ALMANCA I |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
1 |
0 |
1 |
1 |
0 |
1 |
0 |
5 |
0,56 |
ALMANCA II |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
2 |
0,22 |
ALMANCA III |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
1 |
0 |
1 |
1 |
0 |
1 |
0 |
5 |
0,56 |
ALMANCA IV |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
1 |
0 |
1 |
1 |
0 |
1 |
0 |
5 |
0,56 |
BAĞIMLILIKLARIN ÖNLENMESİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
1 |
0 |
3 |
0 |
0 |
0 |
0 |
5 |
0,56 |
NESNE YÖNELİMLİ PROGRAMLAMA |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
4 |
4 |
3 |
3 |
4 |
3 |
51 |
5,68 |
VERİ YAPILARI VE ALGORİTMALAR |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
48 |
5,35 |
BİLGİSAYAR MİMARİSİ |
4 |
3 |
3 |
3 |
3 |
4 |
4 |
4 |
3 |
4 |
4 |
3 |
4 |
4 |
4 |
4 |
58 |
6,46 |
GÖRSEL PROGRAMLAMA |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
4 |
3 |
3 |
4 |
3 |
4 |
3 |
3 |
4 |
52 |
5,79 |
İŞLETİM SİSTEMLERİ |
3 |
4 |
1 |
2 |
1 |
2 |
4 |
3 |
3 |
4 |
1 |
2 |
1 |
2 |
4 |
3 |
40 |
4,45 |
YAZILIM MÜHENDİSLİĞİ |
1 |
3 |
5 |
4 |
4 |
2 |
1 |
3 |
5 |
4 |
4 |
3 |
2 |
3 |
5 |
5 |
54 |
6,01 |
VERİTABANI YÖNETİMİ |
1 |
2 |
3 |
2 |
3 |
2 |
1 |
2 |
1 |
2 |
4 |
3 |
4 |
3 |
1 |
2 |
36 |
4,01 |
AĞ TEKNOLOJİLERİ |
2 |
4 |
4 |
3 |
4 |
4 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
4 |
4 |
3 |
3 |
53 |
5,9 |
SANAL GERÇEKLİĞE GİRİŞ |
4 |
4 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
50 |
5,57 |
BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
KÜLTÜREL PSİKOLOJİ: KÜLTÜRÜN DAVRANIŞLARIMA ETKİSİ / ÇOKKÜLTÜRLÜLÜK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
KÜLTÜREL FARKLILIKLARI ANLAMA: FARKLI KÜLTÜRLERLE İLETİŞİM KURMANIN YOLLARI / ÇOKKÜLTÜRLÜLÜK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
KADIN VE İNSAN HAKLARI: KADIN ANLAMAK / ÇOKKÜLTÜRLÜLÜK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
STRESİ VE ÇATIŞMAYI YÖNETMENİN YOLLARI / ÇOKKÜLTÜRLÜLÜK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
TELSİZ HABERLEŞME SİSTEMLERİ |
4 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
4 |
3 |
4 |
3 |
3 |
4 |
3 |
4 |
3 |
3 |
53 |
5,9 |
MİKRODALGA TEKNİKLERİ |
4 |
4 |
4 |
2 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
3 |
3 |
0 |
0 |
0 |
3 |
4 |
27 |
3,01 |
FİBER OPTİK İLETİŞİM SİSTEMLERİ |
4 |
4 |
4 |
2 |
0 |
2 |
0 |
0 |
4 |
5 |
2 |
3 |
0 |
0 |
3 |
4 |
37 |
4,12 |
SAYISAL İŞARET İŞLEME |
4 |
2 |
4 |
2 |
0 |
2 |
0 |
0 |
4 |
4 |
2 |
4 |
0 |
0 |
3 |
2 |
33 |
3,67 |
SAYISAL ELEKTRONİK DEVRELER |
5 |
5 |
3 |
2 |
0 |
3 |
0 |
0 |
4 |
3 |
2 |
4 |
0 |
0 |
2 |
5 |
38 |
4,23 |
ANTENLER VE YAYILIM |
5 |
5 |
5 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
4 |
2 |
2 |
4 |
0 |
0 |
4 |
5 |
36 |
4,01 |
ROBOTİK SİSTEMLERE GİRİŞ |
4 |
5 |
5 |
5 |
0 |
0 |
2 |
0 |
3 |
5 |
4 |
3 |
0 |
0 |
3 |
5 |
44 |
4,9 |
BİYOMEDİKAL ENSTRÜMANTASYON |
4 |
4 |
4 |
2 |
2 |
2 |
1 |
0 |
2 |
1 |
3 |
2 |
0 |
1 |
1 |
3 |
32 |
3,56 |
SAYISAL KONTROL SİSTEMLERİ |
5 |
5 |
5 |
5 |
0 |
0 |
0 |
0 |
4 |
2 |
2 |
3 |
0 |
0 |
3 |
5 |
39 |
4,34 |
MİKRODENETLEYİCİLER VE ENDÜSTRİYEL UYGULAMALARI |
2 |
4 |
3 |
5 |
0 |
0 |
0 |
0 |
4 |
4 |
1 |
