| ALMANCA I |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
1 |
1 |
0 |
1 |
1 |
0 |
1 |
6 |
0,69 |
| ALMANCA II |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
2 |
0,23 |
| ALMANCA III |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
1 |
1 |
0 |
1 |
1 |
0 |
1 |
6 |
0,69 |
| ALMANCA IV |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
1 |
1 |
0 |
1 |
1 |
0 |
1 |
6 |
0,69 |
| BAĞIMLILIKLARIN ÖNLENMESİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
2 |
2 |
0 |
0 |
1 |
0 |
5 |
0,58 |
| NESNE YÖNELİMLİ PROGRAMLAMA |
3 |
3 |
5 |
3 |
3 |
5 |
3 |
4 |
4 |
3 |
2 |
3 |
4 |
5 |
50 |
5,78 |
| VERİ YAPILARI VE ALGORİTMALAR |
4 |
4 |
5 |
4 |
4 |
5 |
3 |
4 |
4 |
5 |
5 |
3 |
3 |
4 |
57 |
6,59 |
| BİLGİSAYAR MİMARİSİ |
4 |
4 |
3 |
4 |
3 |
3 |
3 |
3 |
5 |
4 |
4 |
2 |
4 |
4 |
50 |
5,78 |
| GÖRSEL PROGRAMLAMA |
4 |
4 |
5 |
5 |
3 |
4 |
4 |
3 |
4 |
3 |
4 |
2 |
3 |
4 |
52 |
6,01 |
| YAZILIM MÜHENDİSLİĞİ |
1 |
3 |
5 |
4 |
4 |
2 |
1 |
3 |
5 |
4 |
4 |
2 |
1 |
3 |
42 |
4,86 |
| VERİTABANI YÖNETİMİ |
3 |
4 |
5 |
3 |
3 |
5 |
3 |
4 |
5 |
2 |
2 |
3 |
4 |
4 |
50 |
5,78 |
| AĞ TEKNOLOJİLERİ |
3 |
4 |
4 |
3 |
4 |
3 |
4 |
3 |
4 |
3 |
4 |
4 |
3 |
3 |
49 |
5,66 |
| SANAL GERÇEKLİĞE GİRİŞ |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
42 |
4,86 |
| BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ |
1 |
1 |
1 |
2 |
2 |
3 |
1 |
2 |
5 |
5 |
4 |
5 |
4 |
3 |
39 |
4,51 |
| KÜLTÜREL PSİKOLOJİ: KÜLTÜRÜN DAVRANIŞLARIMA ETKİSİ / ÇOKKÜLTÜRLÜLÜK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| KÜLTÜREL FARKLILIKLARI ANLAMA: FARKLI KÜLTÜRLERLE İLETİŞİM KURMANIN YOLLARI / ÇOKKÜLTÜRLÜLÜK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| KADIN VE İNSAN HAKLARI: KADIN ANLAMAK / ÇOKKÜLTÜRLÜLÜK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| STRESİ VE ÇATIŞMAYI YÖNETMENİN YOLLARI / ÇOKKÜLTÜRLÜLÜK UZMANLIK |
1 |
2 |
1 |
2 |
2 |
2 |
2 |
3 |
3 |
2 |
2 |
1 |
3 |
2 |
28 |
3,24 |
| ELEKTRONİK I |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| MANTIKSAL DEVRE TASARIMI |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| DEVRE ANALİZİ I |
4 |
2 |
2 |
3 |
4 |
4 |
4 |
4 |
3 |
3 |
4 |
3 |
3 |
4 |
47 |
5,43 |
| ELEKTRİK MAKİNALARI |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| GÜÇ ELEKTRONİĞİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| HABERLEŞME SİSTEMLERİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| KONTROL SİSTEMLERİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK |
2 |
4 |
3 |
3 |
3 |
2 |
1 |
5 |
5 |
5 |
5 |
4 |
5 |
5 |
52 |
6,01 |
| SİSTEM ANALİZİ VE TASARIMI |
1 |
5 |
5 |
4 |
5 |
2 |
3 |
2 |
2 |
3 |
1 |
2 |
3 |
3 |
41 |
4,74 |
| PAZARLAMA YÖNETİMİ |
3 |
3 |
2 |
2 |
2 |
3 |
1 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
3 |
2 |
46 |
5,32 |
| ENDÜSTRİ İŞLETMELERİ YÖNETİMİ |
4 |
3 |
4 |
2 |
3 |
4 |
2 |
5 |
4 |
4 |
3 |
2 |
2 |
3 |
45 |
5,2 |
| YATIRIM ANALİZİ VE PORTFOY YÖNETİMİ |
3 |
5 |
4 |
3 |
2 |
2 |
2 |
4 |
4 |
3 |
3 |
2 |
5 |
4 |
46 |
5,32 |
| STOK VE ENVANTER YÖNETİMİ |
3 |
4 |
4 |
4 |
5 |
4 |
4 |
3 |
4 |
2 |
3 |
2 |
0 |
3 |
