Doç. Dr. Şebnem Gürsoy Ulusoy'un Ders notları |
Sosyal medyada ördek sendromu: instagram üzerinden bir değerlendirme, Şebnem Gürsoy Ulusoy, Özge Gürsoy Atar |
Yeni Medya Trendleri Yeni Medya, İletişim, Teknoloji Toplum ve İş Dünyası İçin Perspektifler, B.A. Arıkan |
Reflection of social media addiction on family communication processes, Şebnem Gürsoy Ulusoy, Özge Gürsoy Atar |
TOPLUMSAL DEĞİŞİM VE TÜRKİYE’DE YAZLIK SİTE KÜLTÜRÜ, Şebnem Gürsoy Ulusoy, |
Erdoğan, İ. ve K. Alemdar. (2005). Popüler Kültür ve İletişim. Ankara:Erk yayınları. Fiske, J. (1989). Reading the Popular. London:Unwin Hyman. Fiske, J.(1999). Popüler Kültürü Anlamak. S. İrvan (çev.). Ankara:Ark yayınları (orijinal baskı tarihi 1991). Forbes, B. ve J. Mahan. (Ed.). (2005). Religion and Popular Culture in America. Berkeley: University of California Press. Gans, H.J. (2005). Popüler Kültür ve Yüksek Kültür. E.O. İncirlioğlu (çev.). İstanbul:Yapı Kredi yayınları (orijinal baskı tarihi 1999). İmançer, D. (Ed.). (2006). Medya ve Kadın. Ankara: Ebabil. İrvan S. ve M. Binark. (1995). (Ed.). Kadın ve Popüler Kültür. Ankara: Ark Yayınevi. Long, C. (1987). Popular Religion. M.Eliade. (Ed.). The Encyclopedia of Religion. C.11. New York: Macmilian, 442-451. Morgan, D. (2007). Studying Religion and Popular Culture, Prospects, Presuppositions, Procedures. Lynch, G. (Ed.). Between Sacred and Profane: Researching Religion and Popular Culture içinde. Londra ve New York: I.B Tauris, 21-34. |