ALMANCA I |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
1 |
1 |
0 |
1 |
1 |
0 |
1 |
6 |
0,66 |
ALMANCA II |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
2 |
0,22 |
ALMANCA III |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
1 |
1 |
0 |
1 |
1 |
0 |
1 |
6 |
0,66 |
ALMANCA IV |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
1 |
1 |
0 |
1 |
1 |
0 |
1 |
6 |
0,66 |
ARAPÇA I |
1 |
1 |
1 |
2 |
1 |
1 |
1 |
3 |
3 |
2 |
1 |
4 |
3 |
2 |
26 |
2,87 |
ARAPÇA II |
1 |
1 |
1 |
2 |
1 |
1 |
1 |
3 |
3 |
2 |
1 |
3 |
2 |
1 |
23 |
2,54 |
ARAPÇA III |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
ARAPÇA IV |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
BAĞIMLILIKLARIN ÖNLENMESİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
2 |
2 |
0 |
0 |
1 |
0 |
5 |
0,55 |
NESNE YÖNELİMLİ PROGRAMLAMA |
3 |
3 |
5 |
3 |
3 |
5 |
3 |
4 |
4 |
3 |
2 |
3 |
4 |
5 |
50 |
5,51 |
VERİ YAPILARI VE ALGORİTMALAR |
4 |
4 |
5 |
4 |
4 |
5 |
3 |
4 |
4 |
5 |
5 |
3 |
3 |
4 |
57 |
6,28 |
BİLGİSAYAR MİMARİSİ |
4 |
4 |
3 |
4 |
3 |
3 |
3 |
3 |
5 |
4 |
4 |
2 |
4 |
4 |
50 |
5,51 |
GÖRSEL PROGRAMLAMA |
4 |
4 |
5 |
5 |
3 |
4 |
4 |
3 |
4 |
3 |
4 |
2 |
3 |
4 |
52 |
5,73 |
YAZILIM MÜHENDİSLİĞİ |
1 |
3 |
5 |
4 |
4 |
2 |
1 |
3 |
5 |
4 |
4 |
2 |
1 |
3 |
42 |
4,63 |
VERİTABANI YÖNETİMİ |
3 |
4 |
5 |
3 |
3 |
5 |
3 |
4 |
5 |
2 |
2 |
3 |
4 |
4 |
50 |
5,51 |
AĞ TEKNOLOJİLERİ |
3 |
4 |
4 |
3 |
4 |
3 |
4 |
3 |
4 |
3 |
4 |
4 |
3 |
3 |
49 |
5,4 |
SANAL GERÇEKLİĞE GİRİŞ |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
42 |
4,63 |
BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ |
1 |
1 |
1 |
2 |
2 |
3 |
1 |
2 |
5 |
5 |
4 |
5 |
4 |
3 |
39 |
4,3 |
ÇİNCE I |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
ÇİNCE II |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
KÜLTÜREL PSİKOLOJİ: KÜLTÜRÜN DAVRANIŞLARIMA ETKİSİ / ÇOKKÜLTÜRLÜLÜK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
KÜLTÜREL FARKLILIKLARI ANLAMA: FARKLI KÜLTÜRLERLE İLETİŞİM KURMANIN YOLLARI / ÇOKKÜLTÜRLÜLÜK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
KADIN VE İNSAN HAKLARI: KADIN ANLAMAK / ÇOKKÜLTÜRLÜLÜK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
STRESİ VE ÇATIŞMAYI YÖNETMENİN YOLLARI / ÇOKKÜLTÜRLÜLÜK UZMANLIK |
1 |
2 |
1 |
2 |
2 |
2 |
2 |
3 |
3 |
2 |
2 |
1 |
3 |
2 |
28 |
3,09 |
ELEKTRONİK I |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
MANTIKSAL DEVRE TASARIMI |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
DEVRE ANALİZİ I |
4 |
2 |
2 |
3 |
4 |
4 |
4 |
4 |
3 |
3 |
4 |
3 |
3 |
4 |
47 |
5,18 |
ELEKTRİK MAKİNALARI |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
GÜÇ ELEKTRONİĞİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
HABERLEŞME SİSTEMLERİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
KONTROL SİSTEMLERİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK |
2 |
4 |
3 |
3 |
3 |
2 |
1 |
5 |
5 |
5 |
5 |
4 |
5 |
5 |
52 |
5,73 |
SİSTEM ANALİZİ VE TASARIMI |
1 |
5 |
5 |
4 |
5 |
2 |
3 |
2 |
2 |
3 |
1 |
2 |
3 |
3 |
41 |
4,52 |
PAZARLAMA YÖNETİMİ |
3 |
3 |
2 |
2 |
2 |
3 |
1 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
