| 1 |
- |
İletişim kavramına giriş ve Halkla İlişkilerin tanımı ve özellikleri |
- |
| 2 |
- |
Halkla ilişkilerin gelişimi ve temel ilkeleri. Halkla ilişkilerin gelişim modelleri |
- |
| 3 |
- |
Halkla İlişkiler kavramı, genel iletişim modeli ve hedef kitle |
- |
| 4 |
- |
Bir halkla ilişkiler kampanyasının hazırlık aşamaları konusunda bilgilendirme. Halkla İlişkilerin uygulama aşamaları |
- |
| 5 |
- |
Halkla ilişkiler kampanya örneklerinin değerlendirilmesi |
- |
| 6 |
- |
Halkla ilişkilerde iletişim araçları. Basın bülteni ve haber bülteni yazımı özellikleri |
- |
| 7 |
- |
Halkla ilişkiler ve kurumsal iletişim uygulamaları |
- |
| 8 |
- |
Halkla ilişkiler ve sponsorluk uygulamaları ve örnek çalışmalar |
- |
| 9 |
- |
Halkla ilişkilerde kriz yönetimi ve örnek çalışmalar |
- |
| 10 |
- |
ARA SINAV |
- |
| 11 |
- |
Halkla İlişkilerde Organizasyon |
- |
| 12 |
- |
Halkla ilişkiler uzmanında bulunması gereken özellikler |
- |
| 13 |
- |
Halkla ilişkilerde etik |
- |
| 14 |
- |
Basınla ilişkiler ve basınla iletişim |
- |
| 15 |
- |
Genel değerlendirme |
- |
| 16 |
- |
FİNAL |
- |
| 17 |
- |
FİNAL |
- |