(0) Etkisiz | (1) En Düşük | (2) Düşük | (3) Orta | (4) İyi | (5) Çok İyi |
---|---|---|---|---|---|
0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Zorunlu Dersler | |||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Dersin Adi | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | T | % |
ATATÜRK İLKELERİ VE İNKILAP TARİHİ I | 2 | 0 | 2 | 2 | 3 | 3 | 3 | 2 | 1 | 2 | 1 | 2 | 3 | 2 | 2 | 30 | 33,33 |
ATATÜRK İLK. VE İNK. TARİHİ II | 4 | 0 | 3 | 3 | 4 | 3 | 3 | 4 | 4 | 3 | 3 | 4 | 3 | 4 | 3 | 48 | 53,33 |
YAZ STAJI | 4 | 0 | 3 | 4 | 5 | 4 | 5 | 4 | 4 | 4 | 4 | 5 | 3 | 3 | 4 | 56 | 62,22 |
SPOR BİLİMLERİNE GİRİŞ | 3 | 0 | 2 | 2 | 4 | 2 | 3 | 2 | 2 | 3 | 4 | 5 | 3 | 4 | 3 | 42 | 46,67 |
SPOR PSİKOLOJİSİ | 1 | 0 | 0 | 2 | 1 | 2 | 2 | 1 | 2 | 4 | 4 | 4 | 2 | 2 | 1 | 28 | 31,11 |
SPOR VE EGZERSİZ FİZYOLOJİSİ | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 1 | 0 | 1 | 1 | 0 | 1 | 2 | 2 | 1 | 0 | 11 | 12,22 |
GENEL ANTRENMAN BİLİMİ | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
YÖNETİM BİLİMLERİNE GİRİŞ | 5 | 0 | 5 | 4 | 5 | 2 | 3 | 2 | 1 | 2 | 1 | 2 | 1 | 2 | 5 | 40 | 44,44 |
SPOR YÖNETİMİNDE KURUMSAL İLETİŞİM BECERİLERİ | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
HERKES İÇİN SPOR | 2 | 0 | 1 | 2 | 2 | 1 | 3 | 1 | 2 | 2 | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 29 | 32,22 |
BEDEN EĞİTİMİ VE SPOR TARİHİ | 4 | 0 | 3 | 3 | 4 | 4 | 4 | 3 | 4 | 4 | 4 | 3 | 4 | 4 | 3 | 51 | 56,67 |
SPOR ORGANİZASYONLARINDA İNSAN KAYNAKLARI | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
SPOR YÖNETİMİNDE LİDERLİK | 4 | 0 | 4 | 3 | 3 | 3 | 4 | 3 | 4 | 4 | 4 | 0 | 4 | 4 | 3 | 47 | 52,22 |
SPORDA SUNUM TEKNİKLERİ | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
SPOR TESİSLERİ TEKNOLOJİSİ VE ERGONOMİSİ | 4 | 0 | 4 | 3 | 3 | 4 | 4 | 4 | 4 | 3 | 4 | 4 | 4 | 5 | 5 | 55 | 61,11 |
REKREASYON VE SPOR ORGANİZASYONLARI | 2 | 0 | 4 | 5 | 1 | 3 | 2 | 5 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 5 | 3 | 45 | 50 |
SPOR SOSYOLOJİSİ | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
TÜRK DİLİ I | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 1 | 2 | 2 | 0 | 0 | 3 | 3 | 0 | 13 | 14,44 |
TÜRK DİLİ II | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 4 | 0 | 0 | 4 | 4,44 |
YABANCI DİL I (İNG.) | 2 | 0 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 1 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 34 | 37,78 |
YABANCI DİL II (İNG.) | 2 | 0 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 1 | 2 | 2 | 2 | 27 | 30 |
MESLEKİ İNGİLİZCE | 0 | 0 | 1 | 1 | 1 | 2 | 2 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 | 10 | 11,11 |
TOPLAM | 39 | 0 | 37 | 39 | 40 | 39 | 43 | 36 | 39 | 41 | 42 | 42 | 48 | 46 | 39 | 570 | 633,33 |
Seçmeli Dersler | |||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Dersin Adi | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | T | % |
ALMANCA I | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
ALMANCA II | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
İŞ VE SOSYAL GÜVENLİK HUKUKU | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
BAĞIMLILIKLARIN ÖNLENMESİ | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
GENEL EKONOMİ | 2 | 0 | 4 | 5 | 5 | 2 | 3 | 4 | 2 | 2 | 3 | 3 | 2 | 2 | 3 | 42 | 17,65 |
GİRİŞİMCİLİK | 4 | 0 | 4 | 5 | 5 | 4 | 4 | 5 | 4 | 4 | 5 | 4 | 4 | 5 | 5 | 62 | 26,05 |