3 |
2 |
46 |
5,07 |
ENDÜSTRİ İŞLETMELERİ YÖNETİMİ |
4 |
3 |
4 |
2 |
3 |
4 |
2 |
5 |
4 |
4 |
3 |
2 |
2 |
3 |
45 |
4,96 |
YATIRIM ANALİZİ VE PORTFOY YÖNETİMİ |
3 |
5 |
4 |
3 |
2 |
2 |
2 |
4 |
4 |
3 |
3 |
2 |
5 |
4 |
46 |
5,07 |
STOK VE ENVANTER YÖNETİMİ |
3 |
4 |
4 |
4 |
5 |
4 |
4 |
3 |
4 |
2 |
3 |
2 |
0 |
3 |
45 |
4,96 |
ENDÜSTRİYEL ROBOTLAR |
3 |
2 |
5 |
4 |
5 |
5 |
2 |
4 |
4 |
4 |
4 |
3 |
4 |
5 |
54 |
5,95 |
HÜCRESEL ÜRETİM SİSTEMLERİ |
3 |
4 |
4 |
3 |
4 |
4 |
4 |
5 |
4 |
4 |
5 |
5 |
5 |
3 |
57 |
6,28 |
MALZEME TAŞIMA SİSTEMLERİ |
5 |
4 |
4 |
5 |
5 |
4 |
4 |
4 |
4 |
5 |
3 |
2 |
5 |
4 |
58 |
6,39 |
ÜRETİM KAYNAKLARI PLANLAMASI |
3 |
5 |
4 |
3 |
4 |
4 |
3 |
4 |
4 |
5 |
5 |
3 |
4 |
5 |
56 |
6,17 |
MODERN İMALAT SİSTEMLERİ |
3 |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
5 |
4 |
4 |
3 |
4 |
5 |
56 |
6,17 |
ÇİZELGELEME |
2 |
4 |
5 |
5 |
4 |
5 |
3 |
3 |
5 |
5 |
5 |
2 |
4 |
3 |
55 |
6,06 |
ÜRETİM BİLGİ SİTEMLERİ |
3 |
4 |
3 |
2 |
4 |
3 |
1 |
3 |
3 |
4 |
3 |
3 |
3 |
3 |
42 |
4,63 |
DENEY TASARIMI |
4 |
5 |
4 |
5 |
4 |
4 |
5 |
4 |
5 |
5 |
5 |
5 |
4 |
3 |
62 |
6,84 |
İLERİ KALİTE MÜHENDİSLİĞİ |
3 |
3 |
5 |
3 |
4 |
4 |
5 |
4 |
4 |
5 |
5 |
2 |
2 |
4 |
53 |
5,84 |
İSTATİSTİKSEL KARAR VERME |
3 |
4 |
5 |
3 |
3 |
5 |
5 |
4 |
4 |
5 |
4 |
3 |
4 |
5 |
57 |
6,28 |
STOKASTİK SÜREÇLER |
5 |
4 |
5 |
5 |
5 |
5 |
2 |
4 |
4 |
3 |
3 |
1 |
2 |
3 |
51 |
5,62 |
DİNAMİK PROGRAMLAMA |
3 |
5 |
4 |
4 |
4 |
5 |
3 |
4 |
4 |
4 |
4 |
3 |
4 |
5 |
56 |
6,17 |
KARAR VE OYUN KURAMLARI |
5 |
5 |
4 |
5 |
5 |
5 |
4 |
4 |
5 |
3 |
3 |
1 |
1 |
4 |
54 |
5,95 |
SEZGİSEL YÖNTEMLER |
3 |
4 |
5 |
3 |
3 |
5 |
2 |
4 |
5 |
4 |
4 |
3 |
4 |
5 |
54 |
5,95 |
MİNİTAB DESTEKLİ VERİ ANALİZİ |
2 |
3 |
3 |
5 |
4 |
5 |
5 |
2 |
3 |
5 |
3 |
0 |
1 |
1 |
42 |
4,63 |
ALTI SİGMA UYGULAMALARI |
3 |
3 |
4 |
4 |
3 |
3 |
5 |
5 |
5 |
3 |
2 |
5 |
0 |
0 |
45 |
4,96 |
YATIRIM PLANLAMASI |
2 |
4 |
5 |
5 |
4 |
3 |
4 |
4 |
3 |
4 |
4 |
3 |
4 |
4 |
53 |
5,84 |
İSTATİSTİKSEL KALİTE KONTROL |
4 |
5 |
4 |
5 |
5 |
4 |
5 |
3 |
5 |
5 |
2 |
2 |
2 |
3 |
54 |
5,95 |
TEKNOLOJİ GİRİŞİMCİLİĞİ |
3 |
3 |
4 |
3 |
3 |
4 |
0 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
4 |
3 |
52 |
5,73 |
TEDARİK ZİNCİRİ YÖNETİMİ |
2 |
3 |
4 |
3 |
5 |
3 |
1 |
4 |
1 |
4 |
1 |
3 |
4 |
3 |
41 |
4,52 |
KURUMSAL KAYNAK PLANLAMASI-ERP |
3 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
4 |
5 |
4 |
4 |
4 |
4 |
5 |
63 |
6,95 |
KUYRUK KURAMI |
5 |
4 |
4 |
5 |
5 |
5 |
2 |
4 |
5 |
3 |
3 |
1 |
2 |
3 |
51 |
5,62 |
SİMÜLASYON DİLLERİ |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
2 |
5 |
3 |
2 |
2 |
2 |
3 |
54 |
5,95 |
ÇOK ÖLÇÜTLÜ KARAR VERME |
4 |
5 |
5 |
5 |
5 |
4 |
3 |
3 |
4 |
5 |
5 |
3 |
4 |
4 |
59 |
6,5 |
SİSTEM DİNAMİĞİ |
5 |
4 |
4 |
5 |
5 |
5 |
5 |
3 |
3 |
4 |
4 |
3 |
3 |
3 |
56 |
6,17 |
İLERİ YÖNEYLEM ARAŞTIRMASI |
3 |
4 |
5 |
3 |
3 |
5 |
2 |
4 |
5 |
4 |
4 |
3 |
3 |
5 |
53 |
5,84 |
YALIN ÜRETİM |
3 |
4 |
5 |
3 |
3 |
5 |
2 |
4 |
5 |
4 |
4 |
3 |
4 |
5 |
54 |
5,95 |
BAKIM YÖNETİMİ |
3 |
4 |
5 |
3 |
3 |
5 |
2 |
4 |
5 |
4 |
4 |
3 |
4 |
5 |
54 |
5,95 |
TERSİNE MÜHENDİSLİK |
3 |
3 |
5 |
2 |
2 |
