| ALMANCA I |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
2 |
2 |
2 |
0 |
1 |
1 |
0 |
2 |
10 |
1,2 |
| ALMANCA II |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0,12 |
| ALMANCA III |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
2 |
2 |
2 |
0 |
1 |
1 |
0 |
2 |
10 |
1,2 |
| ALMANCA IV |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
2 |
2 |
2 |
0 |
1 |
1 |
0 |
2 |
10 |
1,2 |
| BAĞIMLILIKLARIN ÖNLENMESİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
2 |
4 |
0,48 |
| BİLGİSAYAR PROGRAMLAMA II |
4 |
3 |
4 |
5 |
4 |
4 |
3 |
3 |
3 |
2 |
3 |
3 |
2 |
1 |
1 |
45 |
5,4 |
| NESNE YÖNELİMLİ PROGRAMLAMA |
3 |
3 |
4 |
3 |
3 |
4 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
4 |
4 |
3 |
49 |
5,88 |
| VERİ YAPILARI VE ALGORİTMALAR |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
45 |
5,4 |
| BİLGİSAYAR MİMARİSİ |
3 |
0 |
3 |
3 |
3 |
4 |
4 |
3 |
0 |
2 |
4 |
3 |
0 |
0 |
0 |
32 |
3,84 |
| GÖRSEL PROGRAMLAMA |
3 |
3 |
3 |
3 |
4 |
4 |
4 |
4 |
3 |
4 |
4 |
3 |
4 |
3 |
4 |
53 |
6,35 |
| YAZILIM MÜHENDİSLİĞİ |
1 |
5 |
4 |
4 |
5 |
2 |
4 |
4 |
3 |
4 |
4 |
2 |
1 |
1 |
1 |
45 |
5,4 |
| VERİTABANI YÖNETİMİ |
1 |
2 |
4 |
3 |
4 |
3 |
1 |
2 |
1 |
2 |
4 |
3 |
4 |
1 |
2 |
37 |
4,44 |
| İNTERNET PROGRAMLAMA |
2 |
3 |
2 |
4 |
5 |
1 |
5 |
1 |
2 |
0 |
3 |
0 |
0 |
0 |
0 |
28 |
3,36 |
| AĞ TEKNOLOJİLERİ |
4 |
0 |
2 |
3 |
4 |
4 |
5 |
2 |
0 |
0 |
3 |
4 |
0 |
0 |
0 |
31 |
3,72 |
| SANAL GERÇEKLİĞE GİRİŞ |
4 |
3 |
3 |
3 |
4 |
3 |
3 |
4 |
3 |
3 |
3 |
4 |
3 |
3 |
4 |
50 |
6 |
| BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ |
4 |
5 |
3 |
4 |
0 |
0 |
2 |
0 |
5 |
4 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
27 |
3,24 |
| KÜLTÜREL PSİKOLOJİ: KÜLTÜRÜN DAVRANIŞLARIMA ETKİSİ / ÇOKKÜLTÜRLÜLÜK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| KÜLTÜREL FARKLILIKLARI ANLAMA: FARKLI KÜLTÜRLERLE İLETİŞİM KURMANIN YOLLARI / ÇOKKÜLTÜRLÜLÜK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| KADIN VE İNSAN HAKLARI: KADIN ANLAMAK / ÇOKKÜLTÜRLÜLÜK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| STRESİ VE ÇATIŞMAYI YÖNETMENİN YOLLARI / ÇOKKÜLTÜRLÜLÜK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| GÜÇ ELEKTRONİĞİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| HABERLEŞME SİSTEMLERİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| EĞİTİME GİRİŞ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| SINIF YÖNETİMİ |
1 |
2 |
3 |
3 |
4 |
4 |
3 |
4 |
4 |
3 |
3 |
4 |
4 |
4 |
4 |
50 |
6 |
| ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| REHBERLİK VE ÖZEL EĞİTİM |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| EĞİTİMDE ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| EĞİTİM PSİKOLOJİSİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI |
2 |
3 |
3 |
4 |
3 |
3 |
4 |
3 |
3 |
2 |
3 |
3 |
2 |
3 |
3 |
44 |
5,28 |
| SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| GENEL MUHASEBE |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
2 |
0 |
2 |
0 |
2 |
6 |
0,72 |
| YÖNEYLEM ARAŞTIRMASI I |
1 |
4 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
4 |
4 |
4 |
4 |
3 |
4 |
1 |
4 |
48 |
5,76 |
| MÜHENDİSLİK EKONOMİSİ |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
45 |
5,4 |
| YÖNEYLEM ARAŞTIRMASI II |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| TESİS PLANLAMASI |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| ÜRETİM PLANLAMA VE KONTROL |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| FELSEFE |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| FİZİK III |
4 |
4 |
4 |
2 |
2 |
3 |
2 |
2 |
3 |
3 |
3 |
1 |
2 |
2 |
2 |
39 |
4,68 |
| FRANSIZCA I |
0 |
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
1 |
0 |
1 |
3 |
5 |
5 |
1 |
0 |
0 |
17 |
2,04 |