45 |
5,2 |
| ENDÜSTRİYEL ROBOTLAR |
3 |
2 |
5 |
4 |
5 |
5 |
2 |
4 |
4 |
4 |
4 |
3 |
4 |
5 |
54 |
6,24 |
| HÜCRESEL ÜRETİM SİSTEMLERİ |
3 |
4 |
4 |
3 |
4 |
4 |
4 |
5 |
4 |
4 |
5 |
5 |
5 |
3 |
57 |
6,59 |
| MALZEME TAŞIMA SİSTEMLERİ |
5 |
4 |
4 |
5 |
5 |
4 |
4 |
4 |
4 |
5 |
3 |
2 |
5 |
4 |
58 |
6,71 |
| ÜRETİM KAYNAKLARI PLANLAMASI |
3 |
5 |
4 |
3 |
4 |
4 |
3 |
4 |
4 |
5 |
5 |
3 |
4 |
5 |
56 |
6,47 |
| MODERN İMALAT SİSTEMLERİ |
3 |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
5 |
4 |
4 |
3 |
4 |
5 |
56 |
6,47 |
| ÇİZELGELEME |
2 |
4 |
5 |
5 |
4 |
5 |
3 |
3 |
5 |
5 |
5 |
2 |
4 |
3 |
55 |
6,36 |
| ÜRETİM BİLGİ SİTEMLERİ |
3 |
4 |
3 |
2 |
4 |
3 |
1 |
3 |
3 |
4 |
3 |
3 |
3 |
3 |
42 |
4,86 |
| DENEY TASARIMI |
4 |
5 |
4 |
5 |
4 |
4 |
5 |
4 |
5 |
5 |
5 |
5 |
4 |
3 |
62 |
7,17 |
| İLERİ KALİTE MÜHENDİSLİĞİ |
3 |
3 |
5 |
3 |
4 |
4 |
5 |
4 |
4 |
5 |
5 |
2 |
2 |
4 |
53 |
6,13 |
| İSTATİSTİKSEL KARAR VERME |
3 |
4 |
5 |
3 |
3 |
5 |
5 |
4 |
4 |
5 |
4 |
3 |
4 |
5 |
57 |
6,59 |
| STOKASTİK SÜREÇLER |
5 |
4 |
5 |
5 |
5 |
5 |
2 |
4 |
4 |
3 |
3 |
1 |
2 |
3 |
51 |
5,9 |
| DİNAMİK PROGRAMLAMA |
3 |
5 |
4 |
4 |
4 |
5 |
3 |
4 |
4 |
4 |
4 |
3 |
4 |
5 |
56 |
6,47 |
| KARAR VE OYUN KURAMLARI |
5 |
5 |
4 |
5 |
5 |
5 |
4 |
4 |
5 |
3 |
3 |
1 |
1 |
4 |
54 |
6,24 |
| SEZGİSEL YÖNTEMLER |
3 |
4 |
5 |
3 |
3 |
5 |
2 |
4 |
5 |
4 |
4 |
3 |
4 |
5 |
54 |
6,24 |
| MİNİTAB DESTEKLİ VERİ ANALİZİ |
2 |
3 |
3 |
5 |
4 |
5 |
5 |
2 |
3 |
5 |
3 |
0 |
1 |
1 |
42 |
4,86 |
| ALTI SİGMA UYGULAMALARI |
3 |
3 |
4 |
4 |
3 |
3 |
5 |
5 |
5 |
3 |
2 |
5 |
0 |
0 |
45 |
5,2 |
| YATIRIM PLANLAMASI |
2 |
4 |
5 |
5 |
4 |
3 |
4 |
4 |
3 |
4 |
4 |
3 |
4 |
4 |
53 |
6,13 |
| İSTATİSTİKSEL KALİTE KONTROL |
4 |
5 |
4 |
5 |
5 |
4 |
5 |
3 |
5 |
5 |
2 |
2 |
2 |
3 |
54 |
6,24 |
| TEKNOLOJİ GİRİŞİMCİLİĞİ |
3 |
3 |
4 |
3 |
3 |
4 |
0 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
4 |
3 |
52 |
6,01 |
| TEDARİK ZİNCİRİ YÖNETİMİ |
2 |
3 |
4 |
3 |
5 |
3 |
1 |
4 |
1 |
4 |
1 |
3 |
4 |
3 |
41 |
4,74 |
| KURUMSAL KAYNAK PLANLAMASI-ERP |
3 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
4 |
5 |
4 |
4 |
4 |
4 |
5 |
63 |
7,28 |
| KUYRUK KURAMI |
5 |
4 |
4 |
5 |
5 |
5 |
2 |
4 |
5 |
3 |
3 |
1 |
2 |
3 |
51 |
5,9 |
| SİMÜLASYON DİLLERİ |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
2 |
5 |
3 |
2 |
2 |
2 |
3 |
54 |
6,24 |
| ÇOK ÖLÇÜTLÜ KARAR VERME |
4 |
5 |
5 |
5 |
5 |
4 |
3 |
3 |
4 |
5 |
5 |
3 |
4 |
4 |
59 |
6,82 |
| SİSTEM DİNAMİĞİ |
5 |
4 |
4 |
5 |
5 |
5 |
5 |
3 |
3 |
4 |
4 |
3 |
3 |
3 |
56 |
6,47 |
| İLERİ YÖNEYLEM ARAŞTIRMASI |
3 |
4 |
5 |
3 |
3 |
5 |
2 |
4 |
5 |
4 |
4 |
3 |
3 |
5 |
53 |
6,13 |
| YALIN ÜRETİM |
3 |
4 |
5 |
3 |
3 |
5 |
2 |
4 |
5 |
4 |
4 |
3 |
4 |
5 |
54 |
6,24 |
| BAKIM YÖNETİMİ |
3 |
4 |
5 |
3 |
3 |
5 |
2 |
4 |
5 |
4 |
4 |
3 |
4 |
5 |
54 |
6,24 |
| TERSİNE MÜHENDİSLİK |
3 |
3 |
5 |
2 |
2 |
5 |
2 |
2 |
3 |
2 |
2 |
1 |
1 |
1 |
34 |
3,93 |
| İŞ DEĞERLENDİRMESİ VE ÜCRET SİSTEMLERİ |
2 |
3 |
3 |
3 |
4 |
3 |
1 |
5 |
5 |
5 |
5 |
4 |
3 |
3 |
49 |
5,66 |
| ENERJİ EKONOMİSİ |
3 |
3 |
2 |
3 |
3 |
3 |
2 |
3 |
4 |
4 |
4 |
2 |
