okunması |
E-posta pazarlaması |
Sınıf içerisinde slaytlar eşiliğinde, interaktif olarak, soru cevap yöntemi ile ders akışı sağlanır. |
| 15 |
Ders notlarının ilgili haftaya yönelik kısmının okunarak gelinmesi, örnek makalelerin okunması |
Genel tekrar |
Sınıf içerisinde slaytlar eşiliğinde, interaktif olarak, soru cevap yöntemi ile ders akışı sağlanır. |
| 16 |
- |
FİNAL |
- |
| 17 |
- |
FİNAL |
- |