Aaker, D. (2018a). Güçlü markalar yaratmak. İstanbul: Mediacat Yayıncılık. |
Aaker, D. (2018b). Markalama: Başarıya ulaştıran 20 temel ilke. İstanbul: Mediacat Yayıncılık. |
Arslan, K. (2009). Moda Tasarımı MÜSİAD Araştırma Raporları:60. İstanbul: Mavi. |
Berg, J., V., D., Behrer, M. (2016). Markalar nasıl genç kalır. İstanbul: Mediacat Yayıncılık. |
Calderin, J. (2013). The fashion design, reference and specification book. US: Rockport Publishers, Inc. |
Hopkins, J. (2012). Fashion design the complate guide. Switzerland: AVA Publishing SA. |
İdris, K. (2003). Marka olmak: Küçük ve orta ölçekli işletmeler için markaların tanıtımı. Sayı:1, Türk Patent Enstitüsü, Ankara:Wipo. |
Okonkwo, U. (2007). Luxury fashion branding. China: Palgrave Macmillan. |
Ries, A. ve Ries L., (2005). Marka yaratmanın 22 kuralı. İstanbul: Mediacat Yayıncılık. |
Sorger, R., Udale, J. (2013). Moda tasarımının temelleri. Akademik Temeller Dizisi:10. İstanbul: Literatür Yayıncılık. |
Tungate, M., (2006). Modada marka olmak. İstanbul: Rota Yayınları. |