3 |
5 |
44 |
5,09 |
| ENDÜSTRİ MÜHENDİSLİĞİNDE ÖZEL KONULAR I |
3 |
4 |
4 |
2 |
3 |
4 |
5 |
4 |
4 |
5 |
5 |
5 |
3 |
4 |
55 |
6,36 |
| ENDÜSTRİ MÜHENDİSLİĞİNDE ÖZEL KONULAR II |
3 |
4 |
5 |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
5 |
5 |
5 |
3 |
3 |
4 |
57 |
6,59 |
| PROJE YÖNETİMİ |
4 |
4 |
4 |
3 |
3 |
5 |
2 |
3 |
4 |
4 |
4 |
3 |
3 |
4 |
50 |
5,78 |
| BİLGİSAYARLA BÜTÜNLEŞİK İMALAT SİSTEMLERİ |
3 |
3 |
5 |
3 |
3 |
5 |
2 |
4 |
5 |
4 |
4 |
3 |
4 |
5 |
53 |
6,13 |
| TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ |
4 |
3 |
4 |
3 |
4 |
3 |
3 |
5 |
5 |
5 |
5 |
3 |
5 |
2 |
54 |
6,24 |
| TOPLAM KRİZ YÖNETİMİ |
5 |
4 |
4 |
4 |
5 |
3 |
4 |
3 |
5 |
5 |
5 |
2 |
4 |
5 |
58 |
6,71 |
| AR-GE VE İNOVASYON |
4 |
3 |
2 |
4 |
4 |
3 |
3 |
4 |
5 |
5 |
5 |
4 |
4 |
4 |
54 |
6,24 |
| FELSEFE |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| FİZİK III |
4 |
2 |
3 |
2 |
2 |
2 |
4 |
3 |
2 |
3 |
3 |
1 |
2 |
2 |
35 |
4,05 |
| FRANSIZCA I |
1 |
1 |
1 |
2 |
1 |
1 |
1 |
3 |
3 |
2 |
1 |
3 |
2 |
1 |
23 |
2,66 |
| FRANSIZCA II |
1 |
1 |
1 |
2 |
1 |
1 |
1 |
3 |
3 |
2 |
1 |
3 |
2 |
1 |
23 |
2,66 |
| FRANSIZCA III |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| FRANSIZCA IV |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| GÖRSEL ANALİZ VE MİNYATÜR ÇÖZÜMLEMELERİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| TÜRKİYENİN YÖNETİM YAPISI |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
2 |
2 |
5 |
5 |
4 |
5 |
0 |
30 |
3,47 |
| SOSYAL PSİKOLOJİ |
1 |
2 |
3 |
2 |
2 |
1 |
3 |
1 |
2 |
5 |
5 |
5 |
4 |
5 |
41 |
4,74 |
| LEARNING ENGLISH THROUGH MOVIES / İNGİLİZCE UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| ACADEMIC WRITING WORKSHOP / İNGİLİZCE UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| LEARNING ENGLISH THROUGH DRAMA / İNGİLİZCE UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| ENGLISH FOR CAREER DEVELOPMENT/İNGİLİZCE UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| AKADEMİK BAŞARI VE SOSYAL YAŞAM BECERİLERİNE GİRİŞ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| YENİ YÖNETİM YAKLAŞIMLARI VE TOPLAM KALİTE |
1 |
2 |
1 |
1 |
2 |
3 |
3 |
4 |
5 |
5 |
5 |
3 |
4 |
3 |
42 |
4,86 |
| İŞ VE SOSYAL GÜVENLİK HUKUKU |
2 |
3 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
3 |
4 |
5 |
5 |
5 |
5 |
2 |
39 |
4,51 |
| İTALYANCA I |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
2 |
0 |
0 |
0 |
4 |
4 |
5 |
0 |
0 |
15 |
1,73 |
| İTALYANCA II |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
2 |
0 |
0 |
0 |
4 |
4 |
5 |
0 |
0 |
15 |
1,73 |
| İTALYANCA III |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
2 |
0 |
0 |
0 |
4 |
4 |
5 |
0 |
0 |
15 |
1,73 |
| İTALYANCA IV |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
2 |
0 |
0 |
0 |
4 |
4 |
5 |
0 |
0 |
15 |
1,73 |
| ANALİTİK KİMYA |
5 |
3 |
4 |
3 |
3 |
2 |
5 |
3 |
4 |
5 |
1 |
1 |
4 |
2 |
45 |
5,2 |
| TEMEL KORECE (KONUŞMA) |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| İLERİ MATEMATİK |
5 |
5 |
4 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
4 |
4 |
5 |
5 |
4 |
