| ALMANCA I |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
1 |
1 |
0 |
1 |
1 |
0 |
1 |
1 |
7 |
0,97 |
| ALMANCA II |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0,14 |
| ALMANCA III |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
1 |
1 |
0 |
1 |
1 |
0 |
1 |
1 |
7 |
0,97 |
| ALMANCA IV |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
1 |
1 |
0 |
1 |
1 |
0 |
1 |
1 |
7 |
0,97 |
| BAĞIMLILIKLARIN ÖNLENMESİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
2 |
0 |
0 |
0 |
2 |
0,28 |
| BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ |
5 |
1 |
3 |
3 |
0 |
0 |
3 |
5 |
0 |
1 |
5 |
0 |
3 |
1 |
0 |
30 |
4,17 |
| KÜLTÜREL PSİKOLOJİ: KÜLTÜRÜN DAVRANIŞLARIMA ETKİSİ / ÇOKKÜLTÜRLÜLÜK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| KÜLTÜREL FARKLILIKLARI ANLAMA: FARKLI KÜLTÜRLERLE İLETİŞİM KURMANIN YOLLARI / ÇOKKÜLTÜRLÜLÜK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| KADIN VE İNSAN HAKLARI: KADIN ANLAMAK / ÇOKKÜLTÜRLÜLÜK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| STRESİ VE ÇATIŞMAYI YÖNETMENİN YOLLARI / ÇOKKÜLTÜRLÜLÜK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| GENEL EKONOMİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
2 |
0 |
3 |
0,42 |
| FELSEFE |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| FRANSIZCA I |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
1 |
0 |
5 |
5 |
0 |
5 |
1 |
0 |
18 |
2,5 |
| FRANSIZCA II |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| FRANSIZCA III |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| FRANSIZCA IV |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| GÖRSEL ANALİZ VE MİNYATÜR ÇÖZÜMLEMELERİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| TÜRKİYENİN YÖNETİM YAPISI |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
2 |
0 |
3 |
0,42 |
| SOSYAL PSİKOLOJİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
2 |
0 |
3 |
0,42 |
| GENEL MUHASEBE |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0 |
2 |
0,28 |
| TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ |
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
3 |
2 |
2 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
8 |
1,11 |
| LEARNING ENGLISH THROUGH MOVIES / İNGİLİZCE UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| ACADEMIC WRITING WORKSHOP / İNGİLİZCE UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| LEARNING ENGLISH THROUGH DRAMA / İNGİLİZCE UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| ENGLISH FOR CAREER DEVELOPMENT/İNGİLİZCE UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| İSTATİSTİK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
3 |
0 |
4 |
0,56 |
| İSTATİSTİK II |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
3 |
0 |
4 |
0,56 |
| AKADEMİK BAŞARI VE SOSYAL YAŞAM BECERİLERİNE GİRİŞ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| YENİ YÖNETİM YAKLAŞIMLARI VE TOPLAM KALİTE |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
2 |
0 |
3 |
0,42 |
| İŞ VE SOSYAL GÜVENLİK HUKUKU |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
2 |
0 |
0 |
0 |
0 |
2 |
0 |
4 |
0,56 |
| İTALYANCA I |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
1 |
1 |
0 |
1 |
1 |
0 |
1 |
1 |
7 |
0,97 |
| İTALYANCA II |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
1 |
1 |
0 |
1 |
1 |
0 |
1 |
1 |
7 |
0,97 |
| İTALYANCA III |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
1 |
1 |
0 |
1 |
1 |
0 |
1 |
1 |
7 |
0,97 |
| İTALYANCA IV |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
1 |
1 |
0 |
1 |
1 |
