| 1 |
- |
Dersin amacı ve içeriği hakkında bilgilendirme, kaynaklar ve ölçme–değerlendirme sistemi, uluslararası halkla ilişkiler genel değerlendirme |
- |
| 2 |
- |
Uluslararası halkla ilişkiler nedir, önemi ve ilgili kavramlar |
- |
| 3 |
- |
Uluslararası halkla ilişkileri etkileyen faktörler I – Kültür, ülke profili ve örnekler |
- |
| 4 |
- |
Uluslararası halkla ilişkileri etkileyen faktörler II – Medya ve yeni medya |
- |
| 5 |
- |
Kamu diplomasisi, kamu yönetimi ve lobicilik |
- |
| 6 |
- |
Ülke imajı ve uluslararası halkla ilişkilerdeki önemi |
- |
| 7 |
- |
Uluslararası halkla ilişkiler açısından ülke markası ve örnekler |
- |
| 8 |
- |
Genel tekrar |
- |
| 9 |
- |
Ara sınav sorularının tartışılması, sunum ödevleri hakkında bilgilendirme |
- |
| 10 |
- |
ARA SINAV |
- |
| 11 |
- |
Öğrenci sunumları |
- |
| 12 |
- |
Öğrenci sunumları |
- |
| 13 |
- |
Yeni iletişim teknolojilerinin uluslararası halkla ilişkilerde kullanımı ve örnekler |
- |
| 14 |
- |
IPRA–TUHİD uluslararası halkla ilişkiler kampanya örnekleri (Türkiye ve dünya) |
- |
| 15 |
- |
Genel değerlendirme |
- |
| 16 |
- |
FİNAL |
- |
| 17 |
- |
FİNAL |
- |