TR EN

MODA YÖNETİMİ VE PAZARLAMA DERS TANITIM VE UYGULAMA BİLGİLERİ

Kodu Dersin Adı Yarıyıl Süresi(T+U) Kredisi AKTS Kredisi
MTT477 MODA YÖNETİMİ VE PAZARLAMA 5 4 3 5

HAFTALIK DERS KONULARI VE ÖNGÖRÜLEN HAZIRLIK ÇALIŞMALARI

Hafta Ön Hazırlık Konular Yöntem
1 - Dersin işleyiş planı, amacı ve içeriğinin açıklanması, kullanılacak kaynakların, izlenecek yöntemlerin, konuların ve dersin genel tanımı -
2 - Moda kuramı ve Stratejileri Anlatma Yöntemi
3 - Pazarlamanın tanımı, tarihçesi Anlatma Yöntemi
4 - Moda, Tasarım ve pazarlama ilişkisi Anlatma Yöntemi
5 - Moda, Tasarım ve pazarlama ilişkisi Anlatma Yöntemi
6 - Moda pazarlamasında hedef kitle analizi Anlatma Yöntemi
7 - Moda pazarlamasında hedef kitle analizi Anlatma Yöntemi
8 - ARA SINAV -
9 - Teknik Gezi Örnek Olay Yöntemi
10 - Pazarlama süreçleri Örnek Olay Yöntemi, Bireysel Çalışma
11 - Pazarlama süreçleri ve moda uygulamaları analizleri Örnek Olay Yöntemi, Bireysel Çalışma
12 - Moda Pazarlama stratejileri ve Örnek olay analizi Örnek Olay Yöntemi, Bireysel Çalışma
13 - Moda Pazarlama stratejileri ve Örnek olay analizi Örnek Olay Yöntemi, Bireysel Çalışma
14 - Türk hazır giyim sektörüde moda pazarlama Anlatma Yöntemi
15 - Türk hazır giyim sektörüde moda pazarlama Anlatma Yöntemi
16 - FİNAL -
17 - FİNAL -