0 |
1 |
1 |
7 |
0,97 |
| TEMEL KORECE (KONUŞMA) |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| MİMARİDE YAPI ELEMANLARI |
3 |
0 |
0 |
3 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
2 |
0 |
8 |
1,11 |
| MİMARİ SUNUM |
0 |
5 |
0 |
5 |
0 |
0 |
0 |
0 |
4 |
0 |
0 |
0 |
5 |
0 |
0 |
19 |
2,64 |
| TOPOĞRAFYA |
1 |
2 |
0 |
3 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
2 |
0 |
0 |
0 |
0 |
8 |
1,11 |
| TASARI GEOMETRİ |
1 |
2 |
0 |
3 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0 |
3 |
0 |
3 |
0 |
0 |
13 |
1,81 |
| MAKET |
2 |
0 |
3 |
3 |
0 |
1 |
0 |
0 |
2 |
0 |
1 |
0 |
0 |
3 |
0 |
15 |
2,09 |
| MİMARLIK VE UYGULAMA YÖNTEMLERİ |
3 |
0 |
4 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
8 |
1,11 |
| AYDINLATMA |
2 |
2 |
1 |
3 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
3 |
4 |
0 |
3 |
0 |
0 |
18 |
2,5 |
| AFET VE YERLEŞİMLER |
3 |
0 |
3 |
2 |
1 |
2 |
0 |
4 |
3 |
3 |
5 |
4 |
1 |
0 |
4 |
35 |
4,87 |
| SANAT VE ANADOLU |
1 |
2 |
1 |
1 |
1 |
0 |
1 |
3 |
1 |
3 |
3 |
2 |
0 |
0 |
0 |
19 |
2,64 |
| GAYRİ-MENKUL EKONOMİSİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| UYGARLIKLAR TARİHİ VE MİMARLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| ERİŞİLEBİLİRLİK |
4 |
5 |
4 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
4 |
5 |
5 |
72 |
10,01 |
| KÜLTÜR MİRASI YÖNETİMİ VE MİMARLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| ÇAĞDAŞ YAPIM SİSTEMLERİ |
4 |
3 |
2 |
2 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
2 |
0 |
4 |
3 |
0 |
20 |
2,78 |
| MİMARLIKTA SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| ANADOLUDA MİMARLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
3 |
0 |
4 |
0,56 |
| PEYZAJ-EKOLOJİK TASARIM |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
5 |
5 |
3 |
4 |
4 |
3 |
4 |
3 |
52 |
7,23 |
| BİNA OKUMA |
2 |
0 |
0 |
5 |
0 |
0 |
0 |
3 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
2 |
0 |
12 |
1,67 |
| KONUT MİMARİSİ |
0 |
1 |
2 |
3 |
5 |
3 |
2 |
3 |
1 |
0 |
1 |
2 |
0 |
0 |
0 |
23 |
3,2 |
| MİMARİ UYGULAMALAR VE ETİK |
3 |
0 |
3 |
2 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
4 |
3 |
4 |
0 |
4 |
0 |
23 |
3,2 |
| MEKAN SEÇİMİ |
4 |
5 |
1 |
2 |
0 |
0 |
0 |
2 |
2 |
3 |
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
20 |
2,78 |
| 3 BOYUTLU MODELLEME |
0 |
0 |
4 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
3 |
0 |
4 |
0 |
0 |
11 |
1,53 |
| MÜZE MİMARİSİ |
4 |
3 |
2 |
3 |
1 |
2 |
1 |
2 |
1 |
1 |
1 |
0 |
0 |
2 |
0 |
23 |
3,2 |
| ÇATI SİSTEM VE UYGULAMALARI |
3 |
0 |
3 |
3 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
3 |
3 |
0 |
15 |
2,09 |
| TARİHİ ÇEVREDE YENİ YAPI TASARIMI |
4 |
5 |
4 |
0 |
4 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
3 |
4 |
0 |
4 |
0 |
28 |
3,89 |
| KÜLTÜR VE SANAT MERKEZLERİNDE AYDINLATMA |
4 |
3 |
5 |
5 |
2 |
3 |
3 |
4 |
4 |
3 |
4 |
4 |
5 |
4 |
4 |
57 |
7,93 |
| MİMARLIK VE FENOMENOLOJİ |
4 |
3 |
4 |
5 |
5 |
4 |
5 |
5 |
4 |
5 |
3 |
5 |
4 |
5 |
5 |
66 |
9,18 |
| ŞANTİYE YÖNETİM VE ORGANİZASYON |
3 |
3 |
2 |
0 |
3 |
2 |
4 |
0 |
3 |
3 |
2 |
3 |
3 |
5 |
5 |
41 |
5,7 |
| MİMARLIK VE TAŞ UYGULAMA TEKNİKLERİ |
2 |
0 |
3 |
3 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
3 |
0 |
11 |
1,53 |
| KENTSEL POLİTİKALAR |
3 |
0 |
0 |
2 |
0 |
0 |
0 |
3 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
3 |
0 |
11 |
1,53 |
| İMAR UYUŞMAZLIKLARI |
0 |
0 |
0 |
3 |
0 |
2 |
2 |
0 |
2 |
3 |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
13 |
1,81 |
| ENERJİ ETKİN YAPI TASARIMI |
4 |
2 |
4 |
5 |
1 |
