TR EN

REKLAM YÖNETİMİ DERS TANITIM VE UYGULAMA BİLGİLERİ

Kodu Dersin Adı Yarıyıl Süresi(T+U) Kredisi AKTS Kredisi
RTI202 REKLAM YÖNETİMİ 4 3 3 6

HAFTALIK DERS KONULARI VE ÖNGÖRÜLEN HAZIRLIK ÇALIŞMALARI

Hafta Ön Hazırlık Konular Yöntem
1 Konuyla ilgili kitap bölümü okuma, Reklam İnceleme Giriş: Dersin Tanıtımı, İzlence Paylaşımı, Haftalık Konu Paylaşımı Anlatım, Soru-cevap yöntemi, Eleştirel Reklam Analizi
2 Konuyla ilgili kitap bölümü okuma, Reklam İnceleme Reklam Kavramı, Reklamın Önemi, İşlevi ve Reklam Türleri Anlatım, Soru-cevap yöntemi, Eleştirel Reklam Analizi
3 Konuyla ilgili kitap bölümü okuma, Reklam İnceleme Reklam Kampanyası Kavramı ve Önemi Anlatım, Soru-cevap yöntemi, Eleştirel Reklam Analizi
4 Konuyla ilgili kitap bölümü okuma, Reklam İnceleme Reklam Kampanyası Planlama Süreci: Durum Analizi ve Swot Analiz Anlatım, Soru-cevap yöntemi, Eleştirel Reklam Analizi
5 Konuyla ilgili kitap bölümü okuma,Reklam İnceleme Reklam Kampanyası Planlama Süreci: Pazar Bölümlendirme Kavramı Anlatım, Soru-cevap yöntemi, Eleştirel Reklam Analizi
6 Konuyla ilgili kitap bölümü okuma, Reklam İnceleme Reklam Amaçlarının Belirlenmesi: AIDA ve DAGMAR Modelleri Anlatım, Soru-cevap yöntemi, Eleştirel Reklam Analizi
7 Konuyla ilgili kitap bölümü okuma Reklamın Yaratıcı Süreci Anlatım, Soru-cevap yöntemi, Eleştirel Reklam Analizi
8 - ARA SINAV -
9 Konuyla ilgili kitap bölümü okuma, Reklam İnceleme Tüketici Davranışları ve Reklam Anlatım, Soru-cevap yöntemi, Eleştirel Reklam Analizi
10 Konuyla ilgili kitap bölümü okuma, Reklam İnceleme Reklamda İknanın Önemi Anlatım, Soru-cevap yöntemi, Eleştirel Reklam Analizi
11 Konuyla ilgili kitap bölümü okuma, Reklam İnceleme, Reklam İnceleme Retorik Kanıt Türleri ve Reklam Anlatım, Soru-cevap yöntemi, Eleştirel Reklam Analizi
12 Konuyla ilgili kitap bölümü okuma, Reklam İnceleme Siyasal Reklamlar ve Türleri Anlatım, Soru-cevap yöntemi, Eleştirel Reklam Analizi
13 Konuyla ilgili kitap bölümü okuma, Reklam İnceleme Reklam ve Markalama Anlatım, Soru-cevap yöntemi, Eleştirel Reklam Analizi
14 Konuyla ilgili kitap bölümü okuma, Reklam İnceleme Markalamada Reklamın Önemi Anlatım, Soru-cevap yöntemi, Eleştirel Reklam Analizi
15 Konuyla ilgili kitap bölümü okuma, Reklam İnceleme Genel Değerlendirme ve Özet Anlatım, Soru-cevap yöntemi, Eleştirel Reklam Analizi
16 - FİNAL -
17 - FİNAL -