| Novell-Smith, G. (2003). Dünya Sinema Tarihi. Ahmet Fethi (Çev.). İstanbul: Kabalcı Yayınevi. |
| Arısoy, E. (2017). Sinema Teorisine Giriş-Robert Stam. SineFilozofi, 2(3), 168-171. |
| Onaran, A. Ş. (1999). Sinemaya giriş. Maltepe Üniversitesi Yayınları. |
| Onaran, A.Ş. (1986). Sinemaya Giriş. İstanbul: İnkılap. |
| Büker, S. (2010). Auteur Kurama Giriş. Sinema: Tarih-Kuram-Eleştiri, der. Seçil Büker, Y. Gürhan Topçu, İstanbul: Kırmızı Kedi Yayınevi, 277-280. |
| Öztürk, R. (1995). SİNEMADA AKIMLAR. Ankara University Journal of Faculty of Educational Sciences (JFES), 26(1), 227-235. |
| Coşkun, E. E. (2011). Dünya Sinemasında Akımlar. Ankara: Phoenix. |
| Şentürk, R. (2012). Avangart sinema ve empresyonizm. Global Media Journal, 3(5), 142-175. |
| Biryıldız, E. (2009). Sinemada Akımlar. Beta Basım Yayım. |
| YILDIRIM, E., & Aytekin, C. A. N. (2019). Fransız yeni dalga sineması içinde yenilikçi bir yönetmen Jean Luc Godard filmlerinin ideolojik boyutu. Selçuk İletişim, 12(1), 164-185. |