| FRANSIZCA II |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| FRANSIZCA III |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| FRANSIZCA IV |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| GÖRSEL ANALİZ VE MİNYATÜR ÇÖZÜMLEMELERİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| TÜRKİYENİN YÖNETİM YAPISI |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
3 |
0 |
3 |
6 |
0,72 |
| TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ |
0 |
3 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
0 |
0 |
0 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
13 |
1,56 |
| LEARNING ENGLISH THROUGH MOVIES / İNGİLİZCE UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| ACADEMIC WRITING WORKSHOP / İNGİLİZCE UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| LEARNING ENGLISH THROUGH DRAMA / İNGİLİZCE UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| ENGLISH FOR CAREER DEVELOPMENT/İNGİLİZCE UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| GENEL HUKUK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
4 |
0 |
4 |
8 |
0,96 |
| AKADEMİK BAŞARI VE SOSYAL YAŞAM BECERİLERİNE GİRİŞ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| YÖNETİM VE ORGANİZASYON |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
2 |
0 |
4 |
2 |
3 |
11 |
1,32 |
| YENİ YÖNETİM YAKLAŞIMLARI VE TOPLAM KALİTE |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
3 |
0 |
3 |
0 |
3 |
9 |
1,08 |
| İŞ VE SOSYAL GÜVENLİK HUKUKU |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
5 |
5 |
5 |
15 |
1,8 |
| İTALYANCA I |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
2 |
2 |
2 |
0 |
1 |
1 |
0 |
2 |
10 |
1,2 |
| İTALYANCA II |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
2 |
2 |
2 |
0 |
1 |
1 |
0 |
2 |
10 |
1,2 |
| İTALYANCA III |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
2 |
2 |
2 |
0 |
1 |
1 |
0 |
2 |
10 |
1,2 |
| İTALYANCA IV |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
2 |
2 |
2 |
0 |
1 |
1 |
0 |
2 |
10 |
1,2 |
| ANALİTİK KİMYA |
5 |
1 |
2 |
1 |
0 |
4 |
1 |
3 |
1 |
1 |
4 |
1 |
4 |
4 |
2 |
34 |
4,08 |
| TEMEL KORECE (KONUŞMA) |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
15 |
1,8 |
| İLERİ MATEMATİK |
5 |
4 |
0 |
2 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
12 |
1,44 |
| ISI TRANSFERİ |
5 |
4 |
5 |
3 |
3 |
0 |
0 |
0 |
3 |
4 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
27 |
3,24 |
| TAKIM TEZGAHLARI |
5 |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
5 |
4 |
5 |
4 |
5 |
5 |
3 |
4 |
64 |
7,67 |
| MEKANİK TİTREŞİMLER |
0 |
3 |
3 |
3 |
4 |
0 |
0 |
0 |
3 |
3 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
19 |
2,28 |
| HİDROLİK VE PNÖMATİK SİSTEMLER |
0 |
3 |
4 |
3 |
3 |
0 |
4 |
2 |
3 |
4 |
4 |
0 |
0 |
0 |
0 |
30 |
3,6 |
| BİLGİSAYAR DESTEKLİ MATEMATİKSEL HESAPLAMA |
5 |
4 |
0 |
3 |
0 |
0 |
1 |
0 |
4 |
2 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
19 |
2,28 |
| BİLGİSAYAR DESTEKLİ TASARIM |
3 |
0 |
0 |
3 |
5 |
3 |
0 |
0 |
5 |
0 |
2 |
2 |
0 |
0 |
0 |
23 |
2,76 |
| ÖLÇME TEKNİĞİ VE ALGILAYICILAR |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| MOBİL PROGRAMLAMA TEMELLERİ |
3 |
4 |
4 |
3 |
5 |
3 |
4 |
4 |
5 |
3 |
3 |
3 |
2 |
2 |
2 |
50 |
6 |
| YAPAY ZEKA UYGULAMALARI |
4 |
3 |
3 |
2 |
5 |
1 |
4 |
3 |
4 |
3 |
3 |
3 |
3 |
1 |
2 |
44 |
5,28 |
| GÖRÜNTÜ İŞLEME |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| MEKANİK SİSTEMLERİN DİNAMİĞİ |
0 |
5 |
4 |
5 |
4 |
0 |
3 |
0 |
0 |
0 |
2 |
0 |
0 |
0 |
0 |
23 |
2,76 |
| ENDÜSTRİYEL KONTROL |
0 |
5 |
4 |
4 |
5 |
0 |
4 |
4 |
3 |
4 |
4 |
0 |
0 |
0 |
0 |
37 |
4,44 |
| OTOMOTİV MEKATRONİĞİ |
3 |
4 |
0 |
5 |
0 |
4 |
2 |
4 |
4 |
4 |
4 |
1 |
0 |
4 |
4 |
43 |
5,16 |
| BİYOMEDİKAL SİSTEMLER |