66 |
7,63 |
| STATİK VE MUKAVEMET |
5 |
3 |
4 |
4 |
3 |
5 |
3 |
2 |
3 |
3 |
5 |
1 |
1 |
4 |
46 |
5,32 |
| FİNANSAL OKURYAZARLIK: PARANIN ÖNEMİ / OKURYAZARLIK UZMANLIK |
3 |
2 |
3 |
3 |
3 |
3 |
1 |
2 |
3 |
2 |
3 |
1 |
2 |
3 |
34 |
3,93 |
| SİYASİ OKURYAZARLIK: DİJİTAL ÇAĞDA SİYASET / OKURYAZARLIK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| MEDYA OKURYAZARLIĞI: MEDYANIN VERDİĞİ MESAJLAR / OKURYAZARLIK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| TEKNOLOJİ OKURYAZARLIĞI: TEKNOLOJİ İLE YAŞAMAK / OKURYAZARLIK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| SOSYAL PSİKOLOJİ I |
1 |
2 |
3 |
2 |
2 |
1 |
3 |
1 |
2 |
5 |
5 |
5 |
4 |
5 |
41 |
4,74 |
| PSİKOLOJİDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ I |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
2 |
3 |
3 |
0 |
0 |
2 |
3 |
13 |
1,5 |
| LİDERLİK PSİKOLOJİSİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| TRAFİK PSİKOLOJİSİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| ÖNYARGI VE ŞİDDET |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| AİLE PSİKOLOJİSİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| İLETİŞİM KURAMLARI |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
0 |
30 |
3,47 |
| RUSÇA I |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
5 |
1 |
0 |
6 |
0,69 |
| RUSÇA II |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| RUSÇA III |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
3 |
0 |
0 |
3 |
0,35 |
| RUSÇA IV |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
4 |
0 |
0 |
5 |
0,58 |
| SOSYOLOJİYE GİRİŞ |
0 |
0 |
2 |
0 |
0 |
0 |
0 |
2 |
4 |
2 |
2 |
2 |
4 |
4 |
22 |
2,54 |
| GENÇLİK SOSYOLOJİSİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| BİLİM FELSEFESİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| KARİYER PLANLAMA |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| SOSYAL SORUMLULUK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| İSPANYOLCA I |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
2 |
3 |
1 |
1 |
17 |
1,97 |
| İSPANYOLCA II |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| İSPANYOLCA III |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| İSPANYOLCA IV |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| SAVUNMA SANAYİ 101 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| SAVUNMA SANAYİ 401 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
42 |
4,86 |
| İLK YARDIM |
0 |
1 |
0 |
1 |
1 |
2 |
0 |
5 |
5 |
4 |
4 |
3 |
5 |
5 |
36 |
4,16 |
| TEMEL HUKUK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0 |
4 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
3 |
33 |
3,82 |
| İŞLETME YÖNETİMİ I |
3 |
4 |
3 |
3 |
4 |
3 |
2 |
4 |
5 |
4 |
4 |
4 |
5 |
4 |
52 |
6,01 |
