PAZARLAMA ARAŞTIRMALARI UYGULAMASI DERS TANITIM VE UYGULAMA BİLGİLERİ
Kodu |
Dersin Adı |
Yarıyıl |
Süresi(T+U) |
Kredisi |
AKTS Kredisi |
TTP209 |
PAZARLAMA ARAŞTIRMALARI UYGULAMASI |
3 |
4 |
3 |
6 |
DERSİN ÖĞRENME ÇIKTILARI (Öğrenciler, bu dersi başarı ile tamamladıklarında aşağıda belirtilen bilgi, beceri ve/veya yetkinlikleri gösterirler.) |
Değişik pazarlama problemlerinde hangi pazarlama araştırması yönteminin uygun olacağına karar verebilecektir. |
Temel ölçümleme teknikleri ile veri toplama yöntemlerini tanımlayabilecektir |
Bir pazarlama araştırma projesini başından sonuna değin götürebilmek |
Pazarlama araştırmalarında kullanılan temel kavramlar ve terminolojiyi anlamak |