1 |
- |
İletişim kavramına giriş ve Halkla İlişkilerin tanımı ve özellikleri |
- |
2 |
- |
Halkla ilişkilerin gelişimi ve temel ilkeleri. Halkla ilişkilerin gelişim modelleri |
- |
3 |
- |
Halkla İlişkiler kavramı, genel iletişim modeli ve hedef kitle |
- |
4 |
- |
Bir halkla ilişkiler kampanyasının hazırlık aşamaları konusunda bilgilendirme. Halkla İlişkilerin uygulama aşamaları |
- |
5 |
- |
Halkla ilişkiler kampanya örneklerinin değerlendirilmesi |
- |
6 |
- |
Halkla ilişkilerde iletişim araçları. Basın bülteni ve haber bülteni yazımı özellikleri |
- |
7 |
- |
Halkla ilişkiler ve kurumsal iletişim uygulamaları |
- |
8 |
- |
Halkla ilişkiler ve sponsorluk uygulamaları ve örnek çalışmalar |
- |
9 |
- |
Halkla ilişkilerde kriz yönetimi ve örnek çalışmalar |
- |
10 |
- |
ARA SINAV |
- |
11 |
- |
Halkla İlişkilerde Organizasyon |
- |
12 |
- |
Halkla ilişkiler uzmanında bulunması gereken özellikler |
- |
13 |
- |
Halkla ilişkilerde etik |
- |
14 |
- |
Basınla ilişkiler ve basınla iletişim |
- |
15 |
- |
Genel değerlendirme |
- |
16 |
- |
FİNAL |
- |
17 |
- |
FİNAL |
- |