KALİTE YÖNETİMİNİN TEMEL İLKELERİ DERS TANITIM VE UYGULAMA BİLGİLERİ
Kodu |
Dersin Adı |
Yarıyıl |
Süresi(T+U) |
Kredisi |
AKTS Kredisi |
SYY334 |
KALİTE YÖNETİMİNİN TEMEL İLKELERİ |
3 |
3 |
3 |
6 |
AMAÇ VE İÇERİK |
Amaç: |
Kalite yönetimi, bir organizasyonun ürün veya hizmetlerini müşteri beklentilerini karşılayacak şekilde sürekli iyileştirmeyi hedefleyen bir yaklaşımdır. Dersin amacı, öğrencilere doğru kalite yönetiminin ilkelerini aktarmaktır. |
İçerik: |
Liderlerin açık bir vizyon ve hedefler belirlemesi. Müşteri memnuniyetinin düzenli ölçülmesi ve analiz edilmesi. Eğitim ve yetkinlik geliştirme programları. |