TR EN

YENİ MEDYA VE KÜLTÜREL ÇALIŞMALAR DERS TANITIM VE UYGULAMA BİLGİLERİ

Kodu Dersin Adı Yarıyıl Süresi(T+U) Kredisi AKTS Kredisi
MIY441 YENİ MEDYA VE KÜLTÜREL ÇALIŞMALAR 5 3 3 5

KAYNAKLAR

Doç. Dr. Şebnem Gürsoy Ulusoy'un Ders notları
Sosyal medyada ördek sendromu: instagram üzerinden bir değerlendirme, Şebnem Gürsoy Ulusoy, Özge Gürsoy Atar
Yeni Medya Trendleri Yeni Medya, İletişim, Teknoloji Toplum ve İş Dünyası İçin Perspektifler, B.A. Arıkan
Reflection of social media addiction on family communication processes, Şebnem Gürsoy Ulusoy, Özge Gürsoy Atar
TOPLUMSAL DEĞİŞİM VE TÜRKİYE’DE YAZLIK SİTE KÜLTÜRÜ, Şebnem Gürsoy Ulusoy,
Erdoğan, İ. ve K. Alemdar. (2005). Popüler Kültür ve İletişim. Ankara:Erk yayınları. Fiske, J. (1989). Reading the Popular. London:Unwin Hyman. Fiske, J.(1999). Popüler Kültürü Anlamak. S. İrvan (çev.). Ankara:Ark yayınları (orijinal baskı tarihi 1991). Forbes, B. ve J. Mahan. (Ed.). (2005). Religion and Popular Culture in America. Berkeley: University of California Press. Gans, H.J. (2005). Popüler Kültür ve Yüksek Kültür. E.O. İncirlioğlu (çev.). İstanbul:Yapı Kredi yayınları (orijinal baskı tarihi 1999). İmançer, D. (Ed.). (2006). Medya ve Kadın. Ankara: Ebabil. İrvan S. ve M. Binark. (1995). (Ed.). Kadın ve Popüler Kültür. Ankara: Ark Yayınevi. Long, C. (1987). Popular Religion. M.Eliade. (Ed.). The Encyclopedia of Religion. C.11. New York: Macmilian, 442-451. Morgan, D. (2007). Studying Religion and Popular Culture, Prospects, Presuppositions, Procedures. Lynch, G. (Ed.). Between Sacred and Profane: Researching Religion and Popular Culture içinde. Londra ve New York: I.B Tauris, 21-34.