TR EN

Dersin Program Çıktıları İle Olan İlişkileri

(0) Etkisiz (1) En Düşük (2) Düşük (3) Orta (4) İyi (5) Çok İyi
0 1 2 3 4 5
Zorunlu Dersler
Dersin Adi 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 T %
ATATÜRK İLK. VE İNK. TARİHİ I 0 0 0 2 0 0 5 0 0 0 0 0 0 0 0 7 3,89
ATATÜRK İLK. VE İNK. TARİHİ II 0 0 0 2 0 0 5 0 0 0 0 0 0 0 0 7 3,89
EKONOMİNİN TEMELLERİ 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
SÜRDÜRÜLEBİLİRLİĞE GİRİŞ 0 4 2 5 4 1 3 3 2 1 2 0 0 2 4 33 18,33
İLETİŞİME GİRİŞ 0 5 5 2 0 1 2 2 4 0 2 1 1 5 2 32 17,78
REKLAMCILIĞA GİRİŞ 3 3 3 1 1 5 1 3 2 1 4 4 4 3 1 39 21,67
İLETİŞİM BİLİMLERİNDE İSTATİSTİK 0 0 0 4 5 0 4 1 3 0 0 2 4 4 4 31 17,22
HALKLA İLİŞKİLERE GİRİŞ 4 4 2 2 0 5 3 3 3 4 1 3 2 1 1 38 21,11
KİŞİLER ARASI İLETİŞİM 3 3 5 5 5 3 5 5 5 4 5 5 3 5 5 66 36,67
YENİ MEDYA 3 4 2 3 1 2 5 2 5 3 1 2 0 3 2 38 21,11
KURUMSAL İLETİŞİM 1 3 4 2 1 4 0 4 5 5 2 2 2 5 5 45 25
KRİZ İLETİŞİMİ 1 4 5 1 2 5 2 4 5 3 5 2 5 5 4 53 29,44
KURUMSAL İLETİŞİMDE YAZARLIK 1 4 4 2 1 4 2 5 3 5 3 3 4 5 5 51 28,33
HALKLA İLİŞKİLER UYGULAMALARI 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 4 4 4 5 72 40
KÜLTÜRLERARASI İLETİŞİM 5 2 5 0 0 5 3 3 5 0 3 2 2 5 5 45 25
İLETİŞİM KURAMLARI 5 2 1 3 2 5 4 1 3 0 1 0 3 2 2 34 18,89
KURUMSAL KİMLİK VE MARKA YÖNETİMİ 1 2 4 2 1 3 2 5 3 5 5 5 5 4 5 52 28,89
SİYASAL İLETİŞİM 5 3 5 4 3 3 5 5 5 3 5 5 5 5 4 65 36,11
YARATICI REKLAM STRATEJİLERİ 1 2 1 1 1 3 2 3 3 1 5 5 5 4 5 42 23,33
İLETİŞİM ETİĞİ 2 2 2 2 1 2 3 2 2 2 2 3 2 2 4 33 18,33
KURUMSAL SOSYAL SORUMLULUK VE ETKİNLİK YÖNETİMİ 2 4 3 2 0 3 2 5 1 5 5 5 5 4 5 51 28,33
BÜTÜNLEŞİK PAZARLAMA İLETİŞİMİ 2 4 5 4 4 4 2 5 4 4 5 4 5 4 4 60 33,33
BİTİRME PROJESİ 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
HUKUKA GİRİŞ 0 0 0 4 1 0 2 0 0 0 0 0 0 0 5 12 6,67
AKADEMİK BAŞARI VE SOSYAL YAŞAM BECERİLERİ 0 0 3 4 2 0 0 5 0 0 0 0 0 0 0 14 7,78
SİYASET BİLİMİNE GİRİŞ 0 0 0 5 0 0 5 3 0 0 0 0 0 0 2 15 8,33
SOSYOLOJİYE GİRİŞ 0 0 0 4 2 0 5 4 0 0 0 0 0 0 3 18 10
FELSEFEYE GİRİŞ 0 0 0 5 5 0 3 1 0 0 0 0 0 0 2 16 8,89
SOSYAL BİLİMLERDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
TÜRK DİLİ I 0 0 0 2 2 0 0 5 2 2 0 2 0 0 0 15 8,33
TÜRK DİLİ II 0 0 0 2 2 0 0 5 2 2 0 2 0 0 0 15 8,33
ULUSLARARASI PAZARLAMA 1 2 2 2 1 2 2 3 2 1 2 2 2 3 3 30 16,67
YABANCI DİL I (İNG.) 0 0 0 0 0 0 1 2 1 0 0 0 0 0 0 4 2,22
YABANCI DİL II (İNG.) 0 0 0 0 0 0 1 2 1 0 0 0 0 0 0 4 2,22
TOPLAM 45 62 68 82 52 65 84 96 76 56 63 63 63 75 87 1037 576,11
Seçmeli Dersler
Dersin Adi 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 T %
ALMANCA I 3 4 4 4 3 4 4 3 4 4 4 3 4 5 5 58 6,8
ALMANCA II 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0 1 0,12
ALMANCA III 3 4 4 4 3 4 4 3 4 4 4 3 4 5 5 58 6,8
ALMANCA IV 3 4 4 4 3 4 4 3 4 4 4 3 4 5 5 58 6,8
BAĞIMLILIKLARIN ÖNLENMESİ 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
KÜLTÜREL PSİKOLOJİ: KÜLTÜRÜN DAVRANIŞLARIMA ETKİSİ / ÇOKKÜLTÜRLÜLÜK UZMANLIK 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
KÜLTÜREL FARKLILIKLARI ANLAMA: FARKLI KÜLTÜRLERLE İLETİŞİM KURMANIN YOLLARI / ÇOKKÜLTÜRLÜLÜK UZMANLIK 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
KADIN VE İNSAN HAKLARI: KADIN ANLAMAK / ÇOKKÜLTÜRLÜLÜK UZMANLIK 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
