ALMANCA I |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
1 |
1 |
1 |
4 |
0,62 |
ALMANCA II |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0,16 |
ALMANCA III |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
1 |
1 |
1 |
4 |
0,62 |
ALMANCA IV |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
1 |
1 |
1 |
4 |
0,62 |
BAĞIMLILIKLARIN ÖNLENMESİ |
0 |
0 |
1 |
0 |
1 |
0 |
1 |
0 |
0 |
3 |
0,47 |
KÜLTÜREL PSİKOLOJİ: KÜLTÜRÜN DAVRANIŞLARIMA ETKİSİ / ÇOKKÜLTÜRLÜLÜK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
KÜLTÜREL FARKLILIKLARI ANLAMA: FARKLI KÜLTÜRLERLE İLETİŞİM KURMANIN YOLLARI / ÇOKKÜLTÜRLÜLÜK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
KADIN VE İNSAN HAKLARI: KADIN ANLAMAK / ÇOKKÜLTÜRLÜLÜK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
STRESİ VE ÇATIŞMAYI YÖNETMENİN YOLLARI / ÇOKKÜLTÜRLÜLÜK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
EĞİTİME GİRİŞ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
SINIF YÖNETİMİ |
1 |
1 |
2 |
2 |
2 |
2 |
3 |
3 |
3 |
19 |
2,95 |
ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
REHBERLİK VE ÖZEL EĞİTİM |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
EĞİTİMDE ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
EĞİTİM PSİKOLOJİSİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI |
3 |
3 |
4 |
4 |
3 |
4 |
4 |
4 |
4 |
33 |
5,12 |
İŞ VE SOSYAL GÜVENLİK HUKUKU |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
FELSEFE |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
FRANSIZCA I |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
FRANSIZCA II |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
FRANSIZCA III |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
FRANSIZCA IV |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
GİRİŞİMCİLİK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
DİYALİZ HEMŞİRELİĞİ |
5 |
5 |
5 |
5 |
4 |
4 |
4 |
5 |
5 |
42 |
6,52 |
STOMA HEMŞİRELİĞİ |
5 |
4 |
4 |
4 |
5 |
4 |
5 |
5 |
5 |
41 |
6,37 |
GERİATRİ HEMŞİRELİĞİ |
5 |
5 |
5 |
5 |
4 |
4 |
4 |
5 |
3 |
40 |
6,21 |
ANTROPOLOJİ |
2 |
3 |
4 |
4 |
5 |
4 |
4 |
4 |
3 |
33 |
5,12 |
ÜROLOJİ HEMŞİRELİĞİ |
5 |
5 |
5 |
3 |
4 |
4 |
4 |
5 |
5 |
40 |
6,21 |
BESLENME İLKELERİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
AMELİYATHANE HEMŞİRELİĞİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
SAĞLIĞIN DEĞERLENDİRİLMESİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
HEMŞİRELİKTE KİŞİLERARASI İLİŞKİLER |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
DİYABET HEMŞİRELİĞİ (SEÇİMLİK DERS I) |
5 |
5 |
4 |
4 |
4 |
5 |
4 |
5 |
4 |
40 |
6,21 |
ONKOLOJİ HEMŞİRELİĞİ |
5 |
4 |
4 |
5 |
4 |
5 |
5 |
4 |
5 |
41 |
6,37 |
YOĞUN BAKIM HEMŞİRELİĞİ |
5 |
5 |
4 |
5 |
4 |
5 |
5 |
5 |
5 |
43 |
6,68 |
KÜLTÜRLERARASI HEMŞİRELİK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
HEMŞİRELİK BİLİŞİMİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
ENGELLİLİK VE HEMŞİRELİK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
KANITA DAYALI HEMŞİRELİK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
REHABİLİTASYON HEMŞİRELİĞİ |
5 |
5 |
4 |
4 |
5 |
5 |
5 |
5 |
4 |
42 |
6,52 |
CİNSEL SAĞLIK |
4 |
3 |
3 |
3 |
5 |
4 |
5 |
4 |
5 |
36 |
5,59 |
EVDE BAKIM HEMŞİRELİĞİ |
5 |
4 |
4 |
5 |
5 |
4 |
5 |
4 |
4 |
40 |
6,21 |
BİLİM TARİHİ VE FELSEFESİ |
1 |
2 |
1 |
1 |
1 |
5 |
2 |
1 |
1 |
15 |
2,33 |
YENİDOĞAN HEMŞİRELİĞİ |
4 |
5 |
4 |
4 |
5 |
4 |
5 |
4 |
5 |
40 |
6,21 |
ENDOSKOPİ HEMŞİRELİĞİ |
5 |
5 |
5 |
5 |
4 |
5 |
5 |
4 |
4 |
42 |
6,52 |
BAĞIMLILIK VE HEMŞİRELİK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
OKUL SAĞLIĞI HEMŞİRELİĞİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
TÜRKİYENİN YÖNETİM YAPISI |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
DİJİTAL PAZARLAMA |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
LEARNING ENGLISH THROUGH MOVIES / İNGİLİZCE UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
ACADEMIC WRITING WORKSHOP / İNGİLİZCE UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
LEARNING ENGLISH THROUGH DRAMA / İNGİLİZCE UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
ENGLISH FOR CAREER DEVELOPMENT/İNGİLİZCE UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
GENEL HUKUK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
İŞARET DİLİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
AKADEMİK BAŞARI VE SOSYAL YAŞAM BECERİLERİNE GİRİŞ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
İŞ SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
İTALYANCA I |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
4 |
4 |
0 |
0 |
8 |
1,24 |
İTALYANCA II |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
4 |
4 |
0 |
0 |
8 |
1,24 |
İTALYANCA III |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
4 |
4 |
0 |
0 |
8 |
1,24 |