5 |
2 |
2 |
3 |
2 |
2 |
1 |
1 |
1 |
34 |
3,75 |
İŞ DEĞERLENDİRMESİ VE ÜCRET SİSTEMLERİ |
2 |
3 |
3 |
3 |
4 |
3 |
1 |
5 |
5 |
5 |
5 |
4 |
3 |
3 |
49 |
5,4 |
ENERJİ EKONOMİSİ |
3 |
3 |
2 |
3 |
3 |
3 |
2 |
3 |
4 |
4 |
4 |
2 |
3 |
5 |
44 |
4,85 |
ENDÜSTRİ MÜHENDİSLİĞİNDE ÖZEL KONULAR I |
3 |
4 |
4 |
2 |
3 |
4 |
5 |
4 |
4 |
5 |
5 |
5 |
3 |
4 |
55 |
6,06 |
ENDÜSTRİ MÜHENDİSLİĞİNDE ÖZEL KONULAR II |
3 |
4 |
5 |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
5 |
5 |
5 |
3 |
3 |
4 |
57 |
6,28 |
PROJE YÖNETİMİ |
4 |
4 |
4 |
3 |
3 |
5 |
2 |
3 |
4 |
4 |
4 |
3 |
3 |
4 |
50 |
5,51 |
BİLGİSAYARLA BÜTÜNLEŞİK İMALAT SİSTEMLERİ |
3 |
3 |
5 |
3 |
3 |
5 |
2 |
4 |
5 |
4 |
4 |
3 |
4 |
5 |
53 |
5,84 |
TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ |
4 |
3 |
4 |
3 |
4 |
3 |
3 |
5 |
5 |
5 |
5 |
3 |
5 |
2 |
54 |
5,95 |
TOPLAM KRİZ YÖNETİMİ |
5 |
4 |
4 |
4 |
5 |
3 |
4 |
3 |
5 |
5 |
5 |
2 |
4 |
5 |
58 |
6,39 |
AR-GE VE İNOVASYON |
4 |
3 |
2 |
4 |
4 |
3 |
3 |
4 |
5 |
5 |
5 |
4 |
4 |
4 |
54 |
5,95 |
FELSEFE |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
FİZİK III |
4 |
2 |
3 |
2 |
2 |
2 |
4 |
3 |
2 |
3 |
3 |
1 |
2 |
2 |
35 |
3,86 |
FRANSIZCA I |
1 |
1 |
1 |
2 |
1 |
1 |
1 |
3 |
3 |
2 |
1 |
3 |
2 |
1 |
23 |
2,54 |
FRANSIZCA II |
1 |
1 |
1 |
2 |
1 |
1 |
1 |
3 |
3 |
2 |
1 |
3 |
2 |
1 |
23 |
2,54 |
FRANSIZCA III |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
FRANSIZCA IV |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
GÖRSEL ANALİZ VE MİNYATÜR ÇÖZÜMLEMELERİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
TÜRKİYENİN YÖNETİM YAPISI |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
2 |
2 |
5 |
5 |
4 |
5 |
0 |
30 |
3,31 |
SOSYAL PSİKOLOJİ |
1 |
2 |
3 |
2 |
2 |
1 |
3 |
1 |
2 |
5 |
5 |
5 |
4 |
5 |
41 |
4,52 |
LEARNING ENGLISH THROUGH MOVIES / İNGİLİZCE UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
ACADEMIC WRITING WORKSHOP / İNGİLİZCE UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
LEARNING ENGLISH THROUGH DRAMA / İNGİLİZCE UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
ENGLISH FOR CAREER DEVELOPMENT/İNGİLİZCE UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
AKADEMİK BAŞARI VE SOSYAL YAŞAM BECERİLERİNE GİRİŞ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
YENİ YÖNETİM YAKLAŞIMLARI VE TOPLAM KALİTE |
1 |
2 |
1 |
1 |
2 |
3 |
3 |
4 |
5 |
5 |
5 |
3 |
4 |
3 |
42 |
4,63 |
İŞ VE SOSYAL GÜVENLİK HUKUKU |
2 |
3 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
3 |
4 |
5 |
5 |
5 |
5 |
2 |
39 |
4,3 |
İTALYANCA I |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
2 |
0 |
0 |
0 |
4 |
4 |
5 |
0 |
0 |
15 |
1,65 |
İTALYANCA II |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
2 |
0 |
0 |
0 |
4 |
4 |
5 |
0 |
0 |
15 |
1,65 |
İTALYANCA III |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
2 |
0 |
0 |
0 |
4 |
4 |
5 |
0 |
0 |
15 |
1,65 |
İTALYANCA IV |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
2 |
0 |
0 |
0 |
4 |
4 |
5 |
0 |
0 |
15 |
1,65 |
JAPONCA I |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
JAPONCA II |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
