HAVAYOLU PAZARLAMASI DERS TANITIM VE UYGULAMA BİLGİLERİ
| Kodu |
Dersin Adı |
Yarıyıl |
Süresi(T+U) |
Kredisi |
AKTS Kredisi |
| HAY353 |
HAVAYOLU PAZARLAMASI |
5 |
3 |
3 |
7 |
DERSİN ÖĞRENME ÇIKTILARI (Öğrenciler, bu dersi başarı ile tamamladıklarında aşağıda belirtilen bilgi, beceri ve/veya yetkinlikleri gösterirler.) |
| Pazarlama ve havayolu pazarlaması ile ilgili temel kavramları tanımlar. |
| Pazarlama stratejisi oluştururken göz önünde bulundurulması gereken iç ve dış faktörleri açıklar. |
| Reklamın markalaşmaya etkisini analiz eder. |
| Farklı havayolu işletmelerindeki çeşitli pazarlama sorunlarına örnek olaylar üzerinden çözüm geliştirir. |