STRESİ VE ÇATIŞMAYI YÖNETMENİN YOLLARI / ÇOKKÜLTÜRLÜLÜK UZMANLIK 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
EĞİTİME GİRİŞ 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
SINIF YÖNETİMİ 1 2 3 3 3 4 4 3 4 4 4 3 4 4 3 49 5,74
ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
REHBERLİK VE ÖZEL EĞİTİM 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
EĞİTİMDE ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
EĞİTİM PSİKOLOJİSİ 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI 1 3 4 4 3 3 4 4 5 5 4 3 2 3 3 51 5,98
ÇEVRE EKONOMİSİ VE SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
DİJİTAL PARA VE ÖDEME SİSTEMLERİ 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
PYTON İLE VERİ ANALİZİNE GİRİŞ 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
SOSYAL EKONOMİ 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
GİRİŞİMCİLİK 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIKTA SUNUM BECERİLERİ 0 3 3 5 0 4 3 5 3 0 0 2 0 5 2 35 4,1
HALKLA İLİŞKİLERDE İSTATİSTİKİ UYGULAMALAR 0 0 0 4 5 0 1 3 0 0 5 2 3 3 4 30 3,52
EKONOMETRİYE GİRİŞ 0 0 0 3 5 0 4 2 0 0 0 0 0 0 0 14 1,64
KURGU 0 0 0 3 0 0 0 2 5 0 2 5 3 3 4 27 3,17
HALKLA İLİŞKİLERDE PLANLAMA VE YÖNETİM 1 3 4 2 0 5 1 5 2 1 3 5 5 4 5 46 5,39
TV REKLAMCILIĞI 2 2 3 2 2 3 1 1 3 2 3 5 5 4 3 41 4,81
REKLAM ÇÖZÜMLEMELERİ 0 3 3 0 0 4 2 2 3 0 5 5 5 4 2 38 4,45
KURUMSAL İMAJ YÖNETİMİ 2 3 3 3 2 3 3 5 4 4 3 5 5 5 3 53 6,21
KURUMSAL İTİBAR YÖNETİMİ 3 3 3 4 1 2 0 2 2 5 5 5 5 3 5 48 5,63
İNTERNET REKLAMCILIĞI 3 3 3 1 1 4 2 2 4 3 5 5 5 4 3 48 5,63
FOTOĞRAFÇILIK VE KAMERA 2 2 4 2 4 2 2 2 3 2 3 2 3 2 4 39 4,57
DİJİTAL İÇERİK ÜRETİMİ 3 3 3 3 4 3 2 2 4 3 4 3 1 3 4 45 5,28
SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK VE İLETİŞİM 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
KAMUOYU ARAŞTIRMALARI 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
HEDEF KİTLE VE İÇGÖRÜ 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
ULUSLARARASI HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM 2 4 4 3 1 4 5 2 3 2 3 5 5 3 3 49 5,74
DİJİTAL PAZARLAMA 1 3 2 1 0 3 1 1 4 3 4 5 3 2 1 34 3,99
MEDYA EKONOMİ POLİTİĞİ 3 3 4 3 4 3 5 3 4 3 3 4 4 3 4 53 6,21
TURİZMDE TANITIM 4 4 4 4 3 4 4 4 4 4 5 4 5 4 4 61 7,15
MEDYA VE KAMUOYU 3 2 1 3 0 2 5 2 4 0 1 4 1 2 3 33 3,87
HALKLA İLİŞKİLERDE LOBİCİLİK 4 4 4 4 3 4 5 4 4 3 4 5 5 4 3 60 7,03
MEDYA OKURYAZARLIĞI 0 2 1 3 1 1 4 2 5 0 1 5 1 1 4 31 3,63
SPONSORLUK 0 3 4 2 0 4 2 4 3 5 5 5 5 4 5 51 5,98
MEDYA VE TÜKETİM TOPLUMU 4 3 2 4 0 2 5 2 4 0 0 2 0 0 1 29 3,4
SAĞLIK İLETİŞİMİ 0 4 4 4 0 2 3 2 2 4 5 5 5 4 4 48 5,63
REKLAM YAZARLIĞI 2 2 0 5 0 2 0 1 3 0 5 5 5 2 5 37 4,34
SİVİL TOPLUM VE HALKLA İLİŞKİLER 4 4 3 3 2 3 2 2 3 2 2 2 3 2 3 40 4,69
İKNA KURAMLARI 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
TEMSİL GÖZETİM VE DENETİM 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
TEMEL SAĞLIK BİLGİSİ VE İLK YARDIM 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
UÇAK KAZALARI VE VAKA İNCELEMELERİ 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
HAVACILIKTA GÜNCEL KONULAR 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
LEARNING ENGLISH THROUGH MOVIES / İNGİLİZCE UZMANLIK 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
