1 |
- |
Dersin amacı ve içeriği hakkında bilgilendirme, kaynaklar ve ölçme–değerlendirme sistemi, uluslararası halkla ilişkiler genel değerlendirme |
- |
2 |
- |
Uluslararası halkla ilişkiler nedir, önemi ve ilgili kavramlar |
- |
3 |
- |
Uluslararası halkla ilişkileri etkileyen faktörler I – Kültür, ülke profili ve örnekler |
- |
4 |
- |
Uluslararası halkla ilişkileri etkileyen faktörler II – Medya ve yeni medya |
- |
5 |
- |
Kamu diplomasisi, kamu yönetimi ve lobicilik |
- |
6 |
- |
Ülke imajı ve uluslararası halkla ilişkilerdeki önemi |
- |
7 |
- |
Uluslararası halkla ilişkiler açısından ülke markası ve örnekler |
- |
8 |
- |
Genel tekrar |
- |
9 |
- |
Ara sınav sorularının tartışılması, sunum ödevleri hakkında bilgilendirme |
- |
10 |
- |
ARA SINAV |
- |
11 |
- |
Öğrenci sunumları |
- |
12 |
- |
Öğrenci sunumları |
- |
13 |
- |
Yeni iletişim teknolojilerinin uluslararası halkla ilişkilerde kullanımı ve örnekler |
- |
14 |
- |
IPRA–TUHİD uluslararası halkla ilişkiler kampanya örnekleri (Türkiye ve dünya) |
- |
15 |
- |
Genel değerlendirme |
- |
16 |
- |
FİNAL |
- |
17 |
- |
FİNAL |
- |