4 |
0 |
0 |
2 |
4 |
33 |
3,67 |
SENSÖRLER VE ALGILAYICILAR |
5 |
5 |
3 |
2 |
0 |
0 |
0 |
0 |
4 |
3 |
2 |
4 |
0 |
0 |
2 |
5 |
35 |
3,9 |
FPGA TASARIM |
5 |
4 |
1 |
3 |
0 |
2 |
1 |
0 |
4 |
3 |
0 |
4 |
0 |
0 |
3 |
4 |
34 |
3,79 |
NANOTEKNOLOJİYE GİRİŞ |
4 |
4 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
2 |
3 |
3 |
3 |
2 |
2 |
47 |
5,23 |
GÜÇ ELEKTRONİĞİ DEVRE TASARIMI |
3 |
5 |
5 |
5 |
0 |
2 |
0 |
0 |
4 |
5 |
4 |
4 |
0 |
0 |
4 |
5 |
46 |
5,12 |
AYRIK-ZAMANLI KONTROL SİSTEMLERİ |
5 |
5 |
4 |
4 |
0 |
0 |
0 |
0 |
4 |
2 |
2 |
4 |
0 |
0 |
3 |
5 |
38 |
4,23 |
ULAŞIM SİSTEMLERİNDE OTOMASYON |
4 |
4 |
3 |
3 |
3 |
3 |
4 |
3 |
3 |
4 |
3 |
3 |
4 |
3 |
3 |
3 |
53 |
5,9 |
ELEKTRİK TESİSLERİNDE KORUMA |
4 |
4 |
5 |
3 |
0 |
0 |
0 |
0 |
4 |
2 |
2 |
4 |
0 |
0 |
4 |
4 |
36 |
4,01 |
ENERJİ SİSTEMLERİNDE KARARLILIK |
4 |
4 |
3 |
3 |
3 |
4 |
3 |
3 |
4 |
3 |
3 |
4 |
3 |
4 |
3 |
4 |
55 |
6,12 |
ENERJİ DAĞITIM SİSTEMLERİ |
3 |
3 |
4 |
3 |
4 |
3 |
3 |
4 |
3 |
3 |
4 |
3 |
3 |
4 |
3 |
4 |
54 |
6,01 |
YENİLENEBİLİR ENERJİ SİSTEMLERİ |
3 |
3 |
3 |
4 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
4 |
3 |
3 |
3 |
4 |
3 |
51 |
5,68 |
ENERJİ İLETİM HATLARI |
5 |
5 |
4 |
4 |
0 |
0 |
0 |
0 |
4 |
3 |
2 |
4 |
0 |
0 |
2 |
5 |
38 |
4,23 |
ELEKTRİK-ELEKTRONİK MÜHENDİSLİĞİNDE ÖZEL KONULAR I |
2 |
4 |
5 |
3 |
0 |
2 |
0 |
0 |
4 |
4 |
3 |
4 |
0 |
0 |
3 |
4 |
38 |
4,23 |
FEEDBACK KURAMI |
4 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
4 |
3 |
3 |
3 |
4 |
3 |
4 |
3 |
3 |
3 |
52 |
5,79 |
ELEKTRİK-ELEKTRONİK MÜHENDİSLİĞİNDE ÖZEL KONULAR II |
4 |
4 |
4 |
4 |
3 |
4 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
53 |
5,9 |
BASKI DEVRE KARTI TASARIMI |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
KONTROL KURAMI |
4 |
3 |
3 |
3 |
4 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
50 |
5,57 |
RFID SİSTEMLER |
3 |
3 |
3 |
4 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
49 |
5,46 |
GÖRÜNTÜ ALGILAMA |
4 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
4 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
50 |
5,57 |
RADAR |
3 |
3 |
3 |
4 |
3 |
3 |
3 |
4 |
3 |
3 |
4 |
3 |
3 |
4 |
3 |
3 |
52 |
5,79 |
MOBİL VE KABLOSUZ AĞLAR |
3 |
2 |
2 |
3 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
34 |
3,79 |
UYDU HABERLEŞME |
2 |
2 |
2 |
1 |
2 |
1 |
2 |
3 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
31 |
3,45 |
SONAR |
3 |
3 |
4 |
4 |
4 |
3 |
5 |
3 |
4 |
3 |
4 |
5 |
3 |
3 |
5 |
3 |
59 |
6,57 |
GÖMÜLÜ SİSTEMLER |
4 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
4 |
3 |
3 |
3 |
3 |
50 |
5,57 |
UZAKTAN ALGILAMA |
3 |
3 |
3 |
4 |
3 |
3 |
3 |
4 |
4 |
3 |
3 |
3 |
3 |
4 |
3 |
3 |
52 |
5,79 |
ENDÜSTRİYEL ENSTRÜMENTASYON |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
GPS SİSTEM VE UYGULAMALAR |
3 |
3 |
3 |
4 |
3 |
4 |
3 |
3 |
4 |
3 |
3 |
4 |
3 |
3 |
4 |
3 |
53 |
5,9 |
ELEKTROMEKANİK ENERJİ |
4 |
3 |
3 |
3 |
3 |
4 |
3 |
3 |
3 |
3 |
4 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
51 |
5,68 |
MÜHENDİSLİK ETİĞİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
MAKİNE ÖĞRENMESİNE GİRİŞ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