ACADEMIC WRITING WORKSHOP / İNGİLİZCE UZMANLIK 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
LEARNING ENGLISH THROUGH DRAMA / İNGİLİZCE UZMANLIK 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
ENGLISH FOR CAREER DEVELOPMENT/İNGİLİZCE UZMANLIK 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
İŞ SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİ 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
KARİYER GELİŞTİRME 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
İŞLETMENİN TEMELLERİ 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
YÖNETİMİN TEMELLERİ 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
PAZARLAMANIN TEMELLERİ 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
İTALYANCA I 1 1 1 2 0 0 4 0 4 0 0 4 3 0 3 23 2,7
İTALYANCA II 1 1 1 2 0 0 4 0 4 0 0 4 3 0 3 23 2,7
İTALYANCA III 1 1 1 2 0 0 4 0 4 0 0 4 3 0 3 23 2,7
İTALYANCA IV 1 1 1 2 0 0 4 0 4 0 0 4 3 0 3 23 2,7
FİNANSAL OKURYAZARLIK: PARANIN ÖNEMİ / OKURYAZARLIK UZMANLIK 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
SİYASİ OKURYAZARLIK: DİJİTAL ÇAĞDA SİYASET / OKURYAZARLIK UZMANLIK 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
MEDYA OKURYAZARLIĞI: MEDYANIN VERDİĞİ MESAJLAR / OKURYAZARLIK UZMANLIK 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
TEKNOLOJİ OKURYAZARLIĞI: TEKNOLOJİ İLE YAŞAMAK / OKURYAZARLIK UZMANLIK 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
LİDERLİK PSİKOLOJİSİ 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
POLİTİK PSİKOLOJİ 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
FİLM PSİKOLOJİSİ 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
TOPLUMSAL CİNSİYET, ÖNYARGI VE AYRIMCILIK 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
İLETİŞİM PSİKOLOJİSİ 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
KURUMSAL SOSYAL SORUMLULUK 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
REKLAM VE ETİK 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
ULUSLARARASI REKLAMCILIK 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
REKLAM VE POPÜLER KÜLTÜR 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
MEDYA EKONOMİSİ 5 4 3 4 4 3 5 4 5 4 5 3 5 4 4 62 7,27
MEDYA VE İLETİŞİM İNGİLİZCESİ 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
KÜLTÜREL ÇALIŞMALAR VE SİNEMA 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
BİLİM İLETİŞİMİ 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
FİLM VE VİDEO KURGUSU 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
SENARYO YAZIMI 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
RUSÇA I 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 2 0 2 0,23
RUSÇA II 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
RUSÇA III 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
RUSÇA IV 0 0 0 0 0 0 1 0 1 0 0 0 0 0 0 2 0,23
İNSAN HAKLARI 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
ULUSLARARASI EKONOMİK POLİTİK 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
TÜRKİYEDE SİYASİ FİKİR HAREKETLERİ 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
ÇİN SİYASETİ VE DIŞ POLİTİKASI 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
SÜRDÜRÜLEBİLİR ÇEVRE YÖNETİMİ 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
