Kodu | Dersin Adı | Yarıyıl | Süresi(T+U) | Kredisi | AKTS Kredisi |
---|---|---|---|---|---|
RTI412 | STRATEJİK REKLAM PLANLAMASI | 5 | 3 | 3 | 5 |
DERSİN ÖĞRENME ÇIKTILARI (Öğrenciler, bu dersi başarı ile tamamladıklarında aşağıda belirtilen bilgi, beceri ve/veya yetkinlikleri gösterirler.) |
---|
Reklamda yaratıcı stratejinin bileşenlerini anlatır. |
Geçmiş iletişim programlarından referans vererek gelecekte oluşturulacak olan iletişim programlarının sahip olması gereken özellikleri belirler. |
Reklamda medya planlamasının önemini açıklar. |
Yaratıcı konsept, mesaj, hedef kitle kavramları arasındaki ilişkiyi çözümler. |
Reklamda etkili görsel tasarım için önemli olan unsurları listeler. |