YERYÜZÜNÜN GÖRÜNTÜLENMESİNDE UZAKTAN ALGILAMA YAKLAŞIMLARI |
5 |
4 |
4 |
4 |
4 |
5 |
4 |
4 |
5 |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
5 |
4 |
68 |
7,57 |
MOBİL HABERLEŞME TEKNOLOJİLERİNDE YENİLİKÇİ YAKLAŞIMLAR |
3 |
3 |
3 |
4 |
3 |
3 |
3 |
4 |
3 |
3 |
3 |
4 |
3 |
4 |
4 |
3 |
53 |
5,9 |
TASARIM PROJESİ |
3 |
4 |
3 |
3 |
3 |
3 |
4 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
4 |
3 |
3 |
3 |
51 |
5,68 |
EĞİTİME GİRİŞ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
SINIF YÖNETİMİ |
1 |
2 |
2 |
3 |
3 |
2 |
3 |
3 |
2 |
3 |
4 |
4 |
5 |
4 |
2 |
2 |
45 |
5,01 |
ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
REHBERLİK VE ÖZEL EĞİTİM |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
EĞİTİMDE ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
EĞİTİM PSİKOLOJİSİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI |
1 |
1 |
1 |
0 |
1 |
2 |
2 |
1 |
2 |
1 |
2 |
2 |
1 |
1 |
2 |
1 |
21 |
2,34 |
SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
ÜRETİM YÖNTEMLERİ |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
48 |
5,35 |
YÖNETİM VE ORGANİZASYON |
0 |
2 |
2 |
4 |
3 |
3 |
4 |
3 |
4 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
4 |
47 |
5,23 |
MÜHENDİSLİK EKONOMİSİ |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
48 |
5,35 |
TOPLAM KRİZ YÖNETİMİ |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
48 |
5,35 |
FELSEFE |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
FİZİK III |
3 |
4 |
2 |
2 |
2 |
2 |
3 |
4 |
2 |
2 |
3 |
3 |
2 |
2 |
2 |
2 |
40 |
4,45 |
FRANSIZCA I |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
FRANSIZCA II |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
FRANSIZCA III |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
FRANSIZCA IV |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
GÖRSEL ANALİZ VE MİNYATÜR ÇÖZÜMLEMELERİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
TÜRKİYENİN YÖNETİM YAPISI |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
SOSYAL PSİKOLOJİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
GENEL MUHASEBE |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
LEARNING ENGLISH THROUGH MOVIES / İNGİLİZCE UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
ACADEMIC WRITING WORKSHOP / İNGİLİZCE UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
LEARNING ENGLISH THROUGH DRAMA / İNGİLİZCE UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
ENGLISH FOR CAREER DEVELOPMENT/İNGİLİZCE UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
AKADEMİK BAŞARI VE SOSYAL YAŞAM BECERİLERİNE GİRİŞ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
YENİ YÖNETİM YAKLAŞIMLARI VE TOPLAM KALİTE |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
İŞ VE SOSYAL GÜVENLİK HUKUKU |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
İTALYANCA I |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
3 |
3 |
3 |
3 |
4 |
4 |
4 |
5 |
3 |
3 |
41 |
4,57 |
İTALYANCA II |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
3 |
3 |
3 |
3 |
4 |
4 |
4 |
5 |
3 |
3 |
41 |
4,57 |
İTALYANCA III |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
3 |
3 |
3 |
3 |
4 |
4 |
4 |
5 |
3 |
