| Aihong, L. (2015). Luxury store design. Artpower International. |
| Angel, H. (2004). Strüktür sistemleri. Tasarım Yayın Grubu. |
| Bell, S. (1997). Design for outdoor recreation (2nd ed.). Taylor & Francis. |
| Ching, F. D. K. (2004). Mimarlık: Biçim, mekân ve düzen (S. Lökçe, Çev.). Yapı Enstitüsü Merkezi Yayınları.
(Orijinal eser 1979’da yayımlanmıştır.) |
| Ching, F. D. K. (2016). İç mekân tasarımı (B. Elçioğlu, Çev.). Yapı Enstitüsü Merkezi Yayınları. |
| Eldem, S. H. (2005). Yapı I–II–III–IV. Birsen Yayınevi. |
| Jodidio, P. (2015). Shopping architecture now. Taschen. |
| Mesher, L. (2013). İç mekân tasarımında mağaza tasarımı. Literatür Yayıncılık. |
| Neufert, E. (2000). Yapı tasarımı. Beta Yayınları. |
| Palmer, J., & Dodson, M. (1996). Design and aesthetics. Routledge. |
| Pile, J. (1997). Color in interior design. McGraw-Hill. |
| Ramsey, C. G., & Sleeper, H. R. (2000). Architectural graphic standards (11th ed.). John Wiley & Sons. |
| Shepard, J. (2012). Stores of the year No. 19. RSD Publishing. |
| White, E. T. (1986). Space adjacency analysis: Diagramming information for architectural design. Architectural Media Ltd. |