| ALMANCA I |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
1 |
0 |
1 |
1 |
0 |
1 |
0 |
5 |
0,56 |
| ALMANCA II |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
2 |
0,22 |
| ALMANCA III |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
1 |
0 |
1 |
1 |
0 |
1 |
0 |
5 |
0,56 |
| ALMANCA IV |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
1 |
0 |
1 |
1 |
0 |
1 |
0 |
5 |
0,56 |
| BAĞIMLILIKLARIN ÖNLENMESİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
1 |
0 |
3 |
0 |
0 |
0 |
0 |
5 |
0,56 |
| NESNE YÖNELİMLİ PROGRAMLAMA |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
4 |
4 |
3 |
3 |
4 |
3 |
51 |
5,68 |
| VERİ YAPILARI VE ALGORİTMALAR |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
48 |
5,35 |
| BİLGİSAYAR MİMARİSİ |
4 |
3 |
3 |
3 |
3 |
4 |
4 |
4 |
3 |
4 |
4 |
3 |
4 |
4 |
4 |
4 |
58 |
6,46 |
| GÖRSEL PROGRAMLAMA |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
4 |
3 |
3 |
4 |
3 |
4 |
3 |
3 |
4 |
52 |
5,79 |
| İŞLETİM SİSTEMLERİ |
3 |
4 |
1 |
2 |
1 |
2 |
4 |
3 |
3 |
4 |
1 |
2 |
1 |
2 |
4 |
3 |
40 |
4,45 |
| YAZILIM MÜHENDİSLİĞİ |
1 |
3 |
5 |
4 |
4 |
2 |
1 |
3 |
5 |
4 |
4 |
3 |
2 |
3 |
5 |
5 |
54 |
6,01 |
| VERİTABANI YÖNETİMİ |
1 |
2 |
3 |
2 |
3 |
2 |
1 |
2 |
1 |
2 |
4 |
3 |
4 |
3 |
1 |
2 |
36 |
4,01 |
| AĞ TEKNOLOJİLERİ |
2 |
4 |
4 |
3 |
4 |
4 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
4 |
4 |
3 |
3 |
53 |
5,9 |
| SANAL GERÇEKLİĞE GİRİŞ |
4 |
4 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
50 |
5,57 |
| BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| KÜLTÜREL PSİKOLOJİ: KÜLTÜRÜN DAVRANIŞLARIMA ETKİSİ / ÇOKKÜLTÜRLÜLÜK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| KÜLTÜREL FARKLILIKLARI ANLAMA: FARKLI KÜLTÜRLERLE İLETİŞİM KURMANIN YOLLARI / ÇOKKÜLTÜRLÜLÜK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| KADIN VE İNSAN HAKLARI: KADIN ANLAMAK / ÇOKKÜLTÜRLÜLÜK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| STRESİ VE ÇATIŞMAYI YÖNETMENİN YOLLARI / ÇOKKÜLTÜRLÜLÜK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| TELSİZ HABERLEŞME SİSTEMLERİ |
4 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
4 |
3 |
4 |
3 |
3 |
4 |
3 |
4 |
3 |
3 |
53 |
5,9 |
| MİKRODALGA TEKNİKLERİ |
4 |
4 |
4 |
2 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
3 |
3 |
0 |
0 |
0 |
3 |
4 |
27 |
3,01 |
| FİBER OPTİK İLETİŞİM SİSTEMLERİ |
4 |
4 |
4 |
2 |
0 |
2 |
0 |
0 |
4 |
5 |
2 |
3 |
0 |
0 |
3 |
4 |
37 |
4,12 |
| SAYISAL İŞARET İŞLEME |
4 |
2 |
4 |
2 |
0 |
2 |
0 |
0 |
4 |
4 |
2 |
4 |
0 |
0 |
3 |
2 |
33 |
3,67 |
| SAYISAL ELEKTRONİK DEVRELER |
5 |
5 |
3 |
2 |
0 |
3 |
0 |
0 |
4 |
3 |
2 |
4 |
0 |
0 |
2 |
5 |
38 |
4,23 |
| ANTENLER VE YAYILIM |
5 |
5 |
5 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
4 |
2 |
2 |
4 |
0 |
0 |
4 |
5 |
36 |
4,01 |
| ROBOTİK SİSTEMLERE GİRİŞ |
4 |
5 |
5 |
5 |
0 |
0 |
2 |
0 |
3 |
5 |
4 |
3 |
0 |
0 |
3 |
5 |
44 |
4,9 |
| BİYOMEDİKAL ENSTRÜMANTASYON |
4 |
4 |
4 |
2 |
2 |
2 |
1 |
0 |
2 |
1 |
3 |
2 |
0 |
1 |
1 |
3 |
32 |
3,56 |
| SAYISAL KONTROL SİSTEMLERİ |
5 |
5 |
5 |
5 |
0 |
0 |
0 |
0 |
4 |
2 |
2 |
3 |
0 |
0 |
3 |
5 |
39 |
4,34 |
| MİKRODENETLEYİCİLER VE ENDÜSTRİYEL UYGULAMALARI |
2 |
4 |
3 |
5 |
0 |
0 |
0 |
0 |
4 |
4 |
1 |
4 |
0 |
0 |
2 |