İTALYANCA IV |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
4 |
4 |
0 |
0 |
8 |
1,24 |
TEMEL KORECE (KONUŞMA) |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
LİNEER CEBİR |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
FİNANSAL OKURYAZARLIK: PARANIN ÖNEMİ / OKURYAZARLIK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
SİYASİ OKURYAZARLIK: DİJİTAL ÇAĞDA SİYASET / OKURYAZARLIK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
MEDYA OKURYAZARLIĞI: MEDYANIN VERDİĞİ MESAJLAR / OKURYAZARLIK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
TEKNOLOJİ OKURYAZARLIĞI: TEKNOLOJİ İLE YAŞAMAK / OKURYAZARLIK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
PSİKOLOJİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
İLETİŞİM KURAMLARI |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
SOSYAL SORUMLULUK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
RUSÇA I |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
5 |
0 |
0 |
0 |
5 |
0,78 |
RUSÇA II |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
RUSÇA III |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0,16 |
RUSÇA IV |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
3 |
0 |
0 |
0 |
3 |
0,47 |
SOSYAL PSİKOLOJİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
KARİYER PLANLAMA |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
İSPANYOLCA I |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
İSPANYOLCA II |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
İSPANYOLCA III |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
İSPANYOLCA IV |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
SOSYOLOJİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
KALİTE YÖNETİMİNİN TEMEL İLKELERİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
YAPAY ZEKA VE DAVRANIŞ / DAVRANIŞ UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
DİJİTAL ÇAĞDA SİYASAL DAVRANIŞ VE SOSYAL KİMLİK / DAVRANIŞ UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
ANORMAL DAVRANIŞ: PROBLEMLİ DAVRANIŞI FARKETME YOLLARI / DAVRANIŞ UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
BEYNİN KARAR VERME DAVRANIŞI / DAVRANIŞ UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
FİKİRDEN ÜRÜNE YENİLİKÇİ TASARIM / TASARIM UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
AHENK,DENGE VE GÖRSEL TASARIM / TASARIM UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
MEKAN, ZAMAN VE TASARIM / TASARIM UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
DÜŞÜN VE YAP: YARATICI DÜŞÜNME VE TASARIM / TASARIM UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
İŞLETME YÖNETİMİ I |
1 |
3 |
2 |
2 |
4 |
5 |
4 |
4 |
5 |
30 |
4,66 |
BULUŞÇU DÜŞÜNME BECERİSİ / ÜST DÜZEY UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
BİR YAŞAM BECERİSİ OLARAK KARAR VERME / ÜST DÜZEY UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
KARMAŞIK PROBLEM ÇÖZME YÖNTEMLERİ / ÜST DÜZEY UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
ADAPTASYON BECERİSİ: BİLİŞSEL ESNEKLİĞİ ARTIRMA YOLLARI / ÜST DÜZEY UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
GENEL EKONOMİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
GENEL MUHASEBE |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
UYGARLIKLAR TARİHİ I |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
UYGARLIKLAR TARİHİ II |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
YÖNETİMDE İLETİŞİM AĞI SANATI / YENİLİK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
EKONOMİK BAŞARIYA ULAŞMANIN YOLLARI:SÜRDÜRÜLEBİLİR İNOVASYON / YENİLİK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
INOVASYON VE TEKNOLOJİ İLE YENİLİKÇİ OLMA YOLLARI / YENİLİK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
YARATICILIKTAN GİRİŞİMCİLİĞE: INOVATİF DÜŞÜNMENİN ÖNEMİ / YENİLİK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
GELECEĞİN TEKNOLOJİLERİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
ÇOK DİSİPLİNLİ PROJE |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
HİTABET VE LİDERLİK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
GIDA ATÖLYESİ UYGULAMALARI |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
İLETİŞİM SANATI: YAŞAM BECERİSİ OLARAK İLETİŞİM |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
VERİ ANALİZİ VE RAPORLAMAYA GİRİŞ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
İNSAN İHTİYAÇLARINI ANLAMAK: DİJİTAL ÇAĞDA ÜRETİM, DAĞITIM VE TÜKETİM |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
BÜYÜK VERİ YÖNETİMİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
YARATICI YAZARLIK: ETKİLİ YAZI YAZMA TEKNİKLERİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
BİR DÜŞÜNME SANATI OLARAK MATEMATİK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
TOPLAM |
66 |
67 |
65 |
65 |
69 |
102 |
93 |
74 |
73 |
674 |
104,66 |