1 |
Literatür Tarama, Web Tabanlı Araştırma |
Bireyi tanımanın amacı ve önemi |
Anlatım, Tartışma |
2 |
Bireysel araştırma, Literatür Tarama |
Farklı boyutlarıyla çocukları tanıma |
Anlatım, Soru-Cevap, Tartışma |
3 |
Bireysel araştırma, Web Tabanlı Araştırma |
Çocukları tanıma ilkeleri |
Anlatım, Soru-Cevap, Tartışma |
4 |
Bireysel araştırma, Literatür Tarama, Web Tabanlı Araştırma |
Tanı ve değerlendirmede etkili olan etmenler |
Anlatım, Yaratıcı Çalışma Yöntemi |
5 |
Bireysel araştırma, Grup Araştırması, Literatür Tarama |
Gözlem |
Anlatım, Proje Çalışması, Yaratıcı Çalışma Yöntemi |
6 |
Bireysel araştırma, Grup Araştırması, Literatür Tarama |
Gözlem |
Anlatım, Proje Çalışması, Yaratıcı Çalışma Yöntemi |
7 |
Bireysel araştırma, Grup Araştırması |
Görüşme |
Anlatım, Proje Çalışması, Yaratıcı Çalışma Yöntemi, Soru-Cevap |
8 |
- |
ARA SINAV |
- |
9 |
Literatür Tarama, Bireysel araştırma |
Anket |
Anlatım, Soru-Cevap |
10 |
Bireysel araştırma, Görsel Kaynaklar, Uygulamalar |
Testler |
Anlatım, Tartışma |
11 |
Bireysel araştırma, Görsel Kaynaklar, Uygulamalar |
Testler |
Anlatım, Tartışma, Soru-Cevap |
12 |
Görsel Kaynaklar, Uygulamalar, Literatür Tarama |
Çocukları resim yoluyla tanıma |
Anlatım, Beyin Fırtınası, Tartışma |
13 |
Bireysel araştırma, Görsel Kaynaklar, Web Tabanlı Araştırma |
Okul öncesi dönemde tutulması gereken toplu dosya |
Anlatım, Soru-Cevap, Beyin Fırtınası |
14 |
Uygulamalar, Web Tabanlı Araştırma |
Çocuğu tanıma tekniklerinin amacına ve çocuğun gelişim seviyesine uygun teknikleri seçme ve uygulama |
Anlatım, Proje Çalışması, Yaratıcı Çalışma Yöntemi |
15 |
Uygulamalar, Web Tabanlı Araştırma |
Çocuğu tanıma tekniklerinin amacına ve çocuğun gelişim seviyesine uygun teknikleri seçme ve uygulama |
Anlatım, Proje Çalışması, Yaratıcı Çalışma Yöntemi |
16 |
- |
FİNAL |
- |
17 |
- |
FİNAL |
- |