4 |
33 |
3,67 |
| SENSÖRLER VE ALGILAYICILAR |
5 |
5 |
3 |
2 |
0 |
0 |
0 |
0 |
4 |
3 |
2 |
4 |
0 |
0 |
2 |
5 |
35 |
3,9 |
| FPGA TASARIM |
5 |
4 |
1 |
3 |
0 |
2 |
1 |
0 |
4 |
3 |
0 |
4 |
0 |
0 |
3 |
4 |
34 |
3,79 |
| NANOTEKNOLOJİYE GİRİŞ |
4 |
4 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
2 |
3 |
3 |
3 |
2 |
2 |
47 |
5,23 |
| GÜÇ ELEKTRONİĞİ DEVRE TASARIMI |
3 |
5 |
5 |
5 |
0 |
2 |
0 |
0 |
4 |
5 |
4 |
4 |
0 |
0 |
4 |
5 |
46 |
5,12 |
| AYRIK-ZAMANLI KONTROL SİSTEMLERİ |
5 |
5 |
4 |
4 |
0 |
0 |
0 |
0 |
4 |
2 |
2 |
4 |
0 |
0 |
3 |
5 |
38 |
4,23 |
| ULAŞIM SİSTEMLERİNDE OTOMASYON |
4 |
4 |
3 |
3 |
3 |
3 |
4 |
3 |
3 |
4 |
3 |
3 |
4 |
3 |
3 |
3 |
53 |
5,9 |
| ELEKTRİK TESİSLERİNDE KORUMA |
4 |
4 |
5 |
3 |
0 |
0 |
0 |
0 |
4 |
2 |
2 |
4 |
0 |
0 |
4 |
4 |
36 |
4,01 |
| ENERJİ SİSTEMLERİNDE KARARLILIK |
4 |
4 |
3 |
3 |
3 |
4 |
3 |
3 |
4 |
3 |
3 |
4 |
3 |
4 |
3 |
4 |
55 |
6,12 |
| ENERJİ DAĞITIM SİSTEMLERİ |
3 |
3 |
4 |
3 |
4 |
3 |
3 |
4 |
3 |
3 |
4 |
3 |
3 |
4 |
3 |
4 |
54 |
6,01 |
| YENİLENEBİLİR ENERJİ SİSTEMLERİ |
3 |
3 |
3 |
4 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
4 |
3 |
3 |
3 |
4 |
3 |
51 |
5,68 |
| ENERJİ İLETİM HATLARI |
5 |
5 |
4 |
4 |
0 |
0 |
0 |
0 |
4 |
3 |
2 |
4 |
0 |
0 |
2 |
5 |
38 |
4,23 |
| ELEKTRİK-ELEKTRONİK MÜHENDİSLİĞİNDE ÖZEL KONULAR I |
2 |
4 |
5 |
3 |
0 |
2 |
0 |
0 |
4 |
4 |
3 |
4 |
0 |
0 |
3 |
4 |
38 |
4,23 |
| FEEDBACK KURAMI |
4 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
4 |
3 |
3 |
3 |
4 |
3 |
4 |
3 |
3 |
3 |
52 |
5,79 |
| ELEKTRİK-ELEKTRONİK MÜHENDİSLİĞİNDE ÖZEL KONULAR II |
4 |
4 |
4 |
4 |
3 |
4 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
53 |
5,9 |
| BASKI DEVRE KARTI TASARIMI |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| KONTROL KURAMI |
4 |
3 |
3 |
3 |
4 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
50 |
5,57 |
| RFID SİSTEMLER |
3 |
3 |
3 |
4 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
49 |
5,46 |
| GÖRÜNTÜ ALGILAMA |
4 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
4 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
50 |
5,57 |
| RADAR |
3 |
3 |
3 |
4 |
3 |
3 |
3 |
4 |
3 |
3 |
4 |
3 |
3 |
4 |
3 |
3 |
52 |
5,79 |
| MOBİL VE KABLOSUZ AĞLAR |
3 |
2 |
2 |
3 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
34 |
3,79 |
| UYDU HABERLEŞME |
2 |
2 |
2 |
1 |
2 |
1 |
2 |
3 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
31 |
3,45 |
| SONAR |
3 |
3 |
4 |
4 |
4 |
3 |
5 |
3 |
4 |
3 |
4 |
5 |
3 |
3 |
5 |
3 |
59 |
6,57 |
| GÖMÜLÜ SİSTEMLER |
4 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
4 |
3 |
3 |
3 |
3 |
50 |
5,57 |
| UZAKTAN ALGILAMA |
3 |
3 |
3 |
4 |
3 |
3 |
3 |
4 |
4 |
3 |
3 |
3 |
3 |
4 |
3 |
3 |
52 |
5,79 |
| ENDÜSTRİYEL ENSTRÜMENTASYON |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| GPS SİSTEM VE UYGULAMALAR |
3 |
3 |
3 |
4 |
3 |
4 |
3 |
3 |
4 |
3 |
3 |
4 |
3 |
3 |
4 |
3 |
53 |
5,9 |
| ELEKTROMEKANİK ENERJİ |
4 |
3 |
3 |
3 |
3 |
4 |
3 |
3 |
3 |
3 |
4 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
51 |
5,68 |
| MÜHENDİSLİK ETİĞİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| MAKİNE ÖĞRENMESİNE GİRİŞ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| YERYÜZÜNÜN GÖRÜNTÜLENMESİNDE UZAKTAN ALGILAMA YAKLAŞIMLARI |
