TR EN

MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ DERS TANITIM VE UYGULAMA BİLGİLERİ

Kodu Dersin Adı Yarıyıl Süresi(T+U) Kredisi AKTS Kredisi
MIY208 MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ 8 3 3 6

HAFTALIK DERS KONULARI VE ÖNGÖRÜLEN HAZIRLIK ÇALIŞMALARI

Hafta Ön Hazırlık Konular Yöntem
1 Kaynaklardan Çalışma Müşteri ilişkileri yönetimiyle ilgili kavramların tanımlanması. Anlatım
2 Kaynaklardan Çalışma Reklam sektöründe müşteri ilişkilerini belirleyen etmenler. Anlatım
3 Kaynaklardan Çalışma Reklam sektöründe müşteri ilişkileri süreci I. Anlatım
4 Kaynaklardan Çalışma Reklam sektöründe müşteri ilişkileri süreci II. Anlatım
5 Kaynaklardan Çalışma Reklam ajanslarının müşteri kazanma yöntemleri. Anlatım
6 Kaynaklardan Çalışma Müşteri ilişkilerinin yönetiminde karşılaşılan zorluklar ve önerilen çözümler. Anlatım
7 Kaynaklardan Çalışma Brief’in temel özellikleri ve brief yazımı. Anlatım
8 - ARA SINAV -
9 Kaynaklardan Çalışma Örnek olay çözümü ve uygulamalar. Anlatım
10 Kaynaklardan Çalışma Konkur sürecinin işleyişi ve yönetimi. Anlatım
11 Kaynaklardan Çalışma Örnek olay çözümü ve uygulamalar.. Anlatım
12 Kaynaklardan Çalışma Kampanya raporlarının yazımı ve sunumu. Anlatım
13 Kaynaklardan Çalışma Örnek olay çözümü ve uygulama. Anlatım
14 Kaynaklardan Çalışma Müşteri açısından reklam ajanslarının değerlendirilmesi. Anlatım
15 Kaynaklardan Çalışma Örnek olay çözümü ve uygulama. Anlatım
16 - FİNAL -
17 - FİNAL -