DİJİTAL PAZARLAMA VE TİCARET DERS TANITIM VE UYGULAMA BİLGİLERİ
Kodu |
Dersin Adı |
Yarıyıl |
Süresi(T+U) |
Kredisi |
AKTS Kredisi |
UIT211 |
DİJİTAL PAZARLAMA VE TİCARET |
3 |
3 |
3 |
6 |
DERSİN ÖĞRENME ÇIKTILARI (Öğrenciler, bu dersi başarı ile tamamladıklarında aşağıda belirtilen bilgi, beceri ve/veya yetkinlikleri gösterirler.) |
Dijital pazarlamanın hızla değişen iş ortamında rolünü ve önemini açıklar. (Explain) (Bloom’s 2) |
Dijital pazarlama stratejisinin temel unsurlarını tanımlar (Define) (Bloom’s 1) |
Dijital pazarlama kampanyasının etkinliğinin nasıl ölçülebileceğini gösterir.(Illustrate) (Bloom’s 2) |
Sosyal medya ve diğer diğer dijital pazarlama araçlarında pazarlama işlemlerini gösterir. (Demonstrate) (Bloom’s 2) |