| Kodu | Dersin Adı | Yarıyıl | Süresi(T+U) | Kredisi | AKTS Kredisi |
|---|---|---|---|---|---|
| RTI203 | PAZARLAMA İLETİŞİMİ | 3 | 3 | 3 | 6 |
DERSİN ÖĞRENME ÇIKTILARI (Öğrenciler, bu dersi başarı ile tamamladıklarında aşağıda belirtilen bilgi, beceri ve/veya yetkinlikleri gösterirler.) |
|---|
| Kurumlar ve tüketiciler için pazarlama iletişiminin önemini tanımlar. |
| Bütünleşik pazarlama iletişimini yaklaşımını ve gelişme nedenlerini tanımlar. |
| Bütünleşik pazarlama iletişiminin yararlarını, zorluklarını ve geleneksel ve bütünleşik yaklaşımları yorumlar. |
| Pazarlama iletişimi yaklaşım ve uygulamalarını tartışır. |
| Pazarlama iletişiminin önemini ve kapsamını yorumlayarak iletişim kavramı açıklar. |
| Pazarlama iletişimi bağlamında iletişimin sürecini açıklar. |