TR EN

PAZARLAMA ARAŞTIRMALARI UYGULAMASI DERS TANITIM VE UYGULAMA BİLGİLERİ

Kodu Dersin Adı Yarıyıl Süresi(T+U) Kredisi AKTS Kredisi
TTP209 PAZARLAMA ARAŞTIRMALARI UYGULAMASI 3 4 3 6

AMAÇ VE İÇERİK

Amaç: Pazar araştırmalarının önemi, pazarlama problemlerine ilişkin bilginin toplanması, analizinde kullanılacak araştırma yöntemlerinin ve metodolojinin kavranmasıdır.
İçerik: Pazar araştırmalarının pazarlama yönetimi ve marka yönetimi içinde yeri ve önemi, araştırma sorunlarının belirlenmesinden veri toplanmasına, değerlendirilmesine varan süreç, kalitatif ve kantitatif veri toplama teknikleri, tüketici iç görüsü tespiti, marka yönetimi içinde toplanan bilginin değerlendirilmesi ve stratejiye dönüştürülmesidir.