| CRM in amacını ve genel genel tarihçesi öğrenilir. |
| CRM Dersinin oluşturulma amacı ve insan faktörünün önemi öğrenilir |
| Ekip kaynak yönetimi CRM nedir temel bakış açısı nedir önemi öğrenilir. |
| öğrenme kültürü oluşturma crm açsından önemi öğrenilir |
| kaza kırımlarda neden sonuç ilişkileri CRM in önemi öğrenilir |
| Bireylerin farklı tamamlayıcı özellikleri nelerdir havayolu taşımacılığında personel davranış tarzları ve önemi öğrenilir. |
| Bireylerin farklı tamamlayıcı özellikleri, iletişimin acık ve net olması iletişimin kesilmemesinin anlam ve önemi öğrenilir |
| ara sınav |
| CRM açısından kolektif hâkimiyet ortamının yaratılmasının anlam ve önemi öğrenilir. |
| karar verme, yönlendirici tarz .analitik tarz, kavramsal tarz crm açısından anlam ve önemi öğrenilir |
| Liderlik ve ekip çalışmasının önemi öğrenilir. |
| Havayolu taşımacılığında iletişim hataları ve önemi öğrenilir |
| kabin ve kokpit ekibinin hata oluşumundaki yeri ve önemi öğrenilir |
| İnsan hatasını önlemeye yönelik yaklaşımlar dikkate alınması gereken fizyolojik faktörler nelerdir öğrenilir. |
| Genel tekrar |
| FİNAL |