4 |
3 |
2 |
0 |
3 |
4 |
2 |
2 |
2 |
3 |
5 |
1 |
1 |
1 |
1 |
34 |
4,08 |
| MAKİNE ÖĞRENMESİ TEMELLERİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| BULANIK MODELLEME VE KONTROL |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| NANOTEKNOLOJİ |
2 |
3 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
4 |
4 |
5 |
5 |
5 |
4 |
3 |
3 |
63 |
7,55 |
| YENİLENEBİLİR ENERJİ SİSTEMLERİ |
2 |
3 |
3 |
4 |
5 |
3 |
3 |
3 |
2 |
5 |
4 |
0 |
1 |
1 |
2 |
41 |
4,92 |
| SONLU ELEMANLAR |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| YAPAY SİNİR AĞLARI VE UYGULAMALARI |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| SİSTEM MODELLEME VE SİMÜLASYON |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| ÖZEL ELEKTRİK MAKİNALARI |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| OPTİMİZASYONTEKNİKLERİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| SİBER GÜVENLİK |
4 |
2 |
3 |
4 |
3 |
4 |
3 |
3 |
3 |
3 |
4 |
3 |
3 |
2 |
3 |
47 |
5,64 |
| MESLEK ETİĞİ |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
65 |
7,79 |
| FİNANSAL OKURYAZARLIK: PARANIN ÖNEMİ / OKURYAZARLIK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| SİYASİ OKURYAZARLIK: DİJİTAL ÇAĞDA SİYASET / OKURYAZARLIK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| MEDYA OKURYAZARLIĞI: MEDYANIN VERDİĞİ MESAJLAR / OKURYAZARLIK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| TEKNOLOJİ OKURYAZARLIĞI: TEKNOLOJİ İLE YAŞAMAK / OKURYAZARLIK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| PSİKOLOJİDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
4 |
0 |
4 |
8 |
0,96 |
| PSİKOLOJİDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ I |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
4 |
0 |
4 |
8 |
0,96 |
| LİDERLİK PSİKOLOJİSİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| TRAFİK PSİKOLOJİSİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| ÖNYARGI VE ŞİDDET |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| AİLE PSİKOLOJİSİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| İLETİŞİME GİRİŞ |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
2 |
1 |
2 |
3 |
1 |
2 |
4 |
1 |
1 |
2 |
24 |
2,88 |
| İLETİŞİM KURAMLARI |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
2 |
1 |
0 |
2 |
3 |
1 |
2 |
4 |
0 |
1 |
21 |
2,52 |
| RUSÇA I |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
4 |
5 |
0 |
0 |
0 |
9 |
1,08 |
| RUSÇA II |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| RUSÇA III |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| RUSÇA IV |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0,12 |
| SOSYOLOJİYE GİRİŞ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
4 |
0 |
4 |
0 |
4 |
12 |
1,44 |
| PSİKOLOJİYE GİRİŞ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
3 |
0 |
1 |
0 |
4 |
8 |
0,96 |
| SOSYAL PSİKOLOJİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
3 |
0 |
4 |
7 |
0,84 |
| GENÇLİK SOSYOLOJİSİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| BİLİM FELSEFESİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| KARİYER PLANLAMA |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| SOSYAL SORUMLULUK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| İSPANYOLCA I |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
3 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
17 |
2,04 |
| İSPANYOLCA II |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| İSPANYOLCA III |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| İSPANYOLCA IV |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| SAVUNMA SANAYİ 101 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| SAVUNMA SANAYİ 401 |
3 |
3 |
3 |
4 |
4 |
4 |
4 |
3 |
4 |
3 |
3 |
3 |
4 |
4 |
4 |
53 |