ANALİTİK KİMYA |
5 |
3 |
4 |
3 |
3 |
2 |
5 |
3 |
4 |
5 |
1 |
1 |
4 |
2 |
45 |
4,96 |
İLERİ MATEMATİK |
5 |
5 |
4 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
4 |
4 |
5 |
5 |
4 |
66 |
7,28 |
STATİK VE MUKAVEMET |
5 |
3 |
4 |
4 |
3 |
5 |
3 |
2 |
3 |
3 |
5 |
1 |
1 |
4 |
46 |
5,07 |
FİNANSAL OKURYAZARLIK: PARANIN ÖNEMİ / OKURYAZARLIK UZMANLIK |
3 |
2 |
3 |
3 |
3 |
3 |
1 |
2 |
3 |
2 |
3 |
1 |
2 |
3 |
34 |
3,75 |
SİYASİ OKURYAZARLIK: DİJİTAL ÇAĞDA SİYASET / OKURYAZARLIK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
MEDYA OKURYAZARLIĞI: MEDYANIN VERDİĞİ MESAJLAR / OKURYAZARLIK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
TEKNOLOJİ OKURYAZARLIĞI: TEKNOLOJİ İLE YAŞAMAK / OKURYAZARLIK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
SOSYAL PSİKOLOJİ I |
1 |
2 |
3 |
2 |
2 |
1 |
3 |
1 |
2 |
5 |
5 |
5 |
4 |
5 |
41 |
4,52 |
PSİKOLOJİDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ I |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
2 |
3 |
3 |
0 |
0 |
2 |
3 |
13 |
1,43 |
LİDERLİK PSİKOLOJİSİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
TRAFİK PSİKOLOJİSİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
ÖNYARGI VE ŞİDDET |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
AİLE PSİKOLOJİSİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
İLETİŞİM KURAMLARI |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
0 |
30 |
3,31 |
RUSÇA I |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
5 |
1 |
0 |
6 |
0,66 |
RUSÇA II |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
RUSÇA III |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
3 |
0 |
0 |
3 |
0,33 |
RUSÇA IV |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
4 |
0 |
0 |
5 |
0,55 |
SOSYOLOJİYE GİRİŞ |
0 |
0 |
2 |
0 |
0 |
0 |
0 |
2 |
4 |
2 |
2 |
2 |
4 |
4 |
22 |
2,43 |
GENÇLİK SOSYOLOJİSİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
BİLİM FELSEFESİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
KARİYER PLANLAMA |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
SOSYAL SORUMLULUK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
İSPANYOLCA I |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
İSPANYOLCA II |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
İSPANYOLCA III |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
İSPANYOLCA IV |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
SAVUNMA SANAYİ 101 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
SAVUNMA SANAYİ 401 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
42 |
4,63 |
İLK YARDIM |
0 |
1 |
0 |
1 |
1 |
2 |
0 |
5 |
5 |
4 |
4 |
3 |
5 |
5 |
36 |
3,97 |
TEMEL HUKUK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0 |
4 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
3 |
33 |
3,64 |
İŞLETME YÖNETİMİ I |
3 |
4 |
3 |
3 |
4 |
3 |
2 |
4 |
5 |
4 |
4 |
4 |
5 |
4 |
52 |
5,73 |
KALİTE YÖNETİMİNİN TEMEL İLKELERİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
YAPAY ZEKA VE DAVRANIŞ / DAVRANIŞ UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
DİJİTAL ÇAĞDA SİYASAL DAVRANIŞ VE SOSYAL KİMLİK / DAVRANIŞ UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
