1 |
Kaynak tarama |
Autodesk Maya veya Blender programlarından birine giriş ve kaba hatlarıyla bir karakter modelinin incelemeleri. |
Anlatım |
2 |
Referans toplama |
3 boyutlu ortamda ortamda box modeling tekniğini ile bir karakterin ana hatlarının oluşturulması. |
Anlatım |
3 |
Referans toplama |
Bir önceki haftada oluşturulan karakterin ana hatlarının detaylandırılması. |
Anlatım |
4 |
Kaynak tarama |
Bir sculpt programına giriş ve programın sculpt araçların incelenmesi. |
Anlatım |
5 |
Referans toplama |
Önceki haftalarda oluşturulan karakter modeline sculpt araçları ile detay ekleme. |
Anlatım |
6 |
Referans toplama |
Karakter modeline ikincil detayların eklenmesi. |
Anlatım |
7 |
Kaynak tarama |
Sculpt programlarında kullanılan kalıp doku atma tekniğine giriş ve karaterin detaylarının artırılması. |
Anlatım |
8 |
- |
ARA SINAV |
- |
9 |
Bir önceki haftanın ödevi |
Tasarlanan organik karakter modelinin başka bir programa aktarılması ve finalize edilmesi. |
Anlatım |
10 |
Referans toplama |
Daha önceki haftalarda oluşturulan organik karakter modelinin organik topoloji işlemi için düzenlenmesi ve topolojiye giriş. |
Anlatım |
11 |
Kaynak tarama |
Parçalar halinde karakter modelinin üzerine topoloji örme işlemine başlanması. |
Anlatım |
12 |
Referans toplama |
Organik topoloji örme. |
Anlatım |
13 |
Referans toplama |
Organik topoloji örme işleminin bitirilmesi ve sahnenin UV harita oluşturma işlemine giriş. |
Anlatım |
14 |
Bir önceki haftanın ödevi |
UV haritalarının tamamlanması ve Normal haritasının oluşturulması. |
Anlatım |
15 |
Kaynak tarama |
Düşük polygonlu modelin materyallerini ayarlanması ve Normal haritalarının işlenmesi. |
Anlatım |
16 |
- |
FİNAL |
- |
17 |
- |
FİNAL |
- |