TR EN

ULUSLARARASI PAZARLARA GİRİŞ DERS TANITIM VE UYGULAMA BİLGİLERİ

Kodu Dersin Adı Yarıyıl Süresi(T+U) Kredisi AKTS Kredisi
UTY415 ULUSLARARASI PAZARLARA GİRİŞ 7 3 3 7

AMAÇ VE İÇERİK

Amaç: Bu dersle, öğrencilerin uluslararası pazarlara giriş stratejilerini küreselleşme, uluslararası tüketici davranışı, insan kaynakları yönetimi, pazara giriş yöntemleri; bu yöntemlerin avantaj ve dezavantajları ve uluslararası pazarlara giriş engelleri gibi konuları öğrenmeleri amaçlanmaktadır.
İçerik: Bu dersle; öğrencilerin, uluslararası pazarlara giriş ile ilgili temel kavramlar, uluslararası pazarlama araştırması, uluslararası pazarlamada ürün, fiyatlandırma, dağıtım ve tutundurma işlevleri, çok uluslu şirketlerin fonksiyonlarının kavranması hedeflenmektedir.