5 |
4 |
4 |
4 |
4 |
5 |
4 |
4 |
5 |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
5 |
4 |
68 |
7,57 |
| MOBİL HABERLEŞME TEKNOLOJİLERİNDE YENİLİKÇİ YAKLAŞIMLAR |
3 |
3 |
3 |
4 |
3 |
3 |
3 |
4 |
3 |
3 |
3 |
4 |
3 |
4 |
4 |
3 |
53 |
5,9 |
| TASARIM PROJESİ |
3 |
4 |
3 |
3 |
3 |
3 |
4 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
4 |
3 |
3 |
3 |
51 |
5,68 |
| EĞİTİME GİRİŞ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| SINIF YÖNETİMİ |
1 |
2 |
2 |
3 |
3 |
2 |
3 |
3 |
2 |
3 |
4 |
4 |
5 |
4 |
2 |
2 |
45 |
5,01 |
| ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| REHBERLİK VE ÖZEL EĞİTİM |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| EĞİTİMDE ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| EĞİTİM PSİKOLOJİSİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI |
1 |
1 |
1 |
0 |
1 |
2 |
2 |
1 |
2 |
1 |
2 |
2 |
1 |
1 |
2 |
1 |
21 |
2,34 |
| SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| ÜRETİM YÖNTEMLERİ |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
48 |
5,35 |
| YÖNETİM VE ORGANİZASYON |
0 |
2 |
2 |
4 |
3 |
3 |
4 |
3 |
4 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
4 |
47 |
5,23 |
| MÜHENDİSLİK EKONOMİSİ |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
48 |
5,35 |
| TOPLAM KRİZ YÖNETİMİ |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
48 |
5,35 |
| FELSEFE |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| FİZİK III |
3 |
4 |
2 |
2 |
2 |
2 |
3 |
4 |
2 |
2 |
3 |
3 |
2 |
2 |
2 |
2 |
40 |
4,45 |
| FRANSIZCA I |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
4 |
5 |
1 |
0 |
5 |
5 |
1 |
0 |
21 |
2,34 |
| FRANSIZCA II |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| FRANSIZCA III |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| FRANSIZCA IV |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| GÖRSEL ANALİZ VE MİNYATÜR ÇÖZÜMLEMELERİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| TÜRKİYENİN YÖNETİM YAPISI |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| SOSYAL PSİKOLOJİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| GENEL MUHASEBE |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| LEARNING ENGLISH THROUGH MOVIES / İNGİLİZCE UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| ACADEMIC WRITING WORKSHOP / İNGİLİZCE UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| LEARNING ENGLISH THROUGH DRAMA / İNGİLİZCE UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| ENGLISH FOR CAREER DEVELOPMENT/İNGİLİZCE UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| AKADEMİK BAŞARI VE SOSYAL YAŞAM BECERİLERİNE GİRİŞ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| YENİ YÖNETİM YAKLAŞIMLARI VE TOPLAM KALİTE |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| İŞ VE SOSYAL GÜVENLİK HUKUKU |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| İTALYANCA I |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
3 |
3 |
3 |
3 |
4 |
4 |
4 |
5 |
3 |
3 |
41 |
4,57 |
| İTALYANCA II |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
3 |
3 |
3 |
3 |
4 |
4 |
4 |
5 |
3 |
3 |
41 |
4,57 |
| İTALYANCA III |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
3 |
3 |
3 |
3 |
4 |
4 |
4 |
5 |
3 |
