TR EN

DİJİTAL REKLAM VE SOSYAL MEDYA PAZARLAMASI DERS TANITIM VE UYGULAMA BİLGİLERİ

Kodu Dersin Adı Yarıyıl Süresi(T+U) Kredisi AKTS Kredisi
ELT403 DİJİTAL REKLAM VE SOSYAL MEDYA PAZARLAMASI 7 3 3 8

DERSİN ÖĞRENME ÇIKTILARI (Öğrenciler, bu dersi başarı ile tamamladıklarında aşağıda belirtilen bilgi, beceri ve/veya yetkinlikleri gösterirler.)

Dijital reklamcılık kavramını ve dijital reklam ortamlarını kavrayabilmek
İnternetin gelişimi ve iletişim alanındaki dönüşümü anlayabilmek
Dijital reklam ve geleneksel geleneksel reklam arasında karşılaştırmaları analiz edebilmek
Sosyal mecralarda reklam uygulamaları geliştirebilmek