TR EN

GÖRSEL ALGI VE REKLAMCILIK DERS TANITIM VE UYGULAMA BİLGİLERİ

Kodu Dersin Adı Yarıyıl Süresi(T+U) Kredisi AKTS Kredisi
GIT206 GÖRSEL ALGI VE REKLAMCILIK 4 3 3 5

KAYNAKLAR

Tosun, N. (2014). Reklamcılık: Kavramlar, Kararlar, Kurumlar. İstanbul: Beta Yayınları.
Arnheim, R. (2009). Sanat ve Görsel Algı. İstanbul: Metis Yayınları.
Solomon, M. R. & Riegel, R. (2019). Tüketici Davranışları: Satın Alma, Sahip Olma ve Olma. Ankara: Nobel Yayıncılık.
Oskay, Ü. (2000). Kitle Haberleşmesi Teorilerine Giriş. Ankara: Der Yayınları.
Moriarty, S., Mitchell, N., & Wells, W. (2015). Advertising & IMC: Principles and Practice. Pearson.