KİMLİK VE SİYASET 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
TOPLUMSAL CİNSİYET VE SİYASET 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
DEVLET VE İDARE 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
BOŞ ZAMANLAR SOSYOLOJİSİ 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
MANTIK 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
TÜKETİM VE TASARRUF SOSYOLOJİSİ 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
DÜŞÜNCE TARİHİ 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
BİLİM FELSEFESİ 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
ÇEVRE SOSYOLOJİSİ 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
SİYASET FELSEFESİ 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
YOKSULLUK VE SOSYAL POLİTİKA 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
İSPANYOLCA I 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
İSPANYOLCA II 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
İSPANYOLCA III 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
İSPANYOLCA IV 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
KALİTE YÖNETİMİNİN TEMEL İLKELERİ 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
TÜRK MİTOLOJİSİ 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
DÜNYA EDEBİYATI 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
KLASİK EDEBİYAT VE PSİKANALİZ 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
KLASİK EDEBİYAT VE SİYASET 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
ŞEHİR VE MEDENİYET 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
DÜNYA COĞRAFYASI VE TURİZM DESTİNASYONLARI 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
SÜRDÜRÜLEBİLİR TURİZM 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
TÜRK VE DÜNYA MUTFAKLARI 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
YAPAY ZEKA VE DAVRANIŞ / DAVRANIŞ UZMANLIK 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
DİJİTAL ÇAĞDA SİYASAL DAVRANIŞ VE SOSYAL KİMLİK / DAVRANIŞ UZMANLIK 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
ANORMAL DAVRANIŞ: PROBLEMLİ DAVRANIŞI FARKETME YOLLARI / DAVRANIŞ UZMANLIK 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
BEYNİN KARAR VERME DAVRANIŞI / DAVRANIŞ UZMANLIK 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
FİKİRDEN ÜRÜNE YENİLİKÇİ TASARIM / TASARIM UZMANLIK 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
AHENK,DENGE VE GÖRSEL TASARIM / TASARIM UZMANLIK 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
MEKAN, ZAMAN VE TASARIM / TASARIM UZMANLIK 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
DÜŞÜN VE YAP: YARATICI DÜŞÜNME VE TASARIM / TASARIM UZMANLIK 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
İŞLETMELERDE YAPAY ZEKA VE STRATEJİK KULLANIMI 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
DÜNYA EKONOMİSİNDE GÜNCEL KONULAR 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
TASARIM ODAKLI DÜŞÜNCE 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
DİJİTAL DÖNÜŞÜM 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
ULUSLARARASI PARA VE SERMAYE PİYASALARI 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
ULUSLARARASI SATIŞ YÖNETİMİ 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