4 |
2 |
4 |
3 |
2 |
2 |
4 |
1 |
4 |
4 |
46 |
6,4 |
| MİMARLIKTA CEPHE KAPLAMA TEKNİKLERİ |
2 |
2 |
3 |
3 |
2 |
1 |
0 |
0 |
0 |
2 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0 |
16 |
2,23 |
| KONSTRÜKSİYON ANALİZİ |
2 |
1 |
3 |
0 |
0 |
0 |
0 |
4 |
0 |
0 |
3 |
0 |
2 |
1 |
0 |
16 |
2,23 |
| HAFİF BETON UYGULAMALARI |
0 |
0 |
1 |
3 |
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
0 |
2 |
8 |
1,11 |
| TÜRKİYEDE VE DÜNYADA ANIT KORUMA |
5 |
0 |
5 |
5 |
4 |
5 |
4 |
4 |
4 |
5 |
5 |
5 |
0 |
5 |
0 |
56 |
7,79 |
| OSMANLI KLASİK MİMARİ ÇİZGİLERİ |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
4 |
4 |
4 |
4 |
2 |
4 |
2 |
40 |
5,56 |
| ORTA ASYADAN GÜNÜMÜZE KONUT MİMARİSİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
2 |
2 |
4 |
0,56 |
| 20. YÜZYIL TÜRK MİMARLARI |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| CUMHURİYET DÖNEMİ MİMARLIĞI |
4 |
2 |
3 |
2 |
1 |
1 |
1 |
4 |
4 |
5 |
5 |
3 |
0 |
5 |
0 |
40 |
5,56 |
| İSTANBUL |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| YAPI BİLGİSİ MODELLEMESİ (BIM) |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| FİNANSAL OKURYAZARLIK: PARANIN ÖNEMİ / OKURYAZARLIK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| SİYASİ OKURYAZARLIK: DİJİTAL ÇAĞDA SİYASET / OKURYAZARLIK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| MEDYA OKURYAZARLIĞI: MEDYANIN VERDİĞİ MESAJLAR / OKURYAZARLIK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| TEKNOLOJİ OKURYAZARLIĞI: TEKNOLOJİ İLE YAŞAMAK / OKURYAZARLIK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| SOSYAL PSİKOLOJİ I |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
3 |
0 |
0 |
3 |
0 |
2 |
0 |
8 |
1,11 |
| PSİKOLOJİDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ I |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
2 |
0 |
0 |
2 |
0 |
0 |
0 |
4 |
0,56 |
| LİDERLİK PSİKOLOJİSİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| TRAFİK PSİKOLOJİSİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| ÖNYARGI VE ŞİDDET |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| AİLE PSİKOLOJİSİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| İLETİŞİM KURAMLARI |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
4 |
2 |
3 |
1 |
0 |
0 |
0 |
10 |
1,39 |
| RUSÇA I |
3 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
3 |
0 |
5 |
0 |
0 |
3 |
0 |
0 |
0 |
14 |
1,95 |
| RUSÇA II |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| RUSÇA III |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| RUSÇA IV |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
3 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
3 |
0,42 |
| SOSYOLOJİYE GİRİŞ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
3 |
0 |
0 |
4 |
0 |
0 |
0 |
7 |
0,97 |
| GENÇLİK SOSYOLOJİSİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| BİLİM FELSEFESİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| KARİYER PLANLAMA |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| SOSYAL SORUMLULUK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| İSPANYOLCA I |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
2 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
16 |
2,23 |
| İSPANYOLCA II |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| İSPANYOLCA III |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| İSPANYOLCA IV |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| İLK YARDIM |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
4 |
0 |
0 |
5 |
0 |
0 |
0 |
9 |
1,25 |
| TEMEL HUKUK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0 |
