| 1 |
- |
Tanışma, ders içeriğinin anlatımı ve halkla ilişkiler kavramının adlandırılması sorunu |
- |
| 2 |
- |
Halkla ilişkilerin asimetrik iletişim uygulamaları ve kavramsal açıdan eleştirel yaklaşımlar |
- |
| 3 |
- |
Frankfurt Okulu: Kültür Endüstrisi |
- |
| 4 |
- |
Antonio Gramsci ve hegemonya kavramı |
- |
| 5 |
- |
Louis Althusser ve devletin ideolojik aygıtları |
- |
| 6 |
- |
Michel Foucault’nun iktidar ve güç ilişkisi kavramı ve panoptikon |
- |
| 7 |
- |
Michel Foucault’nun iktidar ve güç ilişkisi kavramı ve panoptikon, vize sınavına yönelik tekrar |
- |
| 8 |
- |
Sermayenin hegemonya gücü ve çok uluslu şirketlerin manipülatif araçları |
- |
| 9 |
- |
Strateji, güç ve halkla ilişkiler |
- |
| 10 |
- |
ARA SINAV |
- |
| 11 |
- |
Spin Doctor kavramı, taktikleri ve uygulama alanları |
- |
| 12 |
- |
Herman/Chomsky’nin Medya–Propaganda Modeli |
- |
| 13 |
- |
Kurumsal sosyal sorumluluk uygulamalarına eleştirel bir yaklaşım |
- |
| 14 |
- |
Toplumsal cinsiyet, Foucault'nun Biyo-İktidar kavramı ve reklamlarda kadınlık inşası |
- |
| 15 |
- |
Genel değerlendirme |
- |
| 16 |
- |
FİNAL |
- |
| 17 |
- |
FİNAL |
- |