DİJİTAL PAZARLAMA | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
HUKUKA GİRİŞ | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
İŞ SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİ | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
İTALYANCA I | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
İTALYANCA II | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
PSİKOLOJİYE GİRİŞ | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
RUSÇA I | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 | 0 | 1 | 0 | 0 | 4 | 1,68 |
RUSÇA II | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
İLK YARDIM | 0 | 0 | 1 | 2 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 1 | 2 | 1 | 0 | 1 | 0 | 10 | 4,2 |
SOSYAL SORUMLULUK VE ETİK | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
SOSYOLOJİYE GİRİŞ | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
FELSEFEYE GİRİŞ | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
KARİYER PLANLAMA | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
FUTBOL | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 1 | 2 | 1 | 1 | 1 | 0 | 9 | 3,78 |
GRUP FİTNESS | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 1 | 3 | 0 | 2 | 2 | 2 | 1 | 1 | 0 | 14 | 5,88 |
BASKETBOL | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 2 | 0 | 1 | 3 | 1 | 1 | 2 | 0 | 12 | 5,04 |
YÜZME | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 1 | 0 | 1 | 2 | 5 | 4 | 2 | 4 | 0 | 21 | 8,82 |
HENTBOL | 3 | 0 | 3 | 3 | 4 | 4 | 4 | 3 | 3 | 3 | 4 | 4 | 4 | 3 | 3 | 48 | 20,17 |
GÜREŞ | 1 | 0 | 1 | 2 | 0 | 4 | 0 | 2 | 4 | 4 | 5 | 4 | 4 | 4 | 1 | 36 | 15,13 |
VOLEYBOL | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 2 | 1 | 1 | 3 | 1 | 1 | 2 | 1 | 13 | 5,46 |
MASA TENİSİ | 3 | 0 | 4 | 5 | 4 | 4 | 5 | 4 | 4 | 5 | 4 | 4 | 5 | 4 | 5 | 60 | 25,21 |
FİTNESS UYGULAMALARI | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
SPOR BİLİMLERİNDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ | 5 | 0 | 5 | 4 | 5 | 3 | 5 | 5 | 0 | 1 | 5 | 5 | 2 | 2 | 5 | 52 | 21,85 |
SPOR EKONOMİSİ | 3 | 0 | 4 | 4 | 3 | 3 | 4 | 4 | 3 | 3 | 4 | 4 | 4 | 3 | 3 | 49 | 20,59 |
SPORDA TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ | 5 | 0 | 5 | 5 | 4 | 4 | 5 | 5 | 4 | 4 | 5 | 3 | 4 | 4 | 5 | 62 | 26,05 |
SPOR VE SİYASET BİLİMİ | 4 | 0 | 3 | 4 | 4 | 5 | 3 | 4 | 3 | 4 | 4 | 5 | 4 | 3 | 4 | 54 | 22,69 |
SPOR VE TURİZM | 5 | 0 | 4 | 3 | 4 | 4 | 4 | 5 | 5 | 4 | 4 | 3 | 4 | 5 | 4 | 58 | 24,37 |
YEREL YÖNETİMLER VE SPOR | 4 | 0 | 3 | 4 | 5 | 3 | 4 | 4 | 3 | 4 | 5 | 5 | 3 | 4 | 5 | 56 | 23,53 |
SPORDA GENEL EKONOMİ | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
SPORDA HALKLA İLİŞKİLER VE İLETİŞİM | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
TİCARİ REKREASYON VE TURİZM | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
ENGELLİLERDE HAREKET EĞİTİMİ VE SPOR | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
REKREATİF YAZ KAMPI EĞİTİMİ | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
YAŞAM BOYU SPOR VE EGZERSİZ | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
TENİS | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 1 | 3 | 2 | 1 | 1 | 0 | 10 | 4,2 |
KALİTE YÖNETİMİNİN TEMEL İLKELERİ | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
TOPLAM | 39 | 0 | 42 | 49 | 43 | 47 | 45 | 53 | 37 | 47 | 71 | 56 | 48 | 51 | 44 | 672 | 282,35 |