| Köksal, S. (2017). Sinemada Yapım ve Yönetim. İstanbul: Yitik Ülke Yayınları. | 
                            
                            
                                | Balio, T. (1985). The American Film Industry. London: University of Wisconsin Press. | 
                            
                            
                                | Arslan, E. (2011). 2000’li Yıllar Öncesi ve Sonrasında Türk Sineması’nda Kullanılan Yapım Kaynaklarının Değerlendirilmesi. Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi. 25, ss. 17-32. | 
                            
                            
                                | Gomery, D. (2003). Hollywood Stüdyo Sistemi. Ahmet Fethi (çev.). Dünya Sinema Tarihi. Geoffrey Nowell-Smith (ed.). İstanbul: Kabalcı Yayınevi. | 
                            
                            
                                | Dağtaş, E., Yaylagül, L. & Küçükkurt, F. (2005). Küreselleşme Sürecinin Türkiye’deki Film Dağıtımına Etkileri. Kurgu. 21 (1), ss. 24-38. | 
                            
                            
                                | Erus, Z. (2007). Film Endüstrisi ve Dağıtım: 1990 Sonrası Türk Sinemasında Dağıtım Sektörü. Selçuk İletişim. 4 (4), ss. 5-16. | 
                            
                            
                                | Kolker, R. (2011). Film, Biçim ve Kültür. Ertan Yılmaz (çev.). Ankara: De Ki Basım Yayın. | 
                            
                            
                                | Monaco, J. (2002). Bir Film Nasıl Okunur?. Ertan Yılmaz (çev.). İstanbul: Oğlak Yayınları. | 
                            
                            
                                | Szhatz, T. (2003). Hollywood: Stüdyo Sisteminin Zaferi. Ahmet Fethi (çev.). Dünya Sinema Tarihi. Geoffrey Nowell-Smith (ed.). İstanbul: Kabalcı Yayınevi. | 
                            
                            
                                | Decherney, P. (2019). Hollywood. Elif Ünver (çev.). Ankara: Dost Kitapevi Yayınları. |