6,35 |
| İLK YARDIM |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
5 |
5 |
2 |
12 |
1,44 |
| TEMEL HUKUK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
2 |
0 |
4 |
0 |
4 |
10 |
1,2 |
| KALİTE YÖNETİMİNİN TEMEL İLKELERİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| YAPAY ZEKA VE DAVRANIŞ / DAVRANIŞ UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| DİJİTAL ÇAĞDA SİYASAL DAVRANIŞ VE SOSYAL KİMLİK / DAVRANIŞ UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| ANORMAL DAVRANIŞ: PROBLEMLİ DAVRANIŞI FARKETME YOLLARI / DAVRANIŞ UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| BEYNİN KARAR VERME DAVRANIŞI / DAVRANIŞ UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| FİKİRDEN ÜRÜNE YENİLİKÇİ TASARIM / TASARIM UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| AHENK,DENGE VE GÖRSEL TASARIM / TASARIM UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| MEKAN, ZAMAN VE TASARIM / TASARIM UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| DÜŞÜN VE YAP: YARATICI DÜŞÜNME VE TASARIM / TASARIM UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| SOSYAL BİLİMLERDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
2 |
0 |
3 |
0 |
4 |
9 |
1,08 |
| SOSYAL BİLİMLERDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ II |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
4 |
4 |
0,48 |
| AKIŞKANLAR MEKANİĞİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| MÜHENDİSLİKTE DENEYSEL YÖNTEMLER |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| İŞLETME YÖNETİMİ I |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
4 |
0 |
0 |
0 |
0 |
4 |
0 |
0 |
0 |
0 |
8 |
0,96 |
| BULUŞÇU DÜŞÜNME BECERİSİ / ÜST DÜZEY UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| BİR YAŞAM BECERİSİ OLARAK KARAR VERME / ÜST DÜZEY UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| KARMAŞIK PROBLEM ÇÖZME YÖNTEMLERİ / ÜST DÜZEY UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| ADAPTASYON BECERİSİ: BİLİŞSEL ESNEKLİĞİ ARTIRMA YOLLARI / ÜST DÜZEY UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| GENEL EKONOMİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
4 |
4 |
0,48 |
| UYGARLIKLAR TARİHİ I |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| UYGARLIKLAR TARİHİ II |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| YÖNETİMDE İLETİŞİM AĞI SANATI / YENİLİK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| EKONOMİK BAŞARIYA ULAŞMANIN YOLLARI:SÜRDÜRÜLEBİLİR İNOVASYON / YENİLİK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| INOVASYON VE TEKNOLOJİ İLE YENİLİKÇİ OLMA YOLLARI / YENİLİK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| YARATICILIKTAN GİRİŞİMCİLİĞE: INOVATİF DÜŞÜNMENİN ÖNEMİ / YENİLİK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| GELECEĞİN TEKNOLOJİLERİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| ÇOK DİSİPLİNLİ PROJE |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| GIDA ATÖLYESİ UYGULAMALARI |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| İLETİŞİM SANATI: YAŞAM BECERİSİ OLARAK İLETİŞİM |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| VERİ ANALİZİ VE RAPORLAMAYA GİRİŞ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| İNSAN İHTİYAÇLARINI ANLAMAK: DİJİTAL ÇAĞDA ÜRETİM, DAĞITIM VE TÜKETİM |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| BÜYÜK VERİ YÖNETİMİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| YARATICI YAZARLIK: ETKİLİ YAZI YAZMA TEKNİKLERİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| BİR DÜŞÜNME SANATI OLARAK MATEMATİK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| TOPLAM |
105 |
116 |
108 |
121 |
122 |
104 |
108 |
107 |
126 |
121 |
143 |
101 |
132 |
74 |
145 |
1733 |
207,79 |