1 |
- |
Soyutlama |
Öğrenci ve yürütücü işbirliği ile kararlaşırlılan kavram, teori ve terimler üzerinden soyutlama |
2 |
- |
Soyutlama |
Soyutlanan terimin maket ile üç boyutlu olarak üretilmesi |
3 |
- |
Soyutlama |
Ortaya çıkan ürün üzerine verilen kritikler doğrultusunda projeyi geliştirme |
4 |
- |
Beden-Mekan |
Beden mekan ilişkisi, beden-beden ilişkisi kavramlarını tartışma, okuma, izleme. |
5 |
- |
Beden-Mekan |
Öğrencinin spesifik bir beden-mekan ilişki örneği gözlemleyip bunu maketle ifade etmesi |
6 |
- |
Topoğrafya |
Topoğrafya tartışması, ilginç topoğrafya örnekleri |
7 |
- |
Topoğrafya |
Öğrencilerin alışılmadık fakat gerçek coğrafyaları maketle temsil etmesi |
8 |
- |
ARA SINAV |
- |
9 |
- |
Topoğrafya - Mekan |
Üretilen topoğrafya üzerine tek işlevli bir mekan üretme için araştırma ve tartışma |
10 |
- |
Topoğrafya - Mekan |
Öğrenci denemeleri üzerinden işlev, ölçek, strüktür, sirkülasyon tartışması |
11 |
- |
Topoğrafya - Mekan |
Öğrenci denemeleri üzerinden işlev, ölçek, strüktür, sirkülasyon tartışması |
12 |
- |
Küçük Ölçekli Bina |
Kentte bir alan seçilmesi, basit analizler yapılması |
13 |
- |
Küçük Ölçekli Bina |
Deneysel strüktürlerle hacimler olşturma |
14 |
- |
Küçük Ölçekli Bina |
Oluşturulan hacimlerin yere özel mekanlara dönüşmesi |
15 |
- |
Küçük Ölçekli Bina |
Mekanlara işlev atama |
16 |
- |
FİNAL |
- |
17 |
- |
FİNAL |
- |