TR EN

REKLAMDA YARATICILIK II DERS TANITIM VE UYGULAMA BİLGİLERİ

Kodu Dersin Adı Yarıyıl Süresi(T+U) Kredisi AKTS Kredisi
RTI302 REKLAMDA YARATICILIK II 6 3 3 7

DERSİN ÖĞRENME ÇIKTILARI (Öğrenciler, bu dersi başarı ile tamamladıklarında aşağıda belirtilen bilgi, beceri ve/veya yetkinlikleri gösterirler.)

Görsel iletişim ve tasarım kavramı çerçevesinde tasarımın elemanları ve prensiplerini tanımlar.
Reklamda yaratıcı stratejiler bileşenleri ile iletişimin özelliklerini hatırlayarak hangi iletişim araçlarının kullanılması gerektiğiyle ilgili çıkarım yapar.
Daha önce yapılmış reklam çalışmalarındaki görsel algılama ilkelerini tanımlar.
Reklam tasarımlarını, grafik tasarım ilkelerine bağlı kalarak ve Adobe Photoshop programını kullanarak uygular.
Görsel iletişim tasarımında yazı, anlam ve renk kurallarını Adobe Illustrator programında uygular.
Adobe Photoshop ve Adobe Illustrator programlarını görsel algılama ilkeleri doğrultusunda kullanır.