SATIN ALMA YÖNETİMİ 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
YEŞİL LOJİSTİK 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
LOJİSTİKTE FİNANSAL PLANLAMA 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
BULUŞÇU DÜŞÜNME BECERİSİ / ÜST DÜZEY UZMANLIK 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
BİR YAŞAM BECERİSİ OLARAK KARAR VERME / ÜST DÜZEY UZMANLIK 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
KARMAŞIK PROBLEM ÇÖZME YÖNTEMLERİ / ÜST DÜZEY UZMANLIK 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
ADAPTASYON BECERİSİ: BİLİŞSEL ESNEKLİĞİ ARTIRMA YOLLARI / ÜST DÜZEY UZMANLIK 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
DİJİTAL FİNANS 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
TİCARETTE KÜLTÜREL FARKLAR 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
ULUSLARARASI TİCARİ BLOKLAR VE ANLAŞMALARI 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
FİLMLERLE ULUSLARARASI TİCARETİ ANLAMAK 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
TEMEL BİLGİ TEKNOLOJİLERİ 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
DİJİTAL OKURYAZARLIK 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
OYUN TEORİSİ 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
TEKNOLOJİ VE TOPLUM 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
SOSYAL MEDYADA ELEŞTİREL DÜŞÜNCE 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
TOPLUMSAL CİNSİYET VE MEDYA 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
SOSYAL MEDYA PAZARLAMASI 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
KİMLİK, MEDYA, KÜLTÜR 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
YENİ MEDYA İNOVASYON 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
YÖNETİMDE İLETİŞİM AĞI SANATI / YENİLİK UZMANLIK 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
EKONOMİK BAŞARIYA ULAŞMANIN YOLLARI:SÜRDÜRÜLEBİLİR İNOVASYON / YENİLİK UZMANLIK 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
INOVASYON VE TEKNOLOJİ İLE YENİLİKÇİ OLMA YOLLARI / YENİLİK UZMANLIK 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
YARATICILIKTAN GİRİŞİMCİLİĞE: INOVATİF DÜŞÜNMENİN ÖNEMİ / YENİLİK UZMANLIK 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
GELECEĞİN TEKNOLOJİLERİ 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
ÇOK DİSİPLİNLİ PROJE 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
HİTABET VE LİDERLİK 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
GIDA ATÖLYESİ UYGULAMALARI 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
İLETİŞİM SANATI: YAŞAM BECERİSİ OLARAK İLETİŞİM 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
VERİ ANALİZİ VE RAPORLAMAYA GİRİŞ 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
İNSAN İHTİYAÇLARINI ANLAMAK: DİJİTAL ÇAĞDA ÜRETİM, DAĞITIM VE TÜKETİM 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
BÜYÜK VERİ YÖNETİMİ 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
YARATICI YAZARLIK: ETKİLİ YAZI YAZMA TEKNİKLERİ 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
BİR DÜŞÜNME SANATI OLARAK MATEMATİK 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
TOPLAM 63 88 88 102 57 86 104 82 119 71 101 129 117 100 116 1423 166,82