3 |
41 |
4,57 |
İTALYANCA IV |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
3 |
3 |
3 |
3 |
4 |
4 |
4 |
5 |
3 |
3 |
41 |
4,57 |
ANALİTİK KİMYA |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
48 |
5,35 |
TEMEL KORECE (KONUŞMA) |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
İLERİ MATEMATİK |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
4 |
3 |
4 |
3 |
4 |
3 |
4 |
3 |
4 |
53 |
5,9 |
BİLGİSAYAR DESTEKLİ TEKNİK RESİM |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
48 |
5,35 |
MALZEME BİLİMİ |
3 |
4 |
2 |
2 |
4 |
4 |
4 |
5 |
5 |
5 |
3 |
5 |
3 |
4 |
4 |
4 |
61 |
6,79 |
SİSTEM DİNAMİĞİ |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
48 |
5,35 |
TERMODİNAMİK |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
48 |
5,35 |
ROBOT TEKNOLOJİSİNE GİRİŞ |
4 |
4 |
3 |
3 |
4 |
3 |
4 |
3 |
4 |
3 |
4 |
4 |
3 |
4 |
3 |
4 |
57 |
6,35 |
FİNANSAL OKURYAZARLIK: PARANIN ÖNEMİ / OKURYAZARLIK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
SİYASİ OKURYAZARLIK: DİJİTAL ÇAĞDA SİYASET / OKURYAZARLIK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
MEDYA OKURYAZARLIĞI: MEDYANIN VERDİĞİ MESAJLAR / OKURYAZARLIK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
TEKNOLOJİ OKURYAZARLIĞI: TEKNOLOJİ İLE YAŞAMAK / OKURYAZARLIK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
PSİKOLOJİDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ I |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
LİDERLİK PSİKOLOJİSİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
TRAFİK PSİKOLOJİSİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
ÖNYARGI VE ŞİDDET |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
AİLE PSİKOLOJİSİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
RUSÇA I |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
5 |
5 |
0 |
5 |
5 |
5 |
0 |
0 |
25 |
2,78 |
RUSÇA II |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
RUSÇA III |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
3 |
0 |
0 |
0 |
3 |
0,33 |
RUSÇA IV |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
3 |
0 |
0 |
0 |
0 |
3 |
0,33 |
SOSYOLOJİYE GİRİŞ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
GENÇLİK SOSYOLOJİSİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
BİLİM FELSEFESİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
KARİYER PLANLAMA |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
SOSYAL SORUMLULUK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
İSPANYOLCA I |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
İSPANYOLCA II |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
İSPANYOLCA III |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
İSPANYOLCA IV |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
SAVUNMA SANAYİ 101 |
4 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
4 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
50 |
5,57 |
SAVUNMA SANAYİ 401 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
48 |
5,35 |
İLK YARDIM |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
5 |
5 |
0 |
5 |
1 |
5 |
5 |
0 |
26 |
2,9 |
TEMEL HUKUK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
