TR EN

PAZARLAMA İLETİŞİMİ DERS TANITIM VE UYGULAMA BİLGİLERİ

Kodu Dersin Adı Yarıyıl Süresi(T+U) Kredisi AKTS Kredisi
RTI203 PAZARLAMA İLETİŞİMİ 3 3 3 6

HAFTALIK DERS KONULARI VE ÖNGÖRÜLEN HAZIRLIK ÇALIŞMALARI

Hafta Ön Hazırlık Konular Yöntem
1 Literatür tarama Tanışma, Ders hakkında genel bilgi: Amaç, İçerik, Uygulama, Değerlendirme Haftalık ders programının açıklanması: İzlence Kaynakça Anlatım, Tartışma
2 Literatür tarama İletişim ve pazarlama kavramları ve kapsamları, Pazarlama iletişimi kavramının tanımı, bütünleşik pazarlama iletişiminin özellikleri ve unsurları Anlatım, Tartışma
3 Literatür tarama Bütünleşik pazarlama iletişimi Anlatım, Tartışma
4 Literatür tarama Bütünleşik pazarlama iletişimi ve stratejik planlama süreci Anlatım, Tartışma
5 Literatür tarama Pazarlama iletişiminin planlama süreci Anlatım, Tartışma
6 Literatür tarama Pazarlama iletişimi ve reklam Anlatım, Tartışma
7 Literatür tarama Pazarlama iletişimi ve satış geliştirme Anlatım, Tartışma
8 - ARA SINAV -
9 Literatür tarama Pazarlama iletişimi ve halkla ilişkiler Anlatım, Tartışma
10 Literatür tarama Pazarlama iletişimi ve sponsorluk Anlatım, Tartışma
11 Literatür tarama Pazarlama iletişimi ve kişisel satış yöntemi Anlatım, Tartışma
12 Literatür tarama Pazarlama iletişimi ve internette pazarlama Anlatım, Tartışma
13 Literatür tarama Pazarlama iletişimi ve doğrudan pazarlama ve fuar Anlatım, Tartışma
14 Literatür tarama Marka, marka değeri ve konumlandırma Anlatım, Tartışma
15 Literatür tarama Marka, marka değeri ve konumlandırma Anlatım, Tartışma
16 - FİNAL -
17 - FİNAL -