| 1 |
Literatür taraması, Saha uygulaması |
Klinik ortamda farklı aktivitelerin kişi merkezli olarak eleştirel gözle incelenmesi |
Saha çalışması, grup ödevi, seminer |
| 2 |
Literatür taraması, Saha uygulaması |
Ergoterapi servisleri ve organizasyonlarını analiz etme ve farklı yönetim sistemlerini sentezleme |
Saha çalışması, grup ödevi, seminer |
| 3 |
Literatür taraması, Saha uygulaması |
Kendi mesleki çalışmalarını multidisipliner ortamla bütünleştirme ve çalışmaların aktarımı |
Saha çalışması, grup ödevi, seminer |
| 4 |
Literatür taraması, Saha uygulaması |
Kalite ve kalite gelişimi için strateji geliştirme |
Saha çalışması, grup ödevi, seminer |
| 5 |
Literatür taraması, Saha uygulaması |
Etik çalışma prensipleri |
Saha çalışması, grup ödevi, seminer |
| 6 |
Literatür taraması, Saha uygulaması |
Multidisipliner çalışma |
Saha çalışması, grup ödevi, seminer |
| 7 |
Literatür taraması, Saha uygulaması |
Rehabilitasyonu konuları ile ilgili olarak bağımsız çalışma ve araştırma planlama |
Saha çalışması, grup ödevi, seminer |
| 8 |
Literatür taraması, Saha uygulaması |
Kişi ve çevresi ile iletişim becerilerini geliştirme |
Saha çalışması, grup ödevi, seminer |
| 9 |
Literatür taraması, Saha uygulaması |
Aktivite performansını etkileyen kültürel, fiziksel, sosyal v.b. faktörleri yerinde gözlemleme ve analiz etme |
Saha çalışması, grup ödevi, seminer |
| 10 |
- |
ARA SINAV |
- |
| 11 |
Literatür taraması, Saha uygulamasıLiteratür taraması, Saha uygulaması |
Aktivite performansını etkileyen kültürel, fiziksel, sosyal v.b. faktörlere yönelik müdahale stratejileri geliştirme ve uygulama |
Saha çalışması, grup ödevi, seminer |
| 12 |
Literatür taraması, Saha uygulaması |
Kamu ve sosyal binalarda ulaşılabilirliği etkileyen faktörlerin incelenmesi |
Saha çalışması, grup ödevi, seminer |
| 13 |
Literatür taraması, Saha uygulaması |
Bireylerin katılım problemlerinin analizi |
Saha çalışması, grup ödevi, seminer |
| 14 |
Literatür taraması, Saha uygulaması |
Engelli, yaşlı, sokak çocukları, HIV/AIDS gibi toplum dışına itilmiş kişiler ve çocuk ve yetişkin bireylerle çalışma deneyimi |
Saha çalışması, grup ödevi, seminer |
| 15 |
Literatür taraması, Saha uygulaması |
Tartışma |
- |
| 16 |
- |
FİNAL |
- |
| 17 |
- |
FİNAL |
- |