İŞLETME YÖNETİMİ I |
3 |
3 |
4 |
4 |
3 |
2 |
2 |
4 |
5 |
5 |
3 |
5 |
4 |
5 |
5 |
4 |
61 |
6,79 |
KALİTE YÖNETİMİNİN TEMEL İLKELERİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
YAPAY ZEKA VE DAVRANIŞ / DAVRANIŞ UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
DİJİTAL ÇAĞDA SİYASAL DAVRANIŞ VE SOSYAL KİMLİK / DAVRANIŞ UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
ANORMAL DAVRANIŞ: PROBLEMLİ DAVRANIŞI FARKETME YOLLARI / DAVRANIŞ UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
BEYNİN KARAR VERME DAVRANIŞI / DAVRANIŞ UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
FİKİRDEN ÜRÜNE YENİLİKÇİ TASARIM / TASARIM UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
AHENK,DENGE VE GÖRSEL TASARIM / TASARIM UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
MEKAN, ZAMAN VE TASARIM / TASARIM UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
DÜŞÜN VE YAP: YARATICI DÜŞÜNME VE TASARIM / TASARIM UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
SOSYAL BİLİMLERDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
İLETİŞİME GİRİŞ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
BULUŞÇU DÜŞÜNME BECERİSİ / ÜST DÜZEY UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
BİR YAŞAM BECERİSİ OLARAK KARAR VERME / ÜST DÜZEY UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
KARMAŞIK PROBLEM ÇÖZME YÖNTEMLERİ / ÜST DÜZEY UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
ADAPTASYON BECERİSİ: BİLİŞSEL ESNEKLİĞİ ARTIRMA YOLLARI / ÜST DÜZEY UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
UYGARLIKLAR TARİHİ I |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
UYGARLIKLAR TARİHİ II |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
YÖNETİMDE İLETİŞİM AĞI SANATI / YENİLİK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
EKONOMİK BAŞARIYA ULAŞMANIN YOLLARI:SÜRDÜRÜLEBİLİR İNOVASYON / YENİLİK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
INOVASYON VE TEKNOLOJİ İLE YENİLİKÇİ OLMA YOLLARI / YENİLİK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
YARATICILIKTAN GİRİŞİMCİLİĞE: INOVATİF DÜŞÜNMENİN ÖNEMİ / YENİLİK UZMANLIK |
3 |
3 |
2 |
2 |
3 |
3 |
2 |
3 |
2 |
3 |
2 |
3 |
2 |
3 |
3 |
3 |
42 |
4,68 |
GELECEĞİN TEKNOLOJİLERİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
ÇOK DİSİPLİNLİ PROJE |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
GIDA ATÖLYESİ UYGULAMALARI |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
İLETİŞİM SANATI: YAŞAM BECERİSİ OLARAK İLETİŞİM |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
VERİ ANALİZİ VE RAPORLAMAYA GİRİŞ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
İNSAN İHTİYAÇLARINI ANLAMAK: DİJİTAL ÇAĞDA ÜRETİM, DAĞITIM VE TÜKETİM |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
BÜYÜK VERİ YÖNETİMİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
YARATICI YAZARLIK: ETKİLİ YAZI YAZMA TEKNİKLERİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
BİR DÜŞÜNME SANATI OLARAK MATEMATİK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
TOPLAM |
220 |
226 |
212 |
202 |
154 |
165 |
166 |
168 |
238 |
230 |
206 |
249 |
177 |
187 |
219 |
232 |
3251 |
362,03 |