| KALİTE YÖNETİMİNİN TEMEL İLKELERİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| YAPAY ZEKA VE DAVRANIŞ / DAVRANIŞ UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| DİJİTAL ÇAĞDA SİYASAL DAVRANIŞ VE SOSYAL KİMLİK / DAVRANIŞ UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| ANORMAL DAVRANIŞ: PROBLEMLİ DAVRANIŞI FARKETME YOLLARI / DAVRANIŞ UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| BEYNİN KARAR VERME DAVRANIŞI / DAVRANIŞ UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| FİKİRDEN ÜRÜNE YENİLİKÇİ TASARIM / TASARIM UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| AHENK,DENGE VE GÖRSEL TASARIM / TASARIM UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| MEKAN, ZAMAN VE TASARIM / TASARIM UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| DÜŞÜN VE YAP: YARATICI DÜŞÜNME VE TASARIM / TASARIM UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| SOSYAL BİLİMLERDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
3 |
1 |
5 |
5 |
5 |
5 |
4 |
5 |
3 |
37 |
4,28 |
| SOSYAL BİLİMLERDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ II |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
3 |
1 |
5 |
5 |
5 |
5 |
4 |
5 |
3 |
37 |
4,28 |
| İLETİŞİME GİRİŞ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
2 |
0 |
4 |
5 |
4 |
4 |
5 |
3 |
2 |
29 |
3,35 |
| BULUŞÇU DÜŞÜNME BECERİSİ / ÜST DÜZEY UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| BİR YAŞAM BECERİSİ OLARAK KARAR VERME / ÜST DÜZEY UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| KARMAŞIK PROBLEM ÇÖZME YÖNTEMLERİ / ÜST DÜZEY UZMANLIK |
3 |
4 |
2 |
3 |
4 |
4 |
3 |
3 |
5 |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
51 |
5,9 |
| ADAPTASYON BECERİSİ: BİLİŞSEL ESNEKLİĞİ ARTIRMA YOLLARI / ÜST DÜZEY UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| UYGARLIKLAR TARİHİ I |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| UYGARLIKLAR TARİHİ II |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| YÖNETİMDE İLETİŞİM AĞI SANATI / YENİLİK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| EKONOMİK BAŞARIYA ULAŞMANIN YOLLARI:SÜRDÜRÜLEBİLİR İNOVASYON / YENİLİK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| INOVASYON VE TEKNOLOJİ İLE YENİLİKÇİ OLMA YOLLARI / YENİLİK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| YARATICILIKTAN GİRİŞİMCİLİĞE: INOVATİF DÜŞÜNMENİN ÖNEMİ / YENİLİK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| GELECEĞİN TEKNOLOJİLERİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| ÇOK DİSİPLİNLİ PROJE |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| GIDA ATÖLYESİ UYGULAMALARI |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| İLETİŞİM SANATI: YAŞAM BECERİSİ OLARAK İLETİŞİM |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| VERİ ANALİZİ VE RAPORLAMAYA GİRİŞ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| İNSAN İHTİYAÇLARINI ANLAMAK: DİJİTAL ÇAĞDA ÜRETİM, DAĞITIM VE TÜKETİM |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| BÜYÜK VERİ YÖNETİMİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| YARATICI YAZARLIK: ETKİLİ YAZI YAZMA TEKNİKLERİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| BİR DÜŞÜNME SANATI OLARAK MATEMATİK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| TOPLAM |
216 |
245 |
262 |
237 |
247 |
273 |
210 |
282 |
329 |
329 |
311 |
271 |
266 |
270 |
3748 |
433,29 |