Dersin Program Çıktıları İle Olan İlişkileri
(0) Etkisiz |
(1) En Düşük |
(2) Düşük |
(3) Orta |
(4) İyi |
(5) Çok İyi |
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
Zorunlu Dersler |
Dersin Adi |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
T |
% |
BİLİMSEL ARAŞTIRMA TEKNİKLERİ VE YAYIN ETİĞİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
BİLİMSEL ARAŞTIRMA TEKNİKLERİ VE YAYIN ETİĞİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
KLİNİK UYGULAMA II |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
4 |
4 |
48 |
23,53 |
KLİNİK UYGULAMA II |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
4 |
4 |
48 |
23,53 |
TANISAL ODYOLOJİ |
5 |
5 |
4 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
3 |
5 |
47 |
23,04 |
TANISAL ODYOLOJİ |
5 |
5 |
4 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
3 |
5 |
47 |
23,04 |
KLİNİK UYGULAMA I |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
4 |
4 |
4 |
3 |
45 |
22,06 |
KLİNİK UYGULAMA I |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
4 |
4 |
4 |
3 |
45 |
22,06 |
TEZE GİRİŞ VE SEMİNER |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
3 |
5 |
5 |
48 |
23,53 |
TEZE GİRİŞ VE SEMİNER |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
3 |
5 |
5 |
48 |
23,53 |
TEZ-I |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
50 |
24,51 |
TEZ-I |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
50 |
24,51 |
TEZ-II |
5 |
4 |
5 |
5 |
5 |
5 |
4 |
4 |
5 |
3 |
45 |
22,06 |
TEZ-II |
5 |
4 |
5 |
5 |
5 |
5 |
4 |
4 |
5 |
3 |
45 |
22,06 |
TOPLAM |
60 |
58 |
58 |
60 |
60 |
60 |
56 |
52 |
52 |
50 |
566 |
277,45 |
Seçmeli Dersler |
Dersin Adi |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
T |
% |
SES VE KONUŞMA BOZUKLUKLARI TANI VE TERAPİSİ |
4 |
5 |
4 |
4 |
5 |
3 |
5 |
3 |
3 |
5 |
41 |
136,67 |
ELEKTROFİZYOLOJİK ÖLÇÜM YÖNTEMLERİ |
5 |
4 |
5 |
5 |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
3 |
42 |
140 |
İLERİ OTOLARYNGOLOJİ |
4 |
2 |
4 |
3 |
3 |
4 |
3 |
4 |
4 |
2 |
33 |
110 |
PEDİATRİK ODYOLOJİ |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
4 |
5 |
5 |
4 |
4 |
47 |
156,67 |
BİLİMSEL MAKALE VE OLGU SUNUMU |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
50 |
166,67 |
TOPLAM |
23 |
21 |
23 |
22 |
22 |
20 |
22 |
21 |
20 |
19 |
213 |
710 |