ANORMAL DAVRANIŞ: PROBLEMLİ DAVRANIŞI FARKETME YOLLARI / DAVRANIŞ UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
BEYNİN KARAR VERME DAVRANIŞI / DAVRANIŞ UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
FİKİRDEN ÜRÜNE YENİLİKÇİ TASARIM / TASARIM UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
AHENK,DENGE VE GÖRSEL TASARIM / TASARIM UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
MEKAN, ZAMAN VE TASARIM / TASARIM UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
DÜŞÜN VE YAP: YARATICI DÜŞÜNME VE TASARIM / TASARIM UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
SOSYAL BİLİMLERDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
3 |
1 |
5 |
5 |
5 |
5 |
4 |
5 |
3 |
37 |
4,08 |
SOSYAL BİLİMLERDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ II |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
3 |
1 |
5 |
5 |
5 |
5 |
4 |
5 |
3 |
37 |
4,08 |
İLETİŞİME GİRİŞ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
2 |
0 |
4 |
5 |
4 |
4 |
5 |
3 |
2 |
29 |
3,2 |
BULUŞÇU DÜŞÜNME BECERİSİ / ÜST DÜZEY UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
BİR YAŞAM BECERİSİ OLARAK KARAR VERME / ÜST DÜZEY UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
KARMAŞIK PROBLEM ÇÖZME YÖNTEMLERİ / ÜST DÜZEY UZMANLIK |
3 |
4 |
2 |
3 |
4 |
4 |
3 |
3 |
5 |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
51 |
5,62 |
ADAPTASYON BECERİSİ: BİLİŞSEL ESNEKLİĞİ ARTIRMA YOLLARI / ÜST DÜZEY UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
UYGARLIKLAR TARİHİ I |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
UYGARLIKLAR TARİHİ II |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
YÖNETİMDE İLETİŞİM AĞI SANATI / YENİLİK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
EKONOMİK BAŞARIYA ULAŞMANIN YOLLARI:SÜRDÜRÜLEBİLİR İNOVASYON / YENİLİK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
INOVASYON VE TEKNOLOJİ İLE YENİLİKÇİ OLMA YOLLARI / YENİLİK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
YARATICILIKTAN GİRİŞİMCİLİĞE: INOVATİF DÜŞÜNMENİN ÖNEMİ / YENİLİK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
GELECEĞİN TEKNOLOJİLERİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
ÇOK DİSİPLİNLİ PROJE |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
GIDA ATÖLYESİ UYGULAMALARI |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
İLETİŞİM SANATI: YAŞAM BECERİSİ OLARAK İLETİŞİM |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
VERİ ANALİZİ VE RAPORLAMAYA GİRİŞ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
İNSAN İHTİYAÇLARINI ANLAMAK: DİJİTAL ÇAĞDA ÜRETİM, DAĞITIM VE TÜKETİM |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
BÜYÜK VERİ YÖNETİMİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
YARATICI YAZARLIK: ETKİLİ YAZI YAZMA TEKNİKLERİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
BİR DÜŞÜNME SANATI OLARAK MATEMATİK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
TOPLAM |
217 |
246 |
263 |
240 |
248 |
274 |
211 |
287 |
334 |
332 |
311 |
275 |
270 |
272 |
3780 |
416,76 |