| 1 |
- |
Reklamın ve reklamcılığın tanımı ve önemi |
Anlatma ve Tartışma Yöntemi |
| 2 |
Kitap okuma& Görsel kaynak izleme |
Tarihi gelişim içerisinde reklamcılığın gelişimi |
Anlatma, Örnek Olay, Gösterip Yaptırma ve Tartışma Yöntemi |
| 3 |
Kitap okuma& Görsel kaynak izleme |
Reklam ve pazarlama
Reklamın amaçları ve işlevleri |
Anlatma, Örnek Olay, Gösterip Yaptırma ve Tartışma Yöntemi |
| 4 |
Kitap okuma& Görsel kaynak izleme |
Tüketici özellikleri ve alternatif reklam mecraları |
Anlatma, Örnek Olay, Gösterip Yaptırma ve Tartışma Yöntemi |
| 5 |
Kitap okuma& Görsel kaynak izleme |
Bütünleşik Pazarlama Örnekleri |
Anlatma, Örnek Olay, Gösterip Yaptırma ve Tartışma Yöntemi |
| 6 |
Kitap okuma& Görsel kaynak izleme |
Yeni Mecralar ve Yeni Ekonomi |
Anlatma, Örnek Olay, Gösterip Yaptırma ve Tartışma Yöntemi |
| 7 |
Kitap okuma& Görsel kaynak izleme |
Yeni Mecrada Reklamcılık |
Anlatma, Örnek Olay, Gösterip Yaptırma ve Tartışma Yöntemi |
| 8 |
Kitap okuma& Görsel kaynak izleme |
Reklam türleri |
Anlatma, Örnek Olay, Gösterip Yaptırma ve Tartışma Yöntemi |
| 9 |
Kitap okuma& Görsel kaynak izleme |
Yeni Medya Reklamları |
Anlatma, Örnek Olay, Gösterip Yaptırma ve Tartışma Yöntemi |
| 10 |
- |
ARA SINAV |
- |
| 11 |
Kitap okuma& Görsel kaynak izleme |
Advergaming |
Anlatma, Örnek Olay, Gösterip Yaptırma ve Tartışma Yöntemi |
| 12 |
Kitap okuma& Görsel kaynak izleme |
Viral Reklam |
Anlatma, Örnek Olay, Gösterip Yaptırma ve Tartışma Yöntemi |
| 13 |
Kitap okuma& Görsel kaynak izleme |
Radyo Reklamları |
Anlatma, Örnek Olay, Gösterip Yaptırma ve Tartışma Yöntemi |
| 14 |
Kitap okuma& Görsel kaynak izleme |
Reklamcılıkta örgütlenme yapısı ve reklam ajansları |
Anlatma, Örnek Olay, Gösterip Yaptırma ve Tartışma Yöntemi |
| 15 |
Kitap okuma& Görsel kaynak izlemex |
Genel değerlendirme |
Anlatma, Örnek Olay, Gösterip Yaptırma ve Tartışma Yöntemi |
| 16 |
- |
FİNAL |
- |
| 17 |
- |
FİNAL |
- |