TR EN

SPOR PAZARLAMASI DERS TANITIM VE UYGULAMA BİLGİLERİ

Kodu Dersin Adı Yarıyıl Süresi(T+U) Kredisi AKTS Kredisi
SYY332 SPOR PAZARLAMASI 6 3 3 5

KAYNAKLAR

Ekenci, G., ve İmamoğlu F. (2002). Spor İşletmeciliği, Nobel Yayınevi.
Serarslan, M. Z. (2009). Futbol pazarlaması. TFF FGM Futbol Eğitim Yayınları. İstanbul.
Argan, M., ve Katırcı H. (2008).Spor Pazarlaması. Nobel Yayın Dağıtım. Ankara.
Bridgewater, S. .(2012). Futbol Markaları. (Çeviren: Aydeniz L.)Brandaga Yayınları. İstanbul.
Or, E. (2009). Taraftar Memnuniyeti. Türkiye Futbol Federasyonu, 1.bs.İstanbul.
Reın, I., Kotler, P., Shıelds, B. (2007). İşte Taraftar İşte Marketing, MediaCat. İstanbul.
Varinli, İ. (2008). Pazarlamada Yeni Yaklaşımlar. Detay Yayıncılık. Ankara
Yükselen, C. (2008). Pazarlama İlkeler-Yönetim. Detay Yayıncılık. Ankara.
Öztürk, A. (2007). Hizmet Pazarlaması, 7.Basım, Ekin Basım Yayın Dağıtım. Eskişehir.