TR EN

NÖROJENİK EDİNİLMİŞ DİL BOZUKLUKLARI DERS TANITIM VE UYGULAMA BİLGİLERİ

Kodu Dersin Adı Yarıyıl Süresi(T+U) Kredisi AKTS Kredisi
DKT301 NÖROJENİK EDİNİLMİŞ DİL BOZUKLUKLARI 5 4 3 5

HAFTALIK DERS KONULARI VE ÖNGÖRÜLEN HAZIRLIK ÇALIŞMALARI

Hafta Ön Hazırlık Konular Yöntem
1 Literatür okuma, bireysel araştırma Nörojenik Dil Bozukluklarına Giriş: Biliş - Dil ve Konuşma Anlatım, tartışma
2 Literatür okuma, bireysel araştırma Dil Bozukluklarının Nöral Temelleri Anlatım, tartışma
3 Literatür okuma, bireysel araştırma Afazi: Tanımlanması ve Etiyolojisi Anlatım, tartışma
4 Literatür okuma, bireysel araştırma Afazinin Semptomları, Ayırıcı Tanısı ve Sınıflandırmaları Anlatım, tartışma
5 Literatür okuma, bireysel araştırma Akıcı Olmayan Afazi Sendromları ve Özellikleri Anlatım, tartışma
6 Literatür okuma, bireysel araştırma Akıcı Afazi Sendromları ve Özellikleri Anlatım, tartışma
7 Literatür okuma, bireysel araştırma Diğer Afazi Sendromları ve Özellikleri Anlatım, tartışma
8 - ARA SINAV -
9 Literatür okuma, bireysel araştırma Sağ Beyin Hasarı ve Dil Özellikleri Anlatım, tartışma
10 Literatür okuma, bireysel araştırma Travmatik Beyin Hasarı- TBI ve İlişkili Sendromlar Anlatım, tartışma
11 Literatür okuma, bireysel araştırma Afazide Klinik değerlendirme Anlatım, tartışma
12 Literatür okuma, bireysel araştırma Türkçe Afazi Dil Değerlendirme Testleri Anlatım, tartışma, uygulama
13 Literatür okuma, bireysel araştırma Nörojenik dil bozukluklarında terapi yaklaşımları Anlatım, tartışma, örnek olay
14 Literatür okuma, bireysel araştırma Nörojenik dil bozukluklarında terapi yaklaşımları Anlatım, tartışma, örnek olay
15 Literatür okuma, bireysel araştırma Nörojenik dil bozukluklarında terapi yaklaşımları Anlatım, tartışma, örnek olay
16 - FİNAL -
17 - FİNAL -