TR EN

MODA YÖNETİMİ VE PAZARLAMA DERS TANITIM VE UYGULAMA BİLGİLERİ

Kodu Dersin Adı Yarıyıl Süresi(T+U) Kredisi AKTS Kredisi
MTT477 MODA YÖNETİMİ VE PAZARLAMA 5 4 3 5

AMAÇ VE İÇERİK

Amaç: Bu dersle öğrencilere, 20. yüzyılın sonları ve 21. yüzyılın başlarında öne çıkan pazarlama kavramı stratejilerinin moda tasarım alanı üzerindeki etkilerini kavrama becerisi kazandırma amaçlanmaktadır.
İçerik: Bu dersin içeriği; Moda ve Pazarlama kavramları, tarihsel sürecinin analizi, Tüketim kavramının 20. yüzyıldaki konumunu, küreselleşme kavramı çerçevesinde moda, pazarlama ve tasarım konularını kapsamaktadır.