3 |
41 |
4,57 |
| İTALYANCA IV |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
3 |
3 |
3 |
3 |
4 |
4 |
4 |
5 |
3 |
3 |
41 |
4,57 |
| ANALİTİK KİMYA |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
48 |
5,35 |
| TEMEL KORECE (KONUŞMA) |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
16 |
1,78 |
| İLERİ MATEMATİK |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
4 |
3 |
4 |
3 |
4 |
3 |
4 |
3 |
4 |
53 |
5,9 |
| BİLGİSAYAR DESTEKLİ TEKNİK RESİM |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
48 |
5,35 |
| MALZEME BİLİMİ |
3 |
4 |
2 |
2 |
4 |
4 |
4 |
5 |
5 |
5 |
3 |
5 |
3 |
4 |
4 |
4 |
61 |
6,79 |
| SİSTEM DİNAMİĞİ |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
48 |
5,35 |
| TERMODİNAMİK |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
48 |
5,35 |
| ROBOT TEKNOLOJİSİNE GİRİŞ |
4 |
4 |
3 |
3 |
4 |
3 |
4 |
3 |
4 |
3 |
4 |
4 |
3 |
4 |
3 |
4 |
57 |
6,35 |
| FİNANSAL OKURYAZARLIK: PARANIN ÖNEMİ / OKURYAZARLIK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| SİYASİ OKURYAZARLIK: DİJİTAL ÇAĞDA SİYASET / OKURYAZARLIK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| MEDYA OKURYAZARLIĞI: MEDYANIN VERDİĞİ MESAJLAR / OKURYAZARLIK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| TEKNOLOJİ OKURYAZARLIĞI: TEKNOLOJİ İLE YAŞAMAK / OKURYAZARLIK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| PSİKOLOJİDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ I |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| LİDERLİK PSİKOLOJİSİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| TRAFİK PSİKOLOJİSİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| ÖNYARGI VE ŞİDDET |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| AİLE PSİKOLOJİSİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| RUSÇA I |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
5 |
5 |
0 |
5 |
5 |
5 |
0 |
0 |
25 |
2,78 |
| RUSÇA II |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| RUSÇA III |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
3 |
0 |
0 |
0 |
3 |
0,33 |
| RUSÇA IV |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
3 |
0 |
0 |
0 |
0 |
3 |
0,33 |
| SOSYOLOJİYE GİRİŞ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| GENÇLİK SOSYOLOJİSİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| BİLİM FELSEFESİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| KARİYER PLANLAMA |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| SOSYAL SORUMLULUK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| İSPANYOLCA I |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
3 |
3 |
1 |
1 |
1 |
20 |
2,23 |
| İSPANYOLCA II |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| İSPANYOLCA III |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| İSPANYOLCA IV |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| SAVUNMA SANAYİ 101 |
4 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
4 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
50 |
5,57 |
| SAVUNMA SANAYİ 401 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
48 |
5,35 |
| İLK YARDIM |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
5 |
5 |
0 |
5 |
1 |
5 |
5 |
0 |
26 |
2,9 |
