TR EN

BANKACILIKTA MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ DERS TANITIM VE UYGULAMA BİLGİLERİ

Kodu Dersin Adı Yarıyıl Süresi(T+U) Kredisi AKTS Kredisi
BAY315 BANKACILIKTA MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ 5 3 3 5

HAFTALIK DERS KONULARI VE ÖNGÖRÜLEN HAZIRLIK ÇALIŞMALARI

Hafta Ön Hazırlık Konular Yöntem
1 Kitapta ilgili bölümlerin okunması, gelişmelerin, makro-iktisadi verilerin ve piyasaların takip edilmesi Kişisel Satış Kavramı ve İlişkisel Pazarlama Anlatma Yöntemi, Tartışma Yöntemi, Örnek Olay Yöntemi Etkileşimli web araçları
2 Kitapta ilgili bölümlerin okunması, gelişmelerin, makro-iktisadi verilerin ve piyasaların takip edilmesi Kişisel Satış Kavramı ve İlişkisel Pazarlama Anlatma Yöntemi, Tartışma Yöntemi, Örnek Olay Yöntemi Etkileşimli web araçları
3 Kitapta ilgili bölümlerin okunması, gelişmelerin, makro-iktisadi verilerin ve piyasaların takip edilmesi Kişisel Satış Anlatma Yöntemi, Tartışma Yöntemi, Örnek Olay Yöntemi Etkileşimli web araçları
4 Kitapta ilgili bölümlerin okunması, gelişmelerin, makro-iktisadi verilerin ve piyasaların takip edilmesi Kişisel Satış Anlatma Yöntemi, Tartışma Yöntemi, Örnek Olay Yöntemi Etkileşimli web araçları
5 Kitapta ilgili bölümlerin okunması, gelişmelerin, makro-iktisadi verilerin ve piyasaların takip edilmesi Tüketici Davranışı Anlatma Yöntemi, Tartışma Yöntemi, Örnek Olay Yöntemi Etkileşimli web araçları
6 Kitapta ilgili bölümlerin okunması, gelişmelerin, makro-iktisadi verilerin ve piyasaların takip edilmesi Müşteri Değeri, Müşteri Memnuniyeti ve Sadakati Anlatma Yöntemi, Tartışma Yöntemi, Örnek Olay Yöntemi Etkileşimli web araçları
7 Kitapta ilgili bölümlerin okunması, gelişmelerin, makro-iktisadi verilerin ve piyasaların takip edilmesi Müşteri Odaklı Ölçüm Yöntemleri Anlatma Yöntemi, Tartışma Yöntemi, Örnek Olay Yöntemi Etkileşimli web araçları
8 - ARA SINAV -
9 Kitapta ilgili bölümlerin okunması, gelişmelerin, makro-iktisadi verilerin ve piyasaların takip edilmesi Müşteri İlişkileri Yönetimi Uygulamaları Anlatma Yöntemi, Tartışma Yöntemi, Örnek Olay Yöntemi Etkileşimli web araçları
10 Kitapta ilgili bölümlerin okunması, gelişmelerin, makro-iktisadi verilerin ve piyasaların takip edilmesi Müşteri İlişkileri Yönetimi Uygulamaları Anlatma Yöntemi, Tartışma Yöntemi, Örnek Olay Yöntemi Etkileşimli web araçları
11 Kitapta ilgili bölümlerin okunması, gelişmelerin, makro-iktisadi verilerin ve piyasaların takip edilmesi Müşteri İlişkileri Yönetimi Uygulamaları Anlatma Yöntemi, Tartışma Yöntemi, Örnek Olay Yöntemi Etkileşimli web araçları
12 Kitapta ilgili bölümlerin okunması, gelişmelerin, makro-iktisadi verilerin ve piyasaların takip edilmesi Hafta Müşteri İlişkileri Yönetimi Uygulamaları Anlatma Yöntemi, Tartışma Yöntemi, Örnek Olay Yöntemi Etkileşimli web araçları
13 Kitapta ilgili bölümlerin okunması, gelişmelerin, makro-iktisadi verilerin ve piyasaların takip edilmesi Müşteri Odaklı Performans Yönetimi Anlatma Yöntemi, Tartışma Yöntemi, Örnek Olay Yöntemi Etkileşimli web araçları
14 Kitapta ilgili bölümlerin okunması, gelişmelerin, makro-iktisadi verilerin ve piyasaların takip edilmesi Müşteri İlişkileri Yönetimi Sürecinde İletişim İletişim Süreci ve İletişim Unsurları Müşteri İletişiminde Problemler ve Nedenleri Anlatma Yöntemi, Tartışma Yöntemi, Örnek Olay Yöntemi Etkileşimli web araçları
15 Kitapta ilgili bölümlerin okunması, gelişmelerin, makro-iktisadi verilerin ve piyasaların takip edilmesi Müşteri İlişkileri Yönetimi Uygulamaları Anlatma Yöntemi, Tartışma Yöntemi, Örnek Olay Yöntemi Etkileşimli web araçları
16 - FİNAL -
17 - FİNAL -