TR EN

TRANSMEDYA VE PAZARLAMA DERS TANITIM VE UYGULAMA BİLGİLERİ

Kodu Dersin Adı Yarıyıl Süresi(T+U) Kredisi AKTS Kredisi
MIY219 TRANSMEDYA VE PAZARLAMA 3 3 3 6

HAFTALIK DERS KONULARI VE ÖNGÖRÜLEN HAZIRLIK ÇALIŞMALARI

Hafta Ön Hazırlık Konular Yöntem
1 - Pazarlama kavramı ve pazarlamanın türleri Sözlü anlatım ve soru - cevap.
2 - Pazarlama İletişimi Sözlü anlatım ve soru - cevap.
3 - Pazarlama iletişiminde temel yaklaşımlar ve bütünleşik pazarlama iletişimi Sözlü anlatım ve soru - cevap.
4 - Pazarlama İletişimi Planlama Süreçleri Sözlü anlatım ve soru - cevap.
5 - Dijital pazarlama Sözlü anlatım ve soru - cevap.
6 - Kavramsal olarak transmedya ve temel tanımlar Sözlü anlatım ve soru - cevap.
7 . Transmedyaya yol açan gelişmeler Sözlü anlatım ve soru - cevap.
8 - ARA SINAV -
9 - Transmedya türleri ve örnekler Sözlü anlatım ve soru - cevap.
10 - Transmedya anlatı ve türleri Transmedya anlatılarının sınıflandırılması Sözlü anlatım ve soru - cevap.
11 - Transmedya hikayeciliği ve pazarlama iletişimi ilişkisi Sözlü anlatım ve soru - cevap.
12 - Dünyadan transmedya örnekleri Sözlü anlatım ve soru - cevap.
13 - Dünyadan transmedya örnekleri Sözlü anlatım ve soru - cevap.
14 - Türkiye’de pazarlama iletişimi bazında uygulanan transmedya kampanya örnekleri Sözlü anlatım ve soru - cevap.
15 . Türkiye’de pazarlama iletişimi bazında uygulanan transmedya kampanya örnekleri Sözlü anlatım ve soru - cevap.
16 - FİNAL -
17 - FİNAL -