| TEMEL HUKUK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| İŞLETME YÖNETİMİ I |
3 |
3 |
4 |
4 |
3 |
2 |
2 |
4 |
5 |
5 |
3 |
5 |
4 |
5 |
5 |
4 |
61 |
6,79 |
| KALİTE YÖNETİMİNİN TEMEL İLKELERİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| YAPAY ZEKA VE DAVRANIŞ / DAVRANIŞ UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| DİJİTAL ÇAĞDA SİYASAL DAVRANIŞ VE SOSYAL KİMLİK / DAVRANIŞ UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| ANORMAL DAVRANIŞ: PROBLEMLİ DAVRANIŞI FARKETME YOLLARI / DAVRANIŞ UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| BEYNİN KARAR VERME DAVRANIŞI / DAVRANIŞ UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| FİKİRDEN ÜRÜNE YENİLİKÇİ TASARIM / TASARIM UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| AHENK,DENGE VE GÖRSEL TASARIM / TASARIM UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| MEKAN, ZAMAN VE TASARIM / TASARIM UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| DÜŞÜN VE YAP: YARATICI DÜŞÜNME VE TASARIM / TASARIM UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| SOSYAL BİLİMLERDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| İLETİŞİME GİRİŞ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| BULUŞÇU DÜŞÜNME BECERİSİ / ÜST DÜZEY UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| BİR YAŞAM BECERİSİ OLARAK KARAR VERME / ÜST DÜZEY UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| KARMAŞIK PROBLEM ÇÖZME YÖNTEMLERİ / ÜST DÜZEY UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| ADAPTASYON BECERİSİ: BİLİŞSEL ESNEKLİĞİ ARTIRMA YOLLARI / ÜST DÜZEY UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| UYGARLIKLAR TARİHİ I |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| UYGARLIKLAR TARİHİ II |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| YÖNETİMDE İLETİŞİM AĞI SANATI / YENİLİK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| EKONOMİK BAŞARIYA ULAŞMANIN YOLLARI:SÜRDÜRÜLEBİLİR İNOVASYON / YENİLİK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| INOVASYON VE TEKNOLOJİ İLE YENİLİKÇİ OLMA YOLLARI / YENİLİK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| YARATICILIKTAN GİRİŞİMCİLİĞE: INOVATİF DÜŞÜNMENİN ÖNEMİ / YENİLİK UZMANLIK |
3 |
3 |
2 |
2 |
3 |
3 |
2 |
3 |
2 |
3 |
2 |
3 |
2 |
3 |
3 |
3 |
42 |
4,68 |
| GELECEĞİN TEKNOLOJİLERİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| ÇOK DİSİPLİNLİ PROJE |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| GIDA ATÖLYESİ UYGULAMALARI |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| İLETİŞİM SANATI: YAŞAM BECERİSİ OLARAK İLETİŞİM |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| VERİ ANALİZİ VE RAPORLAMAYA GİRİŞ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| İNSAN İHTİYAÇLARINI ANLAMAK: DİJİTAL ÇAĞDA ÜRETİM, DAĞITIM VE TÜKETİM |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| BÜYÜK VERİ YÖNETİMİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| YARATICI YAZARLIK: ETKİLİ YAZI YAZMA TEKNİKLERİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| BİR DÜŞÜNME SANATI OLARAK MATEMATİK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| TOPLAM |
222 |
228 |
214 |
204 |
156 |
167 |
168 |
170 |
244 |
237 |
209 |
253 |
186 |
194 |
222 |
234 |
3308 |
368,37 |