Becer, E. (2002). İletişim ve Grafik Tasarım. Ankara: Dost Kitabevi. |
France, A. K. (2013). Make: 3D Printing: The Essential Guide to 3D Printers. Canada: Maker Media Publishing. |
Çalışkan, S. (2006). Sanal Karakterlerin Sinemadaki Gelişim Süreci. Selçuk İletişim Dergisi. 4(3), ss. 159-165. |
Demirbağ, İ. (2020). Üç Boyutlu Sanal Dünyalar. Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi. 6(4), ss. 97-112. |
Doğru, H. Ç. (2017). Production Processes and Techniques of Feature - Length 3D Digital Animations. Journal of Awareness. 2 (3S), ss. 161-170. |
Ormanlı, O. (2010). Tasarım ve Teknoloji Olguları Bağlamında “Avatar” Filminin Çözümlemesi. Sanat ve Tasarım Dergisi. 1(6), ss. 95-109. |
Arslan, Y. (2019). Animasyon Sinemasında Laban Hareket Analizinin (LMA) Duygu Aktarımında Kullanımı: 3 Boyutlu Bilgisayar Animasyon Sahnesi Örneği. Anadolu Üniversitesi Güzel Sanatlar Enstitüsü. Yüksek Lisans Tezi. Eskişehir. |
Jones, A., & Oliff, J. (2007). Thinking Animiation. Boston: Thomson Course Techology. |
Wells, P. (1998). Understanding Animation. London: Routledge. |
Tomaric, J. J. (2008). The Power Filmmaking Kit. London: Focal Press. |