5 |
4 |
0 |
3 |
5 |
1 |
5 |
0 |
24 |
3,34 |
| İŞLETME YÖNETİMİ I |
1 |
0 |
0 |
0 |
1 |
3 |
4 |
1 |
2 |
5 |
4 |
1 |
0 |
3 |
2 |
27 |
3,76 |
| KALİTE YÖNETİMİNİN TEMEL İLKELERİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| YAPAY ZEKA VE DAVRANIŞ / DAVRANIŞ UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| DİJİTAL ÇAĞDA SİYASAL DAVRANIŞ VE SOSYAL KİMLİK / DAVRANIŞ UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| ANORMAL DAVRANIŞ: PROBLEMLİ DAVRANIŞI FARKETME YOLLARI / DAVRANIŞ UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| BEYNİN KARAR VERME DAVRANIŞI / DAVRANIŞ UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| FİKİRDEN ÜRÜNE YENİLİKÇİ TASARIM / TASARIM UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| AHENK,DENGE VE GÖRSEL TASARIM / TASARIM UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| MEKAN, ZAMAN VE TASARIM / TASARIM UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| DÜŞÜN VE YAP: YARATICI DÜŞÜNME VE TASARIM / TASARIM UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| SOSYAL BİLİMLERDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ |
0 |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
4 |
5 |
0 |
2 |
0 |
2 |
5 |
0 |
19 |
2,64 |
| SOSYAL BİLİMLERDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ II |
0 |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
5 |
5 |
2 |
2 |
0 |
3 |
5 |
0 |
23 |
3,2 |
| İLETİŞİME GİRİŞ |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
2 |
2 |
1 |
2 |
3 |
2 |
2 |
4 |
1 |
1 |
25 |
3,48 |
| BULUŞÇU DÜŞÜNME BECERİSİ / ÜST DÜZEY UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| BİR YAŞAM BECERİSİ OLARAK KARAR VERME / ÜST DÜZEY UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| KARMAŞIK PROBLEM ÇÖZME YÖNTEMLERİ / ÜST DÜZEY UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| ADAPTASYON BECERİSİ: BİLİŞSEL ESNEKLİĞİ ARTIRMA YOLLARI / ÜST DÜZEY UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| UYGARLIKLAR TARİHİ I |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| UYGARLIKLAR TARİHİ II |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| YÖNETİMDE İLETİŞİM AĞI SANATI / YENİLİK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| EKONOMİK BAŞARIYA ULAŞMANIN YOLLARI:SÜRDÜRÜLEBİLİR İNOVASYON / YENİLİK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| INOVASYON VE TEKNOLOJİ İLE YENİLİKÇİ OLMA YOLLARI / YENİLİK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| YARATICILIKTAN GİRİŞİMCİLİĞE: INOVATİF DÜŞÜNMENİN ÖNEMİ / YENİLİK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| GELECEĞİN TEKNOLOJİLERİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| ÇOK DİSİPLİNLİ PROJE |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| GIDA ATÖLYESİ UYGULAMALARI |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| İLETİŞİM SANATI: YAŞAM BECERİSİ OLARAK İLETİŞİM |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| VERİ ANALİZİ VE RAPORLAMAYA GİRİŞ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| İNSAN İHTİYAÇLARINI ANLAMAK: DİJİTAL ÇAĞDA ÜRETİM, DAĞITIM VE TÜKETİM |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| BÜYÜK VERİ YÖNETİMİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| YARATICI YAZARLIK: ETKİLİ YAZI YAZMA TEKNİKLERİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| BİR DÜŞÜNME SANATI OLARAK MATEMATİK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| TOPLAM |
93 |
61 |
81 |
94 |
44 |
50 |
58 |
90 |
113 |
76 |
105 |
90 |
67 